Broertje weg gelopen...!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

midori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:59

Lastige situatie, hopen dat het goed af loopt!

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:00

caboclo schreef:
ik zal via fb is gaan kijken of zn vriendinnetje of iets online is
die proberen te bereiken wie weet
het klinkt igg erg serieus met dat briefje..

succes / sterkte

Ja idd, kijk anders op haar facebook of je haar vader, moeder, broer, etc. een berichtje kan sturen?

LoveUggs

Re: Broertje weg gelopen...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 21:26

Na wat speuren dus zijn vriendinnetje op Facebook gevonden. Na een hoop moeilijk gedoe van haar kant heb ik haar over kunnen halen hem te laten bellen. Hij wou naar mijn opa en oma gaan, en dat is wat ze mij zei. Ze had straf en zij was binnen, en mijn broertje buiten, maar ze wist wel te vertellen wat hij zei. Toen ik dat tegen haar zei was haar moeder aan de huistelefoon dus kon hij daar niet op bellen, en zij had geen beltegoed. Wij kregen haar nummer maar niet, en na lang zeuren ging ze het toch maar aan haar moeder vragen. Heb haar gezegd mijn berichten maar als bewijs te gebruiken en toen ging de telefoon over!
Gelukkig (hoop ik) komt hij naar huis! Hij heeft ons alleen wel 1.5 uur stress bezorgd. Toen zijn vriendinnetje nou niet bepaald mee wou werken heb ik flink zitten mopperen en vloeken tegen mijn vader, puur omdat het voelde alsof ze hem niet wou laten bellen.. Hoe langer het duurde hoe meer ik mijn vaders gezocht zag vertrekken.. Ik ken hem als hij moet huilen en hij was er zeker tegen aan het vechten..

Ik laat het weten zodra hij daadwerkelijk thuis is.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:28

Dat is fijn zeg! Hopelijk komt hij nu snel thuis
Wel beetje raar van dat vriendinnetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:35

Uh je broertje van 14 heeft een vriendinnetje en niemand weet iets van hoe dat meisje heet waar ze woont enz..? Dat vind k best vreemd.

Blij dat ie terecht is iig:)

Nikki_Haya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:36

Annett1990 schreef:
Uh je broertje van 14 heeft een vriendinnetje en niemand weet iets van hoe dat meisje heet waar ze woont enz..? Dat vind k best vreemd.

Blij dat ie terecht is iig:)

Mijn broertje heeft ook een vriendinnetje en wij weten ook niet waar ze woont enzo, alleen de naam en dat het voor de rest een ontzettend lief meisje is :o

Ts, fijn dat ie terecht is!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:37

Fijn zeg!

Naja ik snap dat vriendinnetje ook wel, die hoort natuurlijk altijd alleen maar zijn kant van het verhaal en dat is dat jou ouders waarschijnlijk in jouw broertje zijn ogen streng en vervelend zijn. Dus in die zin snap ik haar wel.

Mijn zusje is 15, en die heeft ook altijd her en der wat lopen en dan weer die en dan weer die. Hoe graag mijn ouders ook willen zij weten ook niet altijd waar die wonen.

chantaleddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:40

fijn dat hij terecht is!
Laatst bijgewerkt door chantaleddie op 04-02-14 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:41

Wat lief dat je zo bezorgd bent om je broertje!
Hij komt vast gauw naar huis :) :(:)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:44

veel succes! en hopelijk komt hij weer thuis!:)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 21:45

Dat wij niets van haar weten komt omdat hij niks verteld.
Ik heb denk ik wel 100x gevraagd wanneer ze een keer mee naar ONS huis komt. Het gebeurd gewoon niet. Als hij zegt dat hij naar buiten gaat, en we vragen waar hij geweest is, zegt hij dat hij bij haar geweest is. We krijgen de kans niet eens om daar achter te komen. Enige wat we weten is in welke gemeente ze woont. Door te zoeken op de naam en gemeente kwamen we uit op 3 adressen waar het er dus 1 van was. Anders was m'n vader langs alle 3 de adressen gereden. Wat dat betreft zijn m'n vader en ik beide handig met internet..

Marlinde, dat snap ik ook wel van z'n vriendinnetje hoor.. Maar als je in de stress zit kan je dat even niet opbrengen.. Ik had echt zo iets van moet ik je echt een knal voor je kop verkopen wil het doordringen dat wij ons zorgen maken?! Moest erg mijn best doen aardig te blijven en haar niet de wind van voren geven. Zijn vriendinnetje is denk ik net 13 dus moet daar wel rekening mee houden maar heb mijn best gedaan en ben erg netjes gebleven. Ondanks dat ik andere dingen dacht en riep..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:45

MarlindeRooz schreef:
Fijn zeg!

Naja ik snap dat vriendinnetje ook wel, die hoort natuurlijk altijd alleen maar zijn kant van het verhaal en dat is dat jou ouders waarschijnlijk in jouw broertje zijn ogen streng en vervelend zijn. Dus in die zin snap ik haar wel.

Mijn zusje is 15, en die heeft ook altijd her en der wat lopen en dan weer die en dan weer die. Hoe graag mijn ouders ook willen zij weten ook niet altijd waar die wonen.

her en der wat lopen dan weer die dan weer die? En ze wil t niet vertellen dus ze hoeft t niet te vertellen?
Wauw die mag blij zijn dat mijn ouders niet haar ouders zijn. Ik moest vertellen waar k heen ging anders kwam mn vader me persoonlijk ergens weg plukken, dat heeft ie trouwens ook eens gedaan op een station.
Met oud en nieuw was ik bij een vriendin en vroeg hij ook waar ik was (adres), vind k niet meer als normaal dat ouders dat recht hebben.
Hoe loop ik in de armen van een loverboy.. Das t eerste wat ik dacht toen ik je berichtje las :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:47

Sinds wanneer is t omgedraaid? Dat heb ik dan eeeven gemist..
Ik dacht toch echt altijd dat ouders nog altijd te zeggen hadden waar n kind wel en niet heen mag tot het kind 18 is (of 16 dan misschien).
Waar gaat t heen met deze wereld.. Zo ga ik mijn kinderen niet opvoeden, bij mij komen ze de deur niet uit als ze weigeren te vertellen waarheen.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:50

bij mij ook hoor! hoe vervelend ze het ook vinden

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 21:51

Hij is gelukkig weer thuis *\o/*

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:51

Fijn zeg!

Hikarii

Fijn dat hij terecht is..
Ik ben toen ik twaalf was ook weggelopen, twee straten verderop wonen mijn opa en oma, ben tussen schooltijd door daar naartoe geweest of ik oud brood mocht om eendjes te voeren.. Dus ik had eten :') Zat in de bosjes tegen over hun huis dus waren mijn ouders er snel achter waar ik was..

chantaleddie

LoveUggs schreef:

wat deden je ouders enzo?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:52

Fijn dat die weer terecht is, *\o/*

Mijn moeder wist ook niet altijd waar ik was hoor.
Maar je moet je kind toch echt een beetje vrij gaan laten en vertrouwen.
Anders kan je 'm net zo goed alleen maar binnen houden :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 21:54

chantaleddie schreef:
LoveUggs schreef:

wat deden je ouders enzo?

Mijn vader heeft hem mee genomen naar boven waar ze aan het praten zijn.
Denk dat mijn vader dondersgoed weet dat hij dat niet moet doen waar ik bij ben.. Heb zelf nog het nodige te verwerken, en ben zelf nog erger geweest maar nooit weg gelopen..

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:54

bij mij is het gewoon standaard geworden om te zeggen waar ik heen ga:) ik vind het dus helemaal niet irrtiant ofzo.

ben wel benieuwd hoe je ouders reageerden inderdaad

chantaleddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:55

Mijn vader heeft hem mee genomen naar boven waar ze aan het praten zijn.
Denk dat mijn vader dondersgoed weet dat hij dat niet moet doen waar ik bij ben.. Heb zelf nog het nodige te verwerken, en ben zelf nog erger geweest maar nooit weg gelopen..[/quote]
hoop voor je dat ze nu tenminste minder ruzie hebben heeft het wel nog iets opgeleverd

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:56

mijn zusje is nu ook helemaal het spoor kwijt. ze doet heel gemeen tegen mijn moeder terwijl ze haar niks gedaan heeft en is naar haar vader vertrokken. ik vind dit helemaal niet erg want dan kan ik ook even aan mezelf denken. maar kan mn zusje wel wat aan doen op dit moment zo boos ben ik haha

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:57

Fijn dat hij weer thuis is!!

Maar las hier dat sommige altijd moesten vertellen waar ze heen gaan. Nou dat is/was bij mij net zo. Denk maar niet dat ik weg mocht voor ik verteld had waar ik heen ging en waren ze er niet mee eens kon ik mooi thuis blijven. Nu ik een vriend heb en 18 ben zijn ze al wel wat makkelijker, maar dan nog vertel ik uit gewoonte waar ik heen ga of ben geweest. Maakt me ook niet uit dat ze het weten is toch vaak het zelfde wel

Mijn zusje (15) heeft er op het moment wel wat last van dat ze dingen wil wat mijn ouders niet willen waar door ze nog wel eens opstandig wordt, maar dat zal de leeftijd wel wezen. Gaat ook wel weer over denk ik.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:59

gaat ook heus wel over! mijn zusje van 13 heeft er ook last van en niet zon klein beetje! ik besef nu ook wel hoeveel mijn moeder voor me betekent! op den duur gaan de ogen wel open!