Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:43

Haha dank je. Op de foto's ( old-school koelkast model mobiel ) is het niet duidelijk maar je hebt onder de ribben een naad zitten en vanaf dan wordt het zo wijdvallender. Denk met een goede onderbroek dat het wel moet lukken.
Ga hem houden ik vind hem veel te leuk :D

Qua maat valt hij trouwens normaal en het is ook zo een iets meer blinkend stofje

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:03

Ja, ik ben er dus ook niet helemaal weg van. Maar ze zouden wel heel warm moeten zijn. Hmmm :')
Er is natuurlijk vast een reden dat ze zo goedkoop zijn en dat alle maten er nog zijn, vast iets negatiefs.
Misschien toch maar niet :+

Ik heb trouwens de laatste tijd steeds, dat laarsjes van de h&m me te groot uitvallen. En dan rond de enkel, alsof ze alle modellen breder hebben gemaakt. Want 2 jaar geleden paste ik ze altijd perfect, en mijn voeten zijn nog steeds maat 37. Jammer, hierdoor kon ik al mijn sale artikelen terugsturen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:06

hoi! :wave:

Rond de enkel heb ik ook altijd zeeën van ruimte, bij vrijwel ieder merk terwijl ik helemaal
niet tenger gebouwd ben. Misschien inderdaad omdat enkellaarsjes/iets hogere voor veel bredere vrouwen een ideale oplossing zijn? geen ideeee.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:21

Leuk jurkje!
Die schoenen zijn ook niet zo mijn ding, maar als je ze leuk vindt, vooral doen! :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:06

Oh huh een nieuw topic! Heb 'm weer gevonden gelukkig. Ben een hele tijd eigenlijk alleen maar meelezer geweest maar ben van plan om weer lekker mee te kletsen :D

Op het moment staat het hoogst bovenaan mijn wishlist en is mijn grootste frustratie het vinden van de perfecte enkellaarsjes.

Zwart, met (hoge) hak (minimaal 10cm) en het liefst van echt leer.
En dan zonder studs, kleur, bandjes etc gewoon glad leer, evt met een ritsje of een stukje elastiek erin en het liefst met iets plateau.

Deze vind ik echt perfect:
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/1199188178_1/women-s-font-b-ankle-b-font-font-b-boots-b-font-font-b-black-b.jpg

Maar ik vind het risico met uit het buitenland bestellen altijd te groot, omdat je verschrikkelijk veel geld kwijt bent als ze niet goed zijn en je ze terug moet sturen.

Je zou denken dat het niet al te moeilijk is om hele basis enkellaarsjes te vinden maar tot nu toe is dit voor mij, binnen een redelijke prijs, echt onmoooogelijk. Ik had de perfecte enkellaarsjes van de Halle Berry lijn bij van Haren, 40 euro, echt leer, klein plateau en ongeveer 10/11cm hak. Kon er uren op lopen en ze sloten mooi aan bij de enkel waardoor ze ook mooi onder een rokje ofzo konden. Heb ze nu alleen helemaal dood gelopen al en ze zijn niet meer verkrijgbaar, maar heb nog steeds geen goede vervanger gevonden.

Help!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:09

Misschien zit ik er naast en hebben ze ze niet, maar misschien bij Zalando? :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:15

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:13

Bedank voor de tip! Heb alleen al een paar met veters dus ben echt op zoek naar super basic niks eraan haha. En ik ben al zo verschrikkelijk kieskeurig! :')

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:29

Ik heb weer 2 outfits! Beide met hetzelfde shirt alleen anders gecombineerd.

Een nette outfit :) vergadering-appropriate
Afbeelding

En een lekkere vrije-tijd outfit. Niet goed te zien, maar draag er zwarte all-stars onder.
Afbeelding

Verder zie ik enkellaarsjes langskomen met hele hoge hakken, pff kan ik niet op lopen haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:10

Leuke outfit! Vooral die 2de, zou het zelf nog dragen

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:12

ik meld me hier:) ben dol op kleding :wave:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:27

Die outfits zijn echt niets voor mij, zo weinig uitgesproken :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:38

Oh misschien nog ff een toevoeging over dat jurkje. Dacht dat iemand hem hier ook wou bestellen.. Ik ben 174 en heb lange benen. Mams vind hem een beetje kort ( komt halverwege mijn bovenbenen ). Misschien dat je daar wel even op moet letten :D

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:46

liespower94 schreef:
Ja ;)
En dan vooral dat zwarte in het rood (:

Ik heb em ook in het rood. :+

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:01

lieveli schreef:
Die outfits zijn echt niets voor mij, zo weinig uitgesproken :')

Nou bedankt he :7
Je kan het ook gewoon laten bij het feit dat het niets voor jou is.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:05

Het is toch geen belediging? Gewoon een mening, de een draagt nu eenmaal wat opvallendere dingen dan de ander.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:05

Ha leuk een nieuwe! Ik ben al lang niet meer geweest, maaaaaar heb wel wat nieuws om te showen :D
Deze leren laarsje van H&M.

Afbeelding

Linkje naar de site:
http://www.hm.com/nl/product/24669?article=24669-A

Met kortings codes heb ik uiteindelijk minder betaald dan dat ze waren en verzenden was heel fijn ook gratis :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:07

mayniac_val schreef:
Het is toch geen belediging? Gewoon een mening, de een draagt nu eenmaal wat opvallendere dingen dan de ander.

Er staat een 'huilen van het lachen' smiley achter. Vind dat toch wel een belediging ja

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:30

Ach joh maak je niet dik. Ik vind het ook te standaard voor mezelf. Als je alleen een outfit post om te horen dat het leuk is, dan kan je het beter niet posten.

Vivi, yeeh eindelijk ben je weer terug :)) Leuke laartjes!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:37

Dat jasje in de tweede foto vind ik echt super leuk Tessa, en die laarsjes van Vivi zijn gaaaaaf! :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:42

_Micha_ schreef:
Ach joh maak je niet dik. Ik vind het ook te standaard voor mezelf. Als je alleen een outfit post om te horen dat het leuk is, dan kan je het beter niet posten.

Vivi, yeeh eindelijk ben je weer terug :)) Leuke laartjes!

Nee dat hoef ik niet alleen te horen, maar laat maar heb geen zin in deze discussie. Ik ben wel reuze benieuwd naar de vernieuwende outfits van Lieveli uiteraard :)

@ SaarSaar: thanks!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:51

dees20 schreef:
De nike's met bloemen! Zo gaaf, ik wil ze ook! Maar waar te koop?

Vraagje, wie heeft er ervaring met Levi's broeken? Ik weet dat je naar de winkel kunt om je dan het perfecte model te laten opmeten maarrrr ik heb zo weinig stad tijd ....
Nu heb ik op internet die test gedaan, maar kom er niet helemaal uit, ervaringen zijn altijd beter :)
Welke hebben jullie en hoe vallen ze?

Ik draag alleen nog maar Curve ID broeken :j (pas nergens anders in met mn ronde billen en smalle taille).
Kwa maten kan ik er niets nuttigs over zeggen, je moet je denk ik echt laten opmeten. Het gaat nl niet alleen in lengte en waist maat maar ook in dijen en billen maat. :D

Edit: de kwaliteit vind ik overigens super van Levi's. Heb mijn eerste curve id vier jaar geleden gekocht en hij ziet er nog steeds prachtig uit. (heb inmiddels 6 paar).

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:56

Ik heb ook eens een Levi's laten aanmeten. Was binnen 6 maanden kapot, terwijl ik er niets bijzonders mee had gedaan. Groot gat bij het kruis hehe. Best zonde gezien ze toch 100 euro kosten. Ze zitten wel echt heerlijk!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:07

Wat leuk een kledingtopic!