Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
femo schreef:ik rijd nooit zonder licht! dat had ik al gezegd.
het is precies wat lieveli zegt (bedankt) en in dit geval waren het kakkerlakken.
ik was in de eerste instantie supernetjes, maar op een gegeven moment had ik geen zin meer om aardig te doen tegen mensen die niet naar je luisteren en eigelijk moeten lachen omdat ze jou zien balen.
nogmaals, ik snap dat ik fout zat etc etc, dus dat hoeft niet meer gezegd te worden.
femo schreef:ik rijd nooit zonder licht! dat had ik al gezegd.
het is precies wat lieveli zegt (bedankt) en in dit geval waren het kakkerlakken.
ik was in de eerste instantie supernetjes, maar op een gegeven moment had ik geen zin meer om aardig te doen tegen mensen die niet naar je luisteren en eigelijk moeten lachen omdat ze jou zien balen.
nogmaals, ik snap dat ik fout zat etc etc, dus dat hoeft niet meer gezegd te worden.
waarvan 5 echt van mij terplekke ontslagen mogen worden.mariekekroon schreef:er zitten wel aardige agenten tussen, maar de meeste zijn 3x niks....
en ik spreek vanuit eigen ervaring....
love_western schreef:Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen. Ongeacht hun functie baan etc.
love_western schreef:Je hebt met stappen hier echt van doe chaggo's lopen. Als je al gewoon iets aan hun vraagt krijg je al te horen van doorlopen anders nemen we je mee naar het bureau.
Nu ben ik van die agenten niet zo onder de indruk. Want ze zijn te lui om iets te doen.
Snadrem schreef:mariekekroon schreef:er zitten wel aardige agenten tussen, maar de meeste zijn 3x niks....
en ik spreek vanuit eigen ervaring....
[ sarcasme aan ] Dat is met burgers idem dito, en ik spreek ook vanuit eigen ervaring.
Ze hebben allemaal wel wat te zaniken over je werk. Ik vraag me af of die bij de bakker ook zo staan te zeuren over de korstjes van het brood of hoe lang het wel niet duurt voor de krentenbollen klaar zijn? Mijn vorige stukadoor was ook een leipo, dus ik denk dat het gros van de stukadoors gewoon leipe mensen zijn. Om nog maar te zwijgen over tandartsen!
![]()
[ / sarcasme uit ]
mariekekroon schreef:ik heb positiefe en negatieve ervaringen met die goofys....
ik ben niet altijd lief, dat klopt, maar zo als hun tegen mij gedaan hebben is volgens mij buiten hun boekje
En dat zal je dan wel uitstralen.Tigra_ schreef:femo schreef:ik rijd nooit zonder licht! dat had ik al gezegd.
Waarom zouden ze naar jouw excuus moeten luisteren. Je was gewoon fout. Klaar daar kan je nog 100 jaar over door banketstaaf maar je blijft fout. Denk jij dat agenten er op zitten te wachten dat er weer iemand met smoezen aankomt waarom ze geen licht hebben. Je zal ze echt niets nieuws verteld hebben. Gek hé.
Heel logisch dat ze geïrriteerd raken van een persoon als jouw als je met smoezen aankomt.
femo schreef:Tigra_ schreef:
Waarom zouden ze naar jouw excuus moeten luisteren. Je was gewoon fout. Klaar daar kan je nog 100 jaar over door banketstaaf maar je blijft fout. Denk jij dat agenten er op zitten te wachten dat er weer iemand met smoezen aankomt waarom ze geen licht hebben. Je zal ze echt niets nieuws verteld hebben. Gek hé.
Heel logisch dat ze geïrriteerd raken van een persoon als jouw als je met smoezen aankomt.
Nogmaals, ik was fout. dat wist ik toen, en dat weet ik nu. het gaat erom hoe bot en achterlijk die agenten tegen mij deden. Snap je het? moet ik het nog vaker gaan uitleggen?
verder, het is inderdaad net als met andere vakken. je hebt er rotte appels inzitten. alleen bij politie agenten is dat wel dubbel zo vervelend, want die hebben een hele boel over je te zeggen.
Jildau schreef:mariekekroon schreef:tsja, de politie zijn ook een stelletje naaiers
Dan ook geen 112 bellen als jij of een dierbare een zwaar ongeluk heeft gehad.
Jolliegirl schreef:mariekekroon schreef:ik heb positiefe en negatieve ervaringen met die goofys....
ik ben niet altijd lief, dat klopt, maar zo als hun tegen mij gedaan hebben is volgens mij buiten hun boekje
''Goofys...''
Respectloos, dat ben je over ze.En dat zal je dan wel uitstralen.
Zal wel meer aan de hand zijn als ze volgens jou zo vervelend doen....
VeraPopeye schreef:Ik denk dat omdat je zo baalde je ze verkeerd begrepen hebt, er zijn weinig agenten die het heerlijk vinden. En ja ik zou ook lacherig van worden, 100000e die altijd met licht fietst, alleen nu even toevallig niet.
Je boete is gewoon terecht, je had kunnen zeggen ja sorry overmacht dit en dat. Maar zoals ik het begreep bleef je proberen er onder uit te komen, kan me voorstellen dat ze daar niet vriendelijker van worden.
mariekekroon schreef:Jolliegirl schreef:
''Goofys...''
Respectloos, dat ben je over ze.En dat zal je dan wel uitstralen.
Zal wel meer aan de hand zijn als ze volgens jou zo vervelend doen....
ik ben inderdaad respectloos over ze.... klopt, ik ben zelf 2x zonder reden opgepakt door ze, ruim 6 uur vastgehouden... inclusief de blauwe plekken van de handboeien en van t busje waar ze me ingooide(niet overdreven, 7 blauwe plekken op 2 knieen...) en over de andere ervaringen zullen we t maar niet hebben, die waren ook niet zo positief, in 1x snachts binnen staan....