Bestelling bymusthaves.com

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:04

:') Ze willen er een zaak van maken? Nou ik zou zeggen; succes! Op welke basis, smaad en laster? Dan zouden de forumleden Opgelicht-forum van TROS radar er een dagtaak aan hebben. :D Zonde van de proceskosten. :')
Gelukkig dat het is opgelost, helaas op deze manier..

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:05

Het had veel beter uitgepakt als ze geen contact via de telefoon met TS had gezocht.
Dan had TS hier gewoon in het topic kunnen zetten dat ze het geld toch had terug gekregen met eventueel excuses erbij van de webshop voor de vertraging en was er niks aan de hand geweest! :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:08

Dat klopt Roweentje, immers was dan het 'minpuntje' gewoon opgelost en had iedereen die op ervaringen bymusthaves had gezocht dat zo kunnen nalezen. Dan had het een postitief einde gehad.

Ik kan hier eigenlijk ongemerkt best kwaad om worden. Dit soort fratsen is het ondernemerschap eigenlijk niet eens waard :x Dan heb je écht nog veel te leren.

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:08

Gewoon erg onprofessioneel dit...voor mij een reden om daar nooit wat te kopen ;)

UltimOo

Re: Bestelling bymusthaves.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 14:17

het is nu stil, dus ben benieuwd wat ze nu nog gaan doen.
ik koop er iig niks meer, en zal in mijn omgeving mensen ook inlichten over deze gang van zaken.

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:55

TS: Wat had je met je ervaring gedaan als ze je niet hadden opgebeld, maar dus gewoon je geld alsnog hadden terug gestuurd met eventueel een excuses erbij?
Had je dan eventueel in de toekomst misschien toch nog iets besteld? Of als mensen in je omgeving iets wilde bestellen, had je het dan toch ook afgeraden?
Of misschien toch niet?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:59

Roweentje89 schreef:
TS: Wat had je met je ervaring gedaan als ze je niet hadden opgebeld, maar dus gewoon je geld alsnog hadden terug gestuurd met eventueel een excuses erbij?
Had je dan eventueel in de toekomst misschien toch nog iets besteld? Of als mensen in je omgeving iets wilde bestellen, had je het dan toch ook afgeraden?
Of misschien toch niet?

De openingspost van TS trok mijn aandacht. Ik ben op de website gaan kijken.
Wat een leuke spullen!!! Zitten echt dingen voor mij bij. *\o/*

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Daar kom je gewoon niet onderuit. En dat geeft ook helemaal niet. Belangrijk is hoe het opgelost wordt.

Ik durf nu echt niks op die website te bestellen.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:51

Jeetje, wat vervelend zeg.
Ondanks dat je nu niks fout doet, kan het me voorstellen dat het een ontzettend vervelende nasmaak geeft.
Ik ben ook even gaan kijken, maar de webwinkel neemt al een loopje met de voorwaarden dus voor mij ook geen plek om te bestellen. Ze had het zo makkelijk om kunnen buigen naar iets positiefs. Ik hoop maar dat ze verstandig wordt en dit alsnog bedenkt.
Succes en hopelijk hoef je, je tijd er niet meer aan te verspillen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:00

Sommige voorwaarden gelden dan ook niet, omdat de wet anders bepaald.

Maar goed, heel veel webwinkels snappen dit niet (of doen het moedwillig zo). Dus dit is niet iets specifieks van deze webwinkel.

Voor allen geldt echter dat die (aantal) voorwaarden gewoon niet gelden, omdat de wet daar boven staat :)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 16:05

Roweentje89 schreef:
Of misschien toch niet?

dan had ik het hier wel vermeld, dat alsnog alles goed gekomen was en ik mijn geld ontvangen had :)

ik ga niet snel na een negatieve ervaring nogmaals iets bestellen bij een site, helemaal niet als het contact heel stroef verloopt, ben daar toch altijd wat huiverig voor.
en ik had zeker (ook als ik netjes met excuses mijn geld op tijd had ontvangen) mensen in mijn omgeving hier over ingelicht, niet zo zeer dat ze er niet moeten bestellen, maar wel met de vermelding dat de "klantenservice" van het bedrijf erg traag is/al dan niet helemaal niet reageert.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:38

Jeejtje zeg.
Dit hadden ze inderdaad heel anders kunnen aanpakken. En ombuigen naar iets positiefs.

ik ben benieuwd of TS nog iets van hun te horen krijgt.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:31

Moderatoropmerking:
Slotje voor overleg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:32

Slotje vergeten? :*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:34

Waarom?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:38

Waarom slotje voor overleg? Ervaringen uit de eerste hand mogen toch gewoon?

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:05

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic-berichten verwijderd, evenals directe posts van TS die privecommunicatie tussen haar en de webshop bevatten. Het beschrijven van (eerstehands!), goed onderbouwde ervaringen is toegestaan, maar speculaties/van horen zeggen-verhalen niet. Het topic mag nu weer open, maar ik wil jullie dringend verzoeken om de discussie netjes te houden, zonder speculatie of opjuttende reacties.