renee16 schreef:Natuurlijk is het totaal anders als je eenmaal in de situatie zit en gooi je je hele relatie ook niet zomaar weg door een enkel voorval.
Ik vraag me soms alleen wel af waar ligt de grens.
De verhalen die ik uit de buurt ken.
1: Relatie van 11 jaar, man verschillende keren vreemdgegaan. Man zag het de eerste jaren ook als open relatie, dit was bij vrouw akkoord. Laatste jaren was het wel serieus incl samen wonen. vrouw komt erachter dat man 2,5 jaar een seks relatie erop naast hield (incl parenclubs en andere vrouwen) in de laatste periode. Man heeft alles opgebiecht nadat hij echt niet anders kon, vrouw is gebleven.
2: Relatie van ja ja wel 1 maand. Man gaat vreemd, vrouw komt erachter. Man ontkent, vrouw geloofd hem en blijft.
3: Relatie van 2/3 jaar. Vrouw komt erachter dat man vreemd gaat, man biecht op vrouw blijft. En dit tot een x of 10 toe..
4: Relatie van 2 jaar. Relatie is een tijdje gebroken geweest, man heeft in deze periode een andere 'relatie' gehad, welke al begon toen het nog aan was. Na 2 maanden terug gegaan bij elkaar. Man ontkent alles, vrouw geloofd hem of wil hem ontzettend graag geloven tegen beter weten in.
Als ik dit hier in mijn omgeving zo zie, dan lijkt het wel alsof de mannen tegenwoordig alles kunnen flikken qua buiten de deur snoepen (al dan niet met gevoel) en de vrouwen het toch wel pikken.
Ben ik dan zo ouderwets of naïef dat ik dit niet normaal vind?
tsja de mannen weten ondertussen dat de vrouwen toch wel blijven en hebben er daardoor maling aan. waarschijnlijk met zijn vrienden lacht hij zich rot
bericht aan alle vrouwen, accepteer het nou juist niet!