Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Renee1991 schreef:Uhuh, ergens is dat ook wel zo hoor! Ik heb een slechte zelfdiscipline, dat weet ik ook dondersgoed.
Ik zal eens gaan kijken hoe dat hier in de bibliotheek is.
zo kom je toch meer onder de mensen en zo ben je weer eens weg van huis. Het kan ook heel motiverend werken om andere mensen te zien studeren
succes!

) kun je me altijd PB'en, of appen, heb je mijn nummer nog?

Nu ff chillen want ik was zo druk dat ik daar nog niet eens aan toe ben gekomen haha
Knert schreef:Jij wilt afvallen? Weeg je elke dag. Stel voor elke dag een doel van 50 tot 100 gram. Met het minimum van 0,5 kilo per week. Trakteer jezelf 1 dag in de week met iets wat niet extreem is. En ga erna bv de badkamer schrobben.

Nachtlampje schreef:Knert schreef:Jij wilt afvallen? Weeg je elke dag. Stel voor elke dag een doel van 50 tot 100 gram. Met het minimum van 0,5 kilo per week. Trakteer jezelf 1 dag in de week met iets wat niet extreem is. En ga erna bv de badkamer schrobben.
Rest van je opmerking was voor mij nvt, gewoon een goed advies, maar..
Elke dag wegen? Op de 50 a 100 gram nauwkeurig zijn?
Ik kan TS nu al vertellen (zus met eetstoornis) dat je daar HEEL erg ongelukkig van wordt. Weinig weegschalen zijn ook zo perfect dat ze ook echt accuraat aangeven.
Daarnaast; hoeveelheid vocht die je vasthoudt, moetj e bijna ongesteld worden, enz.
1 keer in de 2 weken, en dan 2 a 3 dagen achter elkaar in de ochtend na het plassen (gemiddelde van die 3), lijkt me dan reeler