Heb je wel eens iets gedaan wat je fataal had kunnen zijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:42

De straat over te steken zonder te kijken, en vervolgens geschept worden door een auto... Ik heb enorm veel geluk gehad en kijk voortaan altijd even goed voor ik oversteek :')

Anoli

little_king schreef:
Pissig zijn op 3 inbrekers dat ze het lef hebben om net bij jou in te breken en er op af gaan.
Ze rende weg (weet het heb een lelijke kop :+ ).
Maar dat had ook anders af kunnen lopen, maar de boosheid met bijbehorende adrenaline nam de overhand :)

Herkenbaar, hier ben ik ook achter twee inbrekers aan gegaan. Weliswaar samen met mn vader, maar op dat moment ben je zo boos. Mijn opa was net 2 dagen daarvoor overleden dus de emoties gierden sowieso al door mn lichaam :') Geloof dat die inbrekers nog nooit zó zijn geschrokken van een gezin wat zó enorm kwaad werd en ze dus achterna kwam... _O-

DynamiteS

Veulen84 schreef:
Als kind: kijken hoe een boom geveld werd. Ging alleen niet aan de kant ondanks dat het wel 5x was gezegd. Weet nog goed dat die boom me net miste en er een zijtak op me voeten landen... Vergeet ik nooit meer, kostbare les.

Mijn broer deed ooit stoer door over de kadewanden te lopen. Dook alleen de plomp in en kwam tussen wal en schip terecht.

En ik had er vandaag 1...
Rij met ene redelijk vaartje over een landweg. Zie in de verte een jogger aankomen. Hoe dichter die bij kwam hoe vreemder ik z'n loop manier vond. Midden op de weg, beetje slingerend. Dus ik voor de zekerheid maar gestopt. Meneer was met z'n telefoon aan het klooien en had ook nog oordopjes in. Was zo ver weg dat ie tegen me auto aanliep. Frontaal, zo op de voorkant.
Die had mega geluk dat is wakker was.

was zeker een man? Die kunnen ook totaal niet multitasken :roll:

Ik zit ook regelmatig met mijn gsm op mijn fiets, maar ik blijf prima recht :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:43

Een verdwaald hondje van de snelweg halen toen ik zwanger was van mijn zoon, met auto's die 120 gingen...

wemkelover

Re: Heb je wel eens iets gedaan wat je fataal had kunnen zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:46

Ja dat heeft mijn vriend twee jaar terug gedaan met een kat, die later wel weer uit gezet in de gewone bewoonde wereld vlakbij (paar 100 meter verder). Mijn vriend heeft echt een engeltje op zijn schouder gehad wat die vroeger wel allemaal niet heeft uitgevreten heeft doen die jong was, ongeloofelijk.

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:48

Op je cross motor afgeleid worden en inplaats van te remmen gas geven en met je nek in het prikkeldraad belanden. Nog steeds een wonder dat me slagader niet was geraakt, scheelde niet veel...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:49

DynamiteS schreef:
nooit aan drugs beginnen.

Ach, ik heb er van geleerd. Het is nadien ook nooit meer gebeurd.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:54

Ik denk dan toch wel paardrijden, heb een ongeluk gehad wat ook heel anders had kunnen aflopen.
Een keer een auto ongeluk gehad, is erg goed afgelopen maar aan de schade van de auto te zien kon het ook heel anders zijn geweest.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:57

Drie dagen rond blijven lopen met (wat uiteindelijk bleek) longemboliën en daardoor een longinfarct gekregen :') ja wist ik veel, ik dacht dat ik spierpijn oid had :+ mocht een dikke week in het ziekenhuis blijven, en nog een jaar aan bloedverdunners gezeten.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:58

Al 3x bijna platgereden op mijn motor door een vrachtwagen, en ja, al verschillende ongelukken gehad met paardrijden wat wel anders had kunnen aflopen :)

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:59

lieveli schreef:
DynamiteS schreef:
nooit aan drugs beginnen.

Ach, ik heb er van geleerd. Het is nadien ook nooit meer gebeurd.

dat is het belangrijkste :)
We zijn blij dat je nog leeft! :D

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:00

Mijn blindedarm was open gescheurd. Na 2 dagen ernstige buikpijn naar de dokterspost. Daar dachten ze aan blindedarmontsteking. Kijkoperatie in het ziekenhuis werd een serieuze operatie waar de blindedarm eruit is gehaald, en al de verkleefde inhoud weg gezogen werd. Uiteindelijk heb ik er een stel hele lelijke littekens aan over gehouden..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:01

Wow heavy!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:04

Hmm als je alle keren bekijkt die ik door rood fiets of loop hier.. :')
Nee ik kan me zo snel niet echt dingen bedenken..
Ben wel eens bij vreemden in de auto gestapt, waren gelukkig eerlijke mensen maar had natuurlijk ook niet zo kunnen zijn.
En dan toch paardgerelateerd: met een op hol geslagen paard een hele drukke 80km weg oversteken. Scheelde 1 tiende van een seconden of we waren op een auto geklapt :=

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:04

Anoli schreef:
little_king schreef:
Pissig zijn op 3 inbrekers dat ze het lef hebben om net bij jou in te breken en er op af gaan.
Ze rende weg (weet het heb een lelijke kop :+ ).
Maar dat had ook anders af kunnen lopen, maar de boosheid met bijbehorende adrenaline nam de overhand :)

Herkenbaar, hier ben ik ook achter twee inbrekers aan gegaan. Weliswaar samen met mn vader, maar op dat moment ben je zo boos. Mijn opa was net 2 dagen daarvoor overleden dus de emoties gierden sowieso al door mn lichaam :') Geloof dat die inbrekers nog nooit zó zijn geschrokken van een gezin wat zó enorm kwaad werd en ze dus achterna kwam... _O-

:D
Die zullen inderdaad gedacht hebben, heel gezin, niet grappig.

Ik was alleen :D

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:05

Ik heb een paar jaar terug een trap in mijn gezicht gehad van een paard.
Heb het er gelukkig heel goed vanaf gebracht met een gebroken jukbeen en bovenkaak.
Maar hij had me niet anders moeten raken. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:06

Poeh, een paar keer vervelend van een paard af gestuiterd maar verder niet geloof ik.
Heb wel een keer mijn ouders gewaarschuwd toen mijn zusje per ongeluk zonder bandjes het zwembad in gesprongen was. Zij was 3 en ik 5, en we waren even aan de aandacht van onze (eigenlijk altijd superoplettende en overbezorgde) ouders ontsnapt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:07

Ik heb als 11 jarige wel eens een kind van de sokken gereden met de fiets, die keek in de winkel straat niet uit en kon hem niet meer ontwijken.. Doorgefietst nooit omgekeken

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:09

Wij liepen in de bergen over een stukje heel smal pad, boven een diep ravijn toen de grond onder mij wegbrokkelde en ik viel! Ik verbaas me er nog steeds over dat ik op de berg ben blijven liggen. Er zaten verder ook geen hekken ofzo, sindsdien geloof ik in beschermengelen :oo

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:10

little_king schreef:
Anoli schreef:

:D
Die zullen inderdaad gedacht hebben, heel gezin, niet grappig.

Ik was alleen :D

Ja mijn moeder stond uit het raam te schreeuwen als een viswijf, en mn vader en ik vlogen naar buiten achter ze aan _O- Mn zusje was te verbaasd om te reageren....

Nu lach ik er om, maar oh oh dat had heel anders af kunnen lopen :j

Wel stoer in je eentje :j

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:11

:+ geweldig bij jullie.

Niet stoer, gewoon dom.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:12

In Oostenrijk een bal uit het water gehaald van zo'n bergrivier(tje) terwijl er overal borden stonden om NIET het water in te gaan, maar het water kwam maar tot mijn knieen ,(stroomde wel snel,) was er nog geen 5 min uit toen de stuwdam werd opengezet en het water dus 1,5 meter omhoog kwam en echt een woest stromende rivier werd!

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:18

chantalboes schreef:
Mijn blindedarm was open gescheurd. Na 2 dagen ernstige buikpijn naar de dokterspost. Daar dachten ze aan blindedarmontsteking. Kijkoperatie in het ziekenhuis werd een serieuze operatie waar de blindedarm eruit is gehaald, en al de verkleefde inhoud weg gezogen werd. Uiteindelijk heb ik er een stel hele lelijke littekens aan over gehouden..

Precies hetzelfde hier! Jij ook zo'n streep in het midden van boven naar beneden met stipjes?

in Suriname alleen op vakantie, en zonder het in de gaten een heeeeele foute buurt ingelopen in Paramaribo, en een complete gangwar (ja zoals je ze op TV ook ziet :+) ingelopen. Dacht dat het vuurwerk was, en het duurde dan ook even (5 seconden ofzo, maar leek veel langer) voordat ik in de gaten had dat ik beter het gebouw naast me in kon rennen.
Dat had niet heel veel gescheeld denk ik, kogels vlogen me letterlijk om de oren...

Ach, weer een ervaring rijker denk ik maar zo :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:21

In een hele gevaarlijke buurt in Mexico alleen lopen als naïeve 13 jarige meid. Verveelde mij in het hotel ben gaan rondlopen in het gebied waar je nou niet niet moest zijn als toerist. Die grote geweren waren wel een waarschuwing achteraf :') hoe naïef kun je ook zijn :')

Maar heb het overleefd en heb niets tegen mijn ouders gezegd haha

En als kind heb ik veel mazzel gehad; ik fietste heel erg hard, schoot de remkabel los en in mijn voorwiel. Dus vloog er met een salto plat op mijn mond. Goddank op het gras waardoor ik alleen een tand miste en best bloedde door de wonden (tandvlees stuk, lip stuk en bloedneus en wat schrammen). Maar was ik op de straat waar ik op fietste belandt? Brrrr. Met een fikse snelheid vol met je hoofd op de klinkers landen was een stuk minder goed afgelopen.

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:30

Mijn moeder had ruzie met een hele brede gespierde man, die man zegt tegen haar dat ze haar b*k dicht moet houden anders wilde hij haar slaan, ik met me 11jaar voor me moeder gaan staan en gezegd dat hij weg moest gaan. Op dat moment komt een van zijn vriende die Zij dat hij mee moest ofso. Als ik er nu zo over nadenk was het niet zo slim haha