maar iedereen ervaart dat anders, ik vind t wel een interessant topic daardoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar iedereen ervaart dat anders, ik vind t wel een interessant topic daardoor

Sizzle schreef:Vinden jullie dat niet oneerlijk tov je man?
Misschien zou die ook graag 2 daagjes per week bij de kinderen zijn? Waarom is het zo vanzelfsprekend dat de vrouw 'geen zin hoeft te hebben' in werk?
Misschien zou die ook graag 2 daagjes per week bij de kinderen zijn? Waarom is het zo vanzelfsprekend dat de vrouw 'geen zin hoeft te hebben' in werk?
Papa ben je gewoon elke dag) maar het blijkt dat a) niet alle mannen dat willen (dat kun je ouderwets noemen of niet) en b) niet alle beroepen/werkgevers maken het een man makkelijk dat te doen, hoewel ze er wettelijk net zoveel recht op hebben als vrouwen.
Kijk alleen al naar zwangerschapsverlof. De vrouw krijgen 16 weken. De man 2 dagen (!)
Een voor de bevalling, een voor de aangifte. Hoezo ouderwets.. 
Sammie schreef:wettelijk hebben ze er trouwens helemaal niet zoveel recht opKijk alleen al naar zwangerschapsverlof. De vrouw krijgen 16 weken. De man 2 dagen (!)

vuurneon schreef:Sammie schreef:wettelijk hebben ze er trouwens helemaal niet zoveel recht opKijk alleen al naar zwangerschapsverlof. De vrouw krijgen 16 weken. De man 2 dagen (!)
Als de man gaat bevallen mag ie van mij best wat weken van mij krijgen hoor

Gucci_ schreef:Ik kan het me niet voorstellen dat er mensen zijn die knettergek worden van de hele dag thuiszitten
Hoe ik het financieel doe? Ik heb een jaar lang school geprobeerd en kreeg veel stufi (max. aanvullend)
Waardoor ik veel kon sparen, ik hoef alleen maar zorg te betalen. Nog geen €30 per maand.
Ga in september een studie doen, dus misschien doe ik nog een baantje erbij als ik iets leuks kan vinden. Heb wel vaak gesolliciteerd, maar nooit aangenomen helaas...
Ik help mijn familie, omdat ik van ze houd. Mijn oma is overleden, zij deed anders altijd het huishouden. Ik heb smetvrees en mijn moeder doet weinig in het huishouden, daarom doe ik ook veel. Erg lastige situatie voor mij dus. En het is zeker niet een 'beetje'.
Vooral in de zomer heb ik het er maar druk mee, paar keer per jaar doe ik een grote schoonmaak.
Ik ben het er niet mee eens, als je helemaal niets doet en je teert op de zakken van je man, ouders of wie dan ook, dat vind ik niet kunnen.
XFiemoX schreef:Hoor zelfs dat er juist ouders zijn die hun kind(eren) naar opvang brengen terwijl ze zelf een dag vrij zijn, dan noem ik het pas echt dat je je kind dumpt omdat je zelf ff de rust wilt, hallooo je hebt toch zelf voor kinderen gekozen
!!!

gros van de kinderen vindt het nog leuk ook!