Geurkaars geurt niet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 01:18

kimmie261 schreef:
er staat 22 gr brandt 8 uur achterop een waxje...

zijn er nog grotere waxen dan??

De supermarkt heeft hier een heel gangpad vol met Yankee kaarsen. Zie ook altijd allerlei formaten kaarsen, thee lichtjes, dinercandles etc liggen.

kimmie261

Re: Geurkaars geurt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 01:21

ja ik heb alleen de waxjes,maar die shop stuurde elke keer wat extra mee ( echt heel lief) nu heb ik dus 5 van die autogeurkaartjes :+ ,en ze hadden eens een kaarsje meegestuurd als extraatje ( zo'n sampler) ,maar die geurde bijna harder als een waxje...

vandaar dat ik sindsdien elke andere geurkaars wat vind tegenvallen eigenlijk.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 01:22

Ik vind ikea kaarsen echt heel matig.. bolsius of brise blijven goed van geur maar vind ik vrij prijzig. Ik ga eens kijken om waxmelts of een lekker geur olietje met brander. Ik hou van lekkere geurtjes in mijn huis hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 01:28

Welke supermarkt is dat raponsje?? Wil die ook wel eens proberen nooit eerder van gehoord dat merk.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 09:46

matasja schreef:
haal deze maar eens, ook bij de action! succes verzekerd! hele huiskamer ruikt ernaar zolang hij aanstaat. moet je de paarse nemen of de rode. de vanille ruikt minder sterk. maar als je echt van een frisse geur in huis houdt die ook best hevig blijft hangen.. airwick! 1.72 bij de action
[ Afbeelding ]

Dankje voor de tip :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:40

Share schreef:
Welke supermarkt is dat raponsje?? Wil die ook wel eens proberen nooit eerder van gehoord dat merk.

In schotland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:46

Ik ben ook groot fan van Yankee Candles.
Echt, de Brise, Action, etc. kaarsen kunnen daar niet tegen op :n

Ik koop ze altijd online, via yankeecandlestore.nl.
Hele fijne service, meestal de volgende dag al in huis :D

Over het algemeen haal ik de votives, dat zijn de kleine kaarsjes die je zelf nog in een houder moet stoppen en die branden vaak zo'n uur of 10 - 15.
Voor € 2,45 vind ik ze niet duur en de geuren... oh, de geuren <3

Heb toevallig laatst een kleine aankoop gedaan en op mijn blog gezet, mocht je willen gluren: Yankee Candle Haul

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 17:55

Anc, ik zal eens kijken :)

Ik denk dat de HEMA ook wel het proberen waard is: Ik heb nu de grote kaars van de Action aangestoken en ernaast een theelichtje van de HEMA (Geuren ze niet, dan geven ze wel gezelligheid :Y) ), en die kleine ruik je beter :')

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 13:13

Anc, leuke blog!

Ik was vanmorgen in de HEMA en heb dan maar een Tea Cedar Lily geurkaars meegenomen, voor 2,75 kun je niet veel misdoen :)