Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fiffill schreef:Nee het is ook geen FWB, hij wil dat, maar zij wil meer. Dat is een beetje het probleem
Overigens vind ik niet dat hij haar gebruikt, er is blijkbaar nog niet echt wat gebeurd en hij geeft aan wat hij wel en niet wil. Het is dan toch aan haar of ze daarin meegaat of niet?
Ayasha schreef:Wat hij wil is wippen zonder akelige verantwoordelijkheden zoals trouw zijn enzo.. wel de lusten, niet de lasten: makkelijke seks.
Een vriend die daarbij aan mij zou denken zou geen vriend meer zijn. Als die zo over mij denkt ...
xSlvna schreef:Ja toch? Als goede vriend wil je dat je vriendin niet aandoen, een gebroken hart, alleen omdat jij je geslachtsdeel zo graag er in wilt stoppen...
joyce B schreef:Combineer vriendschap, verliefdheid en fijne seks en alleen vrijblijvende seks is dan voor de meeste vrouwen niet meer genoeg... mannen vinden het vaak al moeilijk om vrienden te blijven met een leuke meid (zeker als ze ook nog fwb waren) als ze wel een andere echte relatie krijgen... Vaak is het moeilijk voor hunzelf maar zeker wanneer de nieuwe vriendin moeilijk gaat doen omdat die die vriendschap als een bedreiging ervaart en moeilijk gaat doen... gevolg: jij als fwb of gewone vriendin wordt aan de kant gezet. Auw! Dan kun je die grens maar beter niet overschreiden tenzij diegene jou echt zo leuk vind dat ie in elk geval zo graag een relatie met je wil, en dat het wederzijds is, dat hij je niet kwijt wil aan een ander.
Als je beiden niet die diepe gevoelens hebt en geen moeite met mogelijk af moeten staan van de benefits... tja dan kun je het proberen en loop je alsnog het risico dat voor 1 van beiden de gevoelens veranderen waardoor iets wat makkelijk en vrijblijvend leek toch meer complicaties met zich mee gaat brengen...
Fiffill schreef:Ayasha schreef:Wat hij wil is wippen zonder akelige verantwoordelijkheden zoals trouw zijn enzo.. wel de lusten, niet de lasten: makkelijke seks.
Een vriend die daarbij aan mij zou denken zou geen vriend meer zijn. Als die zo over mij denkt ...
Prima toch? Jij hebt er blijkbaar problemen mee, anderen niet. Je weet toch niet hoe dit meisje er (los van haar gevoelens) over denkt?
Het gaat hier toch niet over jou?