Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
little_king schreef:Pissig zijn op 3 inbrekers dat ze het lef hebben om net bij jou in te breken en er op af gaan.
Ze rende weg (weet het heb een lelijke kop).
Maar dat had ook anders af kunnen lopen, maar de boosheid met bijbehorende adrenaline nam de overhand
Geloof dat die inbrekers nog nooit zó zijn geschrokken van een gezin wat zó enorm kwaad werd en ze dus achterna kwam...
Veulen84 schreef:Als kind: kijken hoe een boom geveld werd. Ging alleen niet aan de kant ondanks dat het wel 5x was gezegd. Weet nog goed dat die boom me net miste en er een zijtak op me voeten landen... Vergeet ik nooit meer, kostbare les.
Mijn broer deed ooit stoer door over de kadewanden te lopen. Dook alleen de plomp in en kwam tussen wal en schip terecht.
En ik had er vandaag 1...
Rij met ene redelijk vaartje over een landweg. Zie in de verte een jogger aankomen. Hoe dichter die bij kwam hoe vreemder ik z'n loop manier vond. Midden op de weg, beetje slingerend. Dus ik voor de zekerheid maar gestopt. Meneer was met z'n telefoon aan het klooien en had ook nog oordopjes in. Was zo ver weg dat ie tegen me auto aanliep. Frontaal, zo op de voorkant.
Die had mega geluk dat is wakker was.

ja wist ik veel, ik dacht dat ik spierpijn oid had
mocht een dikke week in het ziekenhuis blijven, en nog een jaar aan bloedverdunners gezeten. 

Anoli schreef:little_king schreef:Pissig zijn op 3 inbrekers dat ze het lef hebben om net bij jou in te breken en er op af gaan.
Ze rende weg (weet het heb een lelijke kop).
Maar dat had ook anders af kunnen lopen, maar de boosheid met bijbehorende adrenaline nam de overhand
Herkenbaar, hier ben ik ook achter twee inbrekers aan gegaan. Weliswaar samen met mn vader, maar op dat moment ben je zo boos. Mijn opa was net 2 dagen daarvoor overleden dus de emoties gierden sowieso al door mn lichaamGeloof dat die inbrekers nog nooit zó zijn geschrokken van een gezin wat zó enorm kwaad werd en ze dus achterna kwam...

little_king schreef:Anoli schreef:
Herkenbaar, hier ben ik ook achter twee inbrekers aan gegaan. Weliswaar samen met mn vader, maar op dat moment ben je zo boos. Mijn opa was net 2 dagen daarvoor overleden dus de emoties gierden sowieso al door mn lichaamGeloof dat die inbrekers nog nooit zó zijn geschrokken van een gezin wat zó enorm kwaad werd en ze dus achterna kwam...
Die zullen inderdaad gedacht hebben, heel gezin, niet grappig.
Ik was alleen
Mn zusje was te verbaasd om te reageren....

geweldig bij jullie.chantalboes schreef:Mijn blindedarm was open gescheurd. Na 2 dagen ernstige buikpijn naar de dokterspost. Daar dachten ze aan blindedarmontsteking. Kijkoperatie in het ziekenhuis werd een serieuze operatie waar de blindedarm eruit is gehaald, en al de verkleefde inhoud weg gezogen werd. Uiteindelijk heb ik er een stel hele lelijke littekens aan over gehouden..
) ingelopen. Dacht dat het vuurwerk was, en het duurde dan ook even (5 seconden ofzo, maar leek veel langer) voordat ik in de gaten had dat ik beter het gebouw naast me in kon rennen.
hoe naïef kun je ook zijn