Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LizMD schreef:Ik heb een 75F. In verschillende winkels bevestigt en klopt met passen ook.
@Marie: Bedoel met na een tijdje dat ze zeg na een uur of 2 echt gaan schuren en knellen. Voornamelijk waar de beugel eindigt onder mn oksel, maar ook waar de cup overgaat in de bandjes, achterkant bij het schuifje/ringetje. Meest vervelende plek wisselt per bh, dus ik wissel meestal per dag van bh om de gevoelige plekken een beetje te ontlasten.
En misschien is het eigenwijsheid hoor, maar ik vertik het gewoon om 70/80 euro voor een BH te betalen... Vind dat gewoon echt teveel geld.
De BH van de H&M die ik heb is een 75D, maar errrg groot. Ooit ergens tussen gevonden. Hema dweepte ik mee, maar daar gaan de voorgevormde ook maar tot D.
Kostolany schreef:IK heb voor het sporten van de Action een BH die helemaal in vorm is zeg maar. Dus geen haakjes, los verstelbare bandjes enz. Zitten heerlijk! Heb ik vooral voor het paardrijden omdat ik daar altijd wel afzakkende bandjes, schurende haakjes of gewoon irritatie had zeker bij de langere bosritten:) Nu heb ik deze daarvoor en zitten heerlijk! Kosten bijna niets;) En onderbroek met pijpjes heb ik daar ook van:) Zitten heerlijk bij het rijden. Kosten bijna niets en ideaal voor sport.
KimD schreef:LizMD schreef:Ik heb een 75F. In verschillende winkels bevestigt en klopt met passen ook.
@Marie: Bedoel met na een tijdje dat ze zeg na een uur of 2 echt gaan schuren en knellen. Voornamelijk waar de beugel eindigt onder mn oksel, maar ook waar de cup overgaat in de bandjes, achterkant bij het schuifje/ringetje. Meest vervelende plek wisselt per bh, dus ik wissel meestal per dag van bh om de gevoelige plekken een beetje te ontlasten.
En misschien is het eigenwijsheid hoor, maar ik vertik het gewoon om 70/80 euro voor een BH te betalen... Vind dat gewoon echt teveel geld.
De BH van de H&M die ik heb is een 75D, maar errrg groot. Ooit ergens tussen gevonden. Hema dweepte ik mee, maar daar gaan de voorgevormde ook maar tot D.
Hoe kan ik hier dan een voorgevormde F hebben liggen van de HEMA?!
Heb hem ook vaker aan als we op het werk veel moeten vullen. betadine schreef:Heb zaterdag deze gekocht voor 30,90€
http://www.etam.com/lingerie/la-collect ... -noir.html
Zit geweldig en is toch elegant.
Ik koop mijn lingerie eigenlijk altijd bij Etam. Betaalbaar en goede kwaliteit. Vind ze eigenlijk allemaal goed passen daar, maar het bovenstaande model is toch de meest comfortabele die ik al heb gehad.
Suus___ schreef:Freya is erg fijn
Heb nu toevallig een Victoria secret maar ook die zit niet optimaal..
Ik heb zelf een 70F en vooral de omvang is t drama
, kleine omtrek he
Triumph past op zich wel, maar die cups zijn altijd zo slap en dat vind ik ontzettend lelijk. En de kwaliteit van Hunkemoller vind ik om van te huilen, randjes van cups die helemaal omkrullen, stof die na 2x wassen ontzettend gaat schuren...