Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)Niikiit schreef:Als hij naar en met die vriend is, ben ik gewoon thuis... We wonen nog geen 10 minuten uit elkaar.
Ja ik vind ieder weekend ook overdreven, heb het vaak genoeg over 'om het weekend' gaan gehad, maar dan heeft hij zoiets van: als we willen afspreken, spreken we af. Hij vindt ieder weekend een avond (wat altijd avond + nacht is) met die vriend zijn normaal... Ik vind het inderdaad prima als ik hem de hele week verder kan zien, maar vind dit gewoon onzin, eens in de 2 weken is toch zat?
. Ik ben niet meer goedgelovig haha.
Napie schreef:Ik heb jaren een partner gehad waarmee ik altijd samen mee uit ging. We hadden beide eigenlijk nooit geen uitjes apart en achteraf gezien was dit niet goed.
mijn huidige partner is lang vrijgezel geweest. In het begin vond ik het heel raar dat hij mij niet mee nam naar zijn vrienden. Nu heb ik er wel begrip voor. We werken allebei aan de andere kant van het land en zien elkaar alleen in het weekend. Dan is ook zijn enigste mogelijkheid om te gaan stappen met zijn vrienden. Ik heb hem overdag helemaal voor mezelf, ik vertrouw hem voldoende om hem zelf op pad te laten gaan. Aan de ene kant zou ik wel mee willen maar gezien er geen andere vrouwen mee gaan zou ik er maar een beetje bijhangen. En mijn vriend met iets te veel alcohol....nee hoor, vind het wel best.
Er moet natuurlijk wel een balans zijn. Niet elk weekend. Nu vallen wij oom niet meer in de leeftijdsgroep die elk weekend op stap gaan.
TS: vertrouw hem. Praat erover. Plan af en toe een stapavond samen. Met een stel mannen hangen is niet echt aantrekkelijk. Kijk anders eens met hem samen of zijn vrienden ook niet een keer hun vriendin mee willen nemen.
) Maar hij gaat maar af en toe mee. Hij is wel welkom maar hij heeft niet echt die behoefte...
.
En zo gaat hij ook weleens alleen naar vrienden en ga ik niet mee. We gaan ook wel eens samen. Stappen doen we eigenlijk niet meer.
) is het voor de man al snel "gezeur" Die zien vaak het probleem niet zo en daarom moet je gewoon duidelijk zeggen wat je dwarszit en dan alleen dat en geen oude koeien en andere "verwijten" want dan snappen ze er niks meer van