friends with benefits. lastige situatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:26

Als ik goed lees is ze nog aan het twijfelen. Zij wil nl. meer dan FWB

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:26

Fiffill schreef:
Nou niet helemaal, ze hebben volgens mij 1 keer gezoend en dat was het? Zij vindt hem al langer leuk, maar hij wil geen relatie maar wel FWB. Is toch net wat anders.

Dan noem ik het ook geen FWB.. dat las ik niet overigens van dat 1x zoenen..
Dan heb ik de OP verkeerd begrepen..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:29

Nee het is ook geen FWB, hij wil dat, maar zij wil meer. Dat is een beetje het probleem :j
Overigens vind ik niet dat hij haar gebruikt, er is blijkbaar nog niet echt wat gebeurd en hij geeft aan wat hij wel en niet wil. Het is dan toch aan haar of ze daarin meegaat of niet?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:31

Fiffill schreef:
Nee het is ook geen FWB, hij wil dat, maar zij wil meer. Dat is een beetje het probleem :j
Overigens vind ik niet dat hij haar gebruikt, er is blijkbaar nog niet echt wat gebeurd en hij geeft aan wat hij wel en niet wil. Het is dan toch aan haar of ze daarin meegaat of niet?

Hier ga ik dan ook in mee..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:32

Wat hij wil is wippen zonder akelige verantwoordelijkheden zoals trouw zijn enzo.. wel de lusten, niet de lasten: makkelijke seks.
Een vriend die daarbij aan mij zou denken zou geen vriend meer zijn. Als die zo over mij denkt ...
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 18-02-14 01:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Astaloca

Re: friends with benefits. lastige situatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:33

Nou misschien zei hij het niet zo bot, maar dat hij gewoon niet verliefd op haar is..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:33

Maar wel seks met haar wil... :?
Das opzich prima hoor maar ik wil geen vrienden zijn met iemand die me zo ziet .
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 18-02-14 01:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:34

was jij er bij hoe hij dat zei? en wat hij zei? ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:35

Als ie gewoon gezegd heeft niet verliefd te zijn zou FWB niet besproken zijn ofwel? :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 01:50

Ayasha schreef:
Wat hij wil is wippen zonder akelige verantwoordelijkheden zoals trouw zijn enzo.. wel de lusten, niet de lasten: makkelijke seks.
Een vriend die daarbij aan mij zou denken zou geen vriend meer zijn. Als die zo over mij denkt ...

Prima toch? Jij hebt er blijkbaar problemen mee, anderen niet. Je weet toch niet hoe dit meisje er (los van haar gevoelens) over denkt?
Het gaat hier toch niet over jou?

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 03:23

Dit lijkt mij helemaal geen 'makkelijke' seks. Niet gezien de geschiedenis en de intentie goede/beste vrienden te blijven.
Dit gaat zich juist ogenschijnlijk ontpoppen tot moeilijke situatie. Mss ook niet, maar het druipt er wel vanaf ja.

xSlvna schreef:
Ja toch? Als goede vriend wil je dat je vriendin niet aandoen, een gebroken hart, alleen omdat jij je geslachtsdeel zo graag er in wilt stoppen...

Lekker als een goede vriend geen vertrouwen heeft in dat jij prima zelf dat soort beslissingen kan nemen.
Tuurlijk, je zet iemand voor het blok, idd niet heel vriendelijk, maar onderschat seksuele verlangens/gevoelens niet.
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 18-02-14 03:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 03:24

Het is altijd nog je eigen keuze om zoiets aan te gaan natuurlijk.
Ik zou het al niet doen als ik weet dat het toch nooit meer wordt en ik dat wel zou willen

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 03:40

Moeilijke situatie, als je er beide open voor staat is er niks mis met zo'n situatie uiteraard. Wel de lusten niet de lasten is dan voor beide prima.
Echter is het misschien wel riskant daar zij wel al gevoelens voor hem heeft/had en twijfelt.
Seks zonder gevoelens is voor vrouwen (over het algemeen gesproken, uitzonderingen daar gelaten!) toch vrij onmogelijk.
Zij moet doen waar ze zich prettig bij voelt. Als zij kan accepteren dat hij bij zijn standpunt blijft dan moet ze het lekker doen en ervan genieten. Je leeft tenslotte maar een keer. Beter spijt van de dingen die je wel gedaan hebt dan de dingen die je niet gedaan hebt.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 03:45

Mijn ervaring is juist dat mannen er iets meer moeite mee hebben :+

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 04:02

Oh wat toevallig haha! Ik hoor juist in mijn omgeving meer vrouwen erover. Had er zelf ook meer moeite mee (bij mij is het uiteindelijk een relatie geworden).

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 04:05

mannen, je moet het maar willen.... _O-

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:22

Combineer vriendschap, verliefdheid en fijne seks en alleen vrijblijvende seks is dan voor de meeste vrouwen niet meer genoeg... mannen vinden het vaak al moeilijk om vrienden te blijven met een leuke meid (zeker als ze ook nog fwb waren) als ze wel een andere echte relatie krijgen... Vaak is het moeilijk voor hunzelf maar zeker wanneer de nieuwe vriendin moeilijk gaat doen omdat die die vriendschap als een bedreiging ervaart en moeilijk gaat doen... gevolg: jij als fwb of gewone vriendin wordt aan de kant gezet. Auw! Dan kun je die grens maar beter niet overschreiden tenzij diegene jou echt zo leuk vind dat ie in elk geval zo graag een relatie met je wil, en dat het wederzijds is, dat hij je niet kwijt wil aan een ander.

Als je beiden niet die diepe gevoelens hebt en geen moeite met mogelijk af moeten staan van de benefits... tja dan kun je het proberen en loop je alsnog het risico dat voor 1 van beiden de gevoelens veranderen waardoor iets wat makkelijk en vrijblijvend leek toch meer complicaties met zich mee gaat brengen...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:36

Sammie schreef:
Een prutsmuts is een 'Friends' with benefits. Alleen die krijgt er geld voor.

Nou ja zeg..
Een prutsmuts neukt voor haar werk, en Friends with benefits voor fun/lust..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:43

Wat goed dat je het hele topic heb doorgelezen +:)+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:48

Veranderd niets aan mijn mening :)

Zij kan op die manier ook gebruik maken van hem, zij wil mee van hem dan alleen seks.
En op deze manier kan zij misschien toch een bevrediging uit haar gevoel voor hem halen gezien dit niet wederijds is. En zo dan toch 'dichtbij' hem is.

Ik zie nog steeds niet wat dit met een prutsmuts te maken heeft..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:51

Jij misschien niet. Ik wel. :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:53

joyce B schreef:
Combineer vriendschap, verliefdheid en fijne seks en alleen vrijblijvende seks is dan voor de meeste vrouwen niet meer genoeg... mannen vinden het vaak al moeilijk om vrienden te blijven met een leuke meid (zeker als ze ook nog fwb waren) als ze wel een andere echte relatie krijgen... Vaak is het moeilijk voor hunzelf maar zeker wanneer de nieuwe vriendin moeilijk gaat doen omdat die die vriendschap als een bedreiging ervaart en moeilijk gaat doen... gevolg: jij als fwb of gewone vriendin wordt aan de kant gezet. Auw! Dan kun je die grens maar beter niet overschreiden tenzij diegene jou echt zo leuk vind dat ie in elk geval zo graag een relatie met je wil, en dat het wederzijds is, dat hij je niet kwijt wil aan een ander.

Als je beiden niet die diepe gevoelens hebt en geen moeite met mogelijk af moeten staan van de benefits... tja dan kun je het proberen en loop je alsnog het risico dat voor 1 van beiden de gevoelens veranderen waardoor iets wat makkelijk en vrijblijvend leek toch meer complicaties met zich mee gaat brengen...

Ik denk dat je hier wel een heel belangrijk punt aanhaalt: hoe zou het zijn als 1 van de twee een relatie krijgt? (met een ander dus.) Zelf zou ik het nl echt niet tof vinden als mijn nieuwe vriend, een vriendin heeft als in 'fwb'. Dan zou ik het toch echt niet zo leuk vinden als hij met die vriendin gezellig gaat stappen ofzo, omdat ze voorheen dus fwb waren..

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 10:48

Jullie gaan wel hard.
ik vind het interessant jullie meningen en ervaringen te lezen.

ik heb haar verteld dat ik het gern goed idee maar ik denk dat ze al blind is voor wat ik zeg. Ik hoop dat ze het toch niet doet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:24

Fiffill schreef:
Ayasha schreef:

Prima toch? Jij hebt er blijkbaar problemen mee, anderen niet. Je weet toch niet hoe dit meisje er (los van haar gevoelens) over denkt?
Het gaat hier toch niet over jou?

Het is mijn mening. Die mag ik gewoon geven. Of jou dat nu aan staat of niet. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:26

Heeft niks met mij te maken, natuurlijk mag jij je mening geven... alleen gaat het hier toch over dit meisje, wat jij (of ik) erover denken lijkt me niet echt veel toevoegen voor haar.