Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Vooruit!
Weet je wanneer je pas echt oud bent? Als je de godganse dag klaagt over 'te warm, te koud, het tocht, heb last van mijn teen, voet, knie, heup, buurvrouw, het eten is te koud, te warm, te zout, te flauw en ik laat alles lopen als het niet moet en als ik wel moet kan ik niet meer en heb ik je al minstens 100 verteld over de operatie van 15 jaar geleden aan mijn ingegroeide teennagel?'
Ga eens een dag tussen de bejaarden zitten aan de 'klaag'tafel en je voelt je extreem jong en jeugdig

) houden ook niet zo van wilde feestjes. We spreken erg vaak af en dan duurt het ook gewoon tot 4 uur 's ochtends, met gezelschapsspelletjes, games of een kaartspel er bij, en wat wijntjes en lekkers.
Kom uit je comfort zone, probeer een keer iets geks uit, en er gaat vast een hele wereld voor jou open waar je je wél thuis in voelt!
Maar dat was een eenmalige actie. Maar het heeft wel gewerkt.
maaruhm... Als hij alles na laat aan mij en geen schulden heeft, moeah... Zou het misschien overwegen
Ik denk dat je vooral 'moet' zoeken naar gelijkgestemden, of soulmates met een groot woord. Dat kan je in alle leeftijdsgroepen vinden, maar alleen als je ook echt uitstraalt wie je bent en waar je voor staat. Als je doet wat bij jou past trek je daarmee als vanzelf mensen aan die weer bij jou passen. Niet iedereen is een kroegtijger, grote kans dat je de liefde van je leven dus ook niet ontmoet in de kroeg als je toch gaat omdat je 'toch eens mensen moet ontmoeten'. Dan deed je niet wat bij jou hoorde en trek je daarmee ook niet aan wie je zou willen aantrekken.
), want jongere mannen? Daar kan ik niets mee.
Ik houd meestal niet zo van wikipedia maar voor het gemak even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Introvert_en_extravert 
Tussentijds elkaar wat uit het oog verloren en een aantal jaar geleden weer samen gekomen en de vonk sprong over.

Maar over het algemeen gaat dit perfect samen!
Jouw leven, jij moet er blij mee zijn, niet iemand anders. pluisje88 schreef:Ik sta ervoor open. Toch blijkt dat blijkbaar niet genoeg. Denk dat de gene die geïnteresseerd is in mij nog geboren moet worden ofzo

Ibbel schreef:Hmmm, een 75+ miljonair met een hartkwaal kan best een interessante optie zijn hoor
Imala schreef:Peelie schreef:Imala,ja. IKMaar dat was een eenmalige actie. Maar het heeft wel gewerkt.
We zijn ondertussen 4 jaar samen.
Ibbel. Jij bent slecht!maaruhm... Als hij alles na laat aan mij en geen schulden heeft, moeah... Zou het misschien overwegen
Hoe het je dat aangepakt haha.
we hadden wel daarvoor al oogcontact gehad
maar ik heb zitten wachten totdat hij tegen mij begon te praten.