Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bizzybijtje schreef:vuurneon schreef:
Niet, doe je die marteling je niet aan. Echt, je loopt als een kreupel paard die het liefst haar schoenen in de fik wil steken dan
Idd.
Je hebt verschillende fases als je op stap gaat met hoge hakken.
Fase 1; Bij het vertrek. Je schoenen zitten prima, waarom zouden ze pijn gaan doen?
Fase 2; Je loopt een eindje en merkt dat het toch wat minder makkelijk loopt. Ach, het doet geen pijn.
Fase 3; Je staat een tijdje en merkt dat je gewricht bij je teen toch wat pijn begint te doen. Je wimpt eens van het een op het andere been. Ach als dit alles is.
Fase 4; Beide voeten beginnen pijn te doen waardoor je bijna staat te piafferen om de druk op je voeten af te wisselen. Misschien was het toch niet zo'n strak plan om hakken aan te doen
Fase 5; Oké, het wat absoluut geen strak plan om hakken aan te doen. Dit is het maximum aan ongemak wat je kunt verdragen voordat je gek wordt.
Fase 6; IK WIL NÚ NAAR HUIS.

Bizzybijtje schreef:Idd.
Je hebt verschillende fases als je op stap gaat met hoge hakken.
Fase 1; Bij het vertrek. Je schoenen zitten prima, waarom zouden ze pijn gaan doen?
Fase 2; Je loopt een eindje en merkt dat het toch wat minder makkelijk loopt. Ach, het doet geen pijn.
Fase 3; Je staat een tijdje en merkt dat je gewricht bij je teen toch wat pijn begint te doen. Je wimpt eens van het een op het andere been. Ach als dit alles is.
Fase 4; Beide voeten beginnen pijn te doen waardoor je bijna staat te piafferen om de druk op je voeten af te wisselen. Misschien was het toch niet zo'n strak plan om hakken aan te doen
Fase 5; Oké, het wat absoluut geen strak plan om hakken aan te doen. Dit is het maximum aan ongemak wat je kunt verdragen voordat je gek wordt.
Fase 6; IK WIL NÚ NAAR HUIS.

Een wat groter uitgaanstasje mee en daar een paar ballerina's in stoppen, voilà! MorganeR schreef:Scapino ook? Dan zou ik misschien daar ff morgen langs kunnen fietsen. Dankjewel voor de waarschuwingen maar ik wil deze schoenen echt heel graag dragen. Ik zou dan gewoon ook daar die oprol ballerinas kunnen kopen haha.
Het gaat ook niet om de hoogte van de schoenen maar meer om het design en de kleur ervan.
Ik denk dat ik nog liever op een legoblokje ga staan dan uren op hakken lopen als mijn voeten er al zeer van doen.

. En verder misschien een paracetamol of iets meenemen?
MorganeR schreef:Hahaha ja ik ben zo koppig als maar wat, sorry. Ik ga inderdaad morgen ff langs de Scapino voor plan b schoenen en zo'n gelpads... en pleisters just in case hahaha.
Ik ga ze die dag zeker van 7 Sochtends tot 7 smiddags aan doen.