Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Graag vragen wij jou aandacht voor het volgende.
Werkgevers worden gestimuleerd door de overheid om ouderen en/of (gedeeltelijk) arbeidsongeschikte werknemers in dienst te nemen of te houden. Een werkgever kan voor deze groepen werknemers beroep doen op (subsidie)regelingen en of/premie kortingen.
[naam werkgeer] heeft financieel belang bij het benutten van deze mogelijkheden.
Voor u als werknemer heeft dit verder geen gevolgen
[Naam] heeft als werkgever het recht om twee maanden na indiensttreding aan een medewerker te vragen of een bepaalde subsidie- en/of premiekortingsregeling op hem of haar van toepassing is.
Volgens artikel 38 van de ziektewet is een medewerker verplicht o aan de werkgever deze informatie te verstrekken.
Indien je op meerdere vragen ja hebt geantwoord op het bijgevoegde vragen formulier dan verzoeken wij je bijgevoegde machtiging in te vullen. Met deze machtiging geef je het UWV toestemming om aan [naam] de noodzakelijke gegevens te verstrekken.
Ook indien je alle vragen met nee hebt kunnen beantwoorden willen wij het formulier toch ingevuld en ondertekend terug ontvangen
little_king schreef:Even de brief over getikt.Citaat:Graag vragen wij jou aandacht voor het volgende.
Werkgevers worden gestimuleerd door de overheid om ouderen en/of (gedeeltelijk) arbeidsongeschikte werknemers in dienst te nemen of te houden. Een werkgever kan voor deze groepen werknemers beroep doen op (subsidie)regelingen en of/premie kortingen.
[naam werkgeer] heeft financieel belang bij het benutten van deze mogelijkheden.
Voor u als werknemer heeft dit verder geen gevolgen
[Naam] heeft als werkgever het recht om twee maanden na indiensttreding aan een medewerker te vragen of een bepaalde subsidie- en/of premiekortingsregeling op hem of haar van toepassing is.
Volgens artikel 38 van de ziektewet is een medewerker verplicht o aan de werkgever deze informatie te verstrekken.
Indien je op meerdere vragen ja hebt geantwoord op het bijgevoegde vragen formulier dan verzoeken wij je bijgevoegde machtiging in te vullen. Met deze machtiging geef je het UWV toestemming om aan [naam] de noodzakelijke gegevens te verstrekken.
Ook indien je alle vragen met nee hebt kunnen beantwoorden willen wij het formulier toch ingevuld en ondertekend terug ontvangen
Ceriadwen schreef:wordt je niet moe van jezelf Shadow?
Ik vind het trouwens schokkend dat jij bedrog richting een werkgever gewoon goed praat onder het mom van puur egoïsme. Ikke, en Ikke en wat kan mij het bedrijf, mijn collega's of wat dan ook schelen, als ikke er maar niet slechter van word.
Gewoon eerlijk zijn! Als je daardoor thuis komt te zitten dan was dit niet de juiste plek voor je, zo simpel is het.

Ceriadwen schreef:wordt je niet moe van jezelf Shadow?
Ik vind het trouwens schokkend dat jij bedrog richting een werkgever gewoon goed praat onder het mom van puur egoïsme. Ikke, en Ikke en wat kan mij het bedrijf, mijn collega's of wat dan ook schelen, als ikke er maar niet slechter van word.
Gewoon eerlijk zijn! Als je daardoor thuis komt te zitten dan was dit niet de juiste plek voor je, zo simpel is het.
Ceriadwen schreef:Ik vind het trouwens schokkend dat jij bedrog richting een werkgever gewoon goed praat onder het mom van puur egoïsme.

pluisje88 schreef:Heb je rechtsbijstand? Dan zou ik het eens navragen. Ben zelf bijna afgestudeerd P&O-er en ik heb hier nooit van gehoord. Vraag me af of dit wel mag. Ik sou dit niet zonder slag of stoot invullen...

Joltsje schreef:hmm lijkt me innd voor de subsidies plus nieuwe regelingen ts.
werkgevers moeten een percentage arbeidsgehandicapten in dienst hebben. dat zijn de nieuwe plannen. als die er toevallig al zijn is dit mooi meegenomen. anders moeten zij ze nog aannemen.. terwijl ze miscchien wel geen plek hebben.
maar ik zou gewoon maandag even contact opnemen met hr. in de brief geven ze al aan dat het geen vondequenties heeft. ik zou gewoon even vragen naar je contract.
Citaat:[Naam] heeft als werkgever het recht om twee maanden na indiensttreding aan een medewerker te vragen of een bepaalde subsidie- en/of premiekortingsregeling op hem of haar van toepassing is.
Ik zou, als ik jou was, deze kwestie bij je rechtsbijstand neerleggen en het door hen laten uitzoeken. Zij hebben de kennis en kunde in huis om het juiste antwoord te geven op jouw vragen.