Weinig vriendinnen die uitgaan, wie kent dat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: Weinig vriendinnen die uitgaan, wie kent dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:14

Ik herken het!

Ik ging minimaal 3 keer per week stappen, had er op een gegeven moment zelf niet meer zo'n zin in. Zo vaak zou ik niet meer willen, maar zo af en toe zou leuk zijn. Heb alleen geen vrienden meer die ook willen. :+ Daarna nog eens een paar keer met mn broertje gaan stappen, maar die is nog geen 18 dus dat houdt nu ook op helaas.

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 00:40

Ook hier helaas herkenbaar! :(

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:12

Ik kom uit de omgeving van Barneveld en kan en ga elk weekend op stap. Als er iemand een keer mee wilt mag dat hoor. Hebben een gezellige groep van 3 meiden en 2 jongens en soms wat aanhang :).
2 van de 3 meiden rijden paard dus altijd wel wat te kletsen als je verlegen bent.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:19

Ik ga nu nog gewoon alleen uit als ik zin heb hoor, altijd wel bekende, en anders maak ik ze haha. Ik sta uiteindelijk toch altijd in een groep vreemde mensen die hartstikke gezellig zijn (drink niet van ze en ga niet met ze mee!), of ik nu met of zonder vriendinnen op stap ga.

Ben ook een keer naar een feest 2 dorpen verder gegaan, nah heb me geamuseerd en ik kon echt NIEMAND op het hele feest, niemand. :')

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:26

Ik herken het!
Ik heb altijd in de horeca gewerkt dus nooit echt een vriendinnengroep gevormd waarmee ik uit ga. Daarna gaat samenwonen dus kwam er ook niks meer van. Inmiddels ben ik single en langzaamaan weer vriendschappen aan het vormen waarmee ik ga stappen maar vind het erg moeilijk...
Stappen in Zeeland (waar ik woon) vind ik verschrikkelijk dus ga altijd naar Rotterdam. Ik ga bijna niet om met mensen uit mijn woonplaats/omgeving, soms wel lastig als er hier wel een feestje is... En omdat ik niet dicht bij mijn vriendinnen woon zie ik ze ook niet wekelijks, erg jammer maar ja.
Ik merk wel dat het steeds beter gaat :)

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:32

Heel veel last van! Vriendinnen zitten niet heel dichtbij en hebben allemaal een vriend en druk met studie etc. Ik vermaak me wel, maar ik mis het om gewoon af en toe lekker te gaan stappen! Of gewoon even een kroeg in, of filmavondjes die je niet 12 weken van tevoren moet plannen omdat de rest hun hele weken volgepland heeft!

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:35

Inderdaad Martinique!

Aangezien ik 'ongebonden' ben kan om 20.00 uur bedenken dat ik die avond wil stappen maar bij sommige vriendinnen moet ik (bij wijze van spreken) 3 weken van te voren schriftelijk verzoek indienen en goedkeuring aan manlief vragen :')

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:46

Haha hier weer iets heel anders, ik wil graag naar concerten en feestjes maar ben nog maar 13 en mijn vriendinnen hebben daar inderdaad (nog) helemaal geen trek in. Ik moet natuurlijk gewoon geduldig zijn: het komt vanzelf wel een keer. Maar dat ben ik niet. :')