Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Imala schreef:Maar eerst gewoon een vriendschapsband opbouwen met iemand waarvan je denkt jummy me like your face and your body enzo werkt niet.
voor mij iniedergeval.
Ik heb ook zo mijn behoeftes.
Als je denkt er klaar mee te zijn, schieten die lekkertjes als paddestoelen uit de grond ofzo 
Sassol schreef:Imala schreef:Maar eerst gewoon een vriendschapsband opbouwen met iemand waarvan je denkt jummy me like your face and your body enzo werkt niet.
voor mij iniedergeval.
Ik heb ook zo mijn behoeftes.
Mannen in zijn geheel afschrijven... en je behoeftes dan? Waarom niet eerst een behoeftevervullende relatie aangaan en daarna kijken of er nog meer in zit?
Jiskaa schreef:Oh zoooo herkenbaarAls je denkt er klaar mee te zijn, schieten die lekkertjes als paddestoelen uit de grond ofzo
Ik zeg; pak ze! En denk dan gewoon in je achterhoofd, ik ben er na deze toch écht klaar mee
Nu kan ik het 'steeds beter' vinden met een jongen die ik heb leren kennen, laat hij nou hetzelfde standpunt hebben als ik... staan we tegenover elkaar "Nee, geen relatie voor mij, dat word niks" ... "INDERDAAD, je hebt gelijk..." *awkward stilte* ... juistja
dat gaat nog een keer mis natuurlijk hahaha Sanco schreef:Hahaha, sinds ik besloten heb dat ik (voorlopig) even geen vriend meer wil komen ze inderdaad als paddestoelen uit de grond, de een nog leuker dan de ander maar ik houd heel koppig voet bij stukNu kan ik het 'steeds beter' vinden met een jongen die ik heb leren kennen, laat hij nou hetzelfde standpunt hebben als ik... staan we tegenover elkaar "Nee, geen relatie voor mij, dat word niks" ... "INDERDAAD, je hebt gelijk..." *awkward stilte* ... juistja
dat gaat nog een keer mis natuurlijk hahaha
(En zien hoe lang dat principe goed gaat
)
!
"