Waarom zie ik overal mooie mannen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

martinique

Re: Waarom zie ik overal mooie mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 14:31

Kennen jullie het dan ook dat je, als je na een tijdje vrijgezel te zijn geweest een nieuwe vriend hebt, er ineens allemaal mannen achter je aankomen?

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 14:37

Hahaha leuk topic, echt herkenbaar!

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:22

Rond welke tijd van het jaar is dat? In de zomer komen de knappe Spaanse boys af en toe binnenvallen :+

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:33

martinique schreef:
Kennen jullie het dan ook dat je, als je na een tijdje vrijgezel te zijn geweest een nieuwe vriend hebt, er ineens allemaal mannen achter je aankomen?

Ja echt! dit dus!! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:40

ja, whaha! :p heb je net iemand, zie je ooooveral leuke kerels! ;p

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:53

martinique schreef:

Jup, idd.
En als je vrijgezel bent, zie je er geen een meer _O-

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:06

Nou of ik nu wel of niet de instelling heb om single te zijn of juist wel een relatie wil...die leuke mannen zijn hier nergens te bekennen :')
Ik heb iig het stadsdeel waar ik woon opgegeven en verder droom ik maar lekker over een leuke gast die nog in mn leven moet komen XD
Na 3,5jaar wordt t wel weer eens tijd...maar idd als je dan iemand tegenkomt...of hij is bezet, of homo :+

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:13

Hahaha verschikkelijk he! Ik had laatst na een paar maanden single voor het eerst weer een date..
Zie ik toch tijdens die date alléén maar mooie(re, :') ) mannen om me heen die naar me kijken.
Zucht.. is ook niks geworden met die date :+

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:33

Imala schreef:
Maar eerst gewoon een vriendschapsband opbouwen met iemand waarvan je denkt jummy me like your face and your body enzo werkt niet.
voor mij iniedergeval.
Ik heb ook zo mijn behoeftes.

Mannen in zijn geheel afschrijven... en je behoeftes dan? Waarom niet eerst een behoeftevervullende relatie aangaan en daarna kijken of er nog meer in zit?

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:48

Oh zoooo herkenbaar :') Als je denkt er klaar mee te zijn, schieten die lekkertjes als paddestoelen uit de grond ofzo :')

Ik zeg; pak ze! En denk dan gewoon in je achterhoofd, ik ben er na deze toch écht klaar mee :P

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 18:02

Nog eentje om het af te leren....

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 18:14

Gewoon zoooo grappig om te lezen dit :D

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 19:35

Sassol schreef:

_O-

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:07

Sassol schreef:

Hahahhaha jaaaa

Gelukkig ben ik niet de enige die last heeft van die hordes mannen als je een relatie hebt hahha! :P En als je vrijgezel bent moet je er bijna om smeken xD

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:02

Ik dus ook.. Met als gevolg een vriendje die ook in de gaten krijgt dat zijn vriendin wordt bekeken, en zich dus enorm groot gaat maken.. Geweldig!

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 00:29

Sassol schreef:
Imala schreef:
Maar eerst gewoon een vriendschapsband opbouwen met iemand waarvan je denkt jummy me like your face and your body enzo werkt niet.
voor mij iniedergeval.
Ik heb ook zo mijn behoeftes.

Mannen in zijn geheel afschrijven... en je behoeftes dan? Waarom niet eerst een behoeftevervullende relatie aangaan en daarna kijken of er nog meer in zit?

Dan kun je net zo goed een friend with benefits zoeken.
Daar zit ik ook niet meeer op te wachten.

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 00:34

Jiskaa schreef:
Oh zoooo herkenbaar :') Als je denkt er klaar mee te zijn, schieten die lekkertjes als paddestoelen uit de grond ofzo :')

Ik zeg; pak ze! En denk dan gewoon in je achterhoofd, ik ben er na deze toch écht klaar mee :P

Eigenlijk had ik dat ook afgezworen haha.
Ik heb in de 27 jaar dat ik nu op aarde ben goed geleefd wat mannen betreft om het netjes te verwoorden en had me voorgenomen om het scharrelen achter me te laten haha

Maar inderdaad, nu denk ik af en toe wel van zie wat je nu mist.
Ik bedoel als er achter je in de rij een mooie kerel staat en je voelt gewoon dat je lichaam er naar toe wil trekkeb en je bewust adem moet blijven halen dan kom je toch wat tekort :')

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 03:31

Hahaha, sinds ik besloten heb dat ik (voorlopig) even geen vriend meer wil komen ze inderdaad als paddestoelen uit de grond, de een nog leuker dan de ander maar ik houd heel koppig voet bij stuk :') Nu kan ik het 'steeds beter' vinden met een jongen die ik heb leren kennen, laat hij nou hetzelfde standpunt hebben als ik... staan we tegenover elkaar "Nee, geen relatie voor mij, dat word niks" ... "INDERDAAD, je hebt gelijk..." *awkward stilte* ... juistja :') dat gaat nog een keer mis natuurlijk hahaha

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 04:11

Sanco schreef:
Hahaha, sinds ik besloten heb dat ik (voorlopig) even geen vriend meer wil komen ze inderdaad als paddestoelen uit de grond, de een nog leuker dan de ander maar ik houd heel koppig voet bij stuk :') Nu kan ik het 'steeds beter' vinden met een jongen die ik heb leren kennen, laat hij nou hetzelfde standpunt hebben als ik... staan we tegenover elkaar "Nee, geen relatie voor mij, dat word niks" ... "INDERDAAD, je hebt gelijk..." *awkward stilte* ... juistja :') dat gaat nog een keer mis natuurlijk hahaha

Juist ja. Dat gaat mis.
Die awkward stilte doet het hem haha

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:29

Oh ja, same here same here.. Maar op het moment geniet ik er gewoon van. Ik wil geen relatie, en wil geen scharrel, maar het is nu "Kijken, niet aankomen" :) (En zien hoe lang dat principe goed gaat := )

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:30

Gebrek aan seks misschien? :')

Ik ken het, heb soms periodes dat ik overal mooie 'mannen' (jongens) zie, hmm :\

Beetje het zelfde wat Dirndl zegt

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:54

Kijken kijken niet aankomen ;)!

Wat niet mag is juist leuk, ook al mag het van jezelf niet!

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:02

Zo herkenbaar! Toen mijn relatie met ex eindelijk voorbij was, had ik mezelf heilig voorgenomen eerst een jaar vrijgezel te willen blijven voor ik weer de markt in zou stappen.
Ik heb het nog geen half jaar vol gehouden, toen kwam ik op een boerenfeest hier in de buurt mijn huidige vriend tegen.
Was echt liefde op het eerste gezicht, klikte meteen waanzinnig goed, aan het einde van de maand zijn we 2 jaar samen <3

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:42

Er bestaan dus ook mannen die denken dat ze heel wat zijn en goed in de markt liggen...
Een echte afknapper :=

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:54

XD ja dat is ook hilarisch, of van die mannen die denken charmant te zijn als ze je nogal persoonlijke dingen vragen of dingen zeggen waarvan ik denk... "bel ff een leuke lijn ofzo :') "