Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arrabel schreef:Dus de klimop nep en de bloemetjes natuurlijk ook, alleen de vogeltjes die wil ik echt, dan bind ik de voetjes en de vleugeltjes bij elkaar en dan duw ik ze ergens tussen de takken dan kan ik nog wel naar hun gefluit luisteren.
Dit klinkt zó ontzettend zielig, vastgebonden vogeltjes
Hoe verzin je het
)
Die ga ik proberen te onthouden!! Arrabel schreef:Haha, jij maakt er een soort horror film van!
Dan kom ik smorgens beneden en dan krioelt het van de beesten die me ook nog gaan aanvallen en omdat ze van de pokon hebben gegeten zijn ze zo groot als Labradors en dan kom ik op het journaal : Dame door reusachtige insecten opgegeten omdat ze een "bosmuur" had gemaakt, hoe kon ze ook zo stom zijn!!
Cayenne schreef:Arrabel schreef:Haha, jij maakt er een soort horror film van!
Dan kom ik smorgens beneden en dan krioelt het van de beesten die me ook nog gaan aanvallen en omdat ze van de pokon hebben gegeten zijn ze zo groot als Labradors en dan kom ik op het journaal : Dame door reusachtige insecten opgegeten omdat ze een "bosmuur" had gemaakt, hoe kon ze ook zo stom zijn!!
Ooit was er bij dat programma van Martijn Krabbe waarbij ze complete huiskamers verbouwden etc ook iemand die een bosmuur wilde. Bij hem hadden ze allemaal stukjes boomstam en takken op de muur geplakt, maar alles onbewerkt.
Toen ze een paar weken later opnieuw gingen filmen om te vragen of alles nog beviel, waren de takken etc alweer van de muur af. Het zag er best heel leuk uit, maar 's avonds kwam er een heel leger aan spinnen, torren en vliegjes tevoorschijn. Vreselijk!
Arrabel schreef:Ik gebruik wel kunst klimop, want als de klimop zicht gaat "vasthouden" aan de muur dan krijg je dat er heel moeilijk weer vanaf.
Je kent wel die huizen waar de klimop van de muur is verwijderd, dan zie je altijd nog een heel spoor waar de plant heeft gelopen.
Dus de klimop nep en de bloemetjes natuurlijk ook, alleen de vogeltjes die wil ik echt, dan bind ik de voetjes en de vleugeltjes bij elkaar en dan duw ik ze ergens tussen de takken dan kan ik nog wel naar hun gefluit luisteren.
Cayenne schreef:In Holland staat een Huis heette het programma, en die aflevering staat me dus juist nog zo bij omdat de eigenaren vol afschuw vertelden over de honderden insekten die uit het hout kwamen kruipen