Het is uit..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Quarterboef

Re: Het is uit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 23:20

Lieve TS, ik heb dit ook meegemaakt toen ik 16 was na bijna 2 jaar had ik zelf besloten dat het over was. Na een maand was ik er zo kapot van, hij niet meer en ik ging er bijna aan onderdoor.. Laat het je niet beheersen en neem ff afstand het helpt echt! Na een tijdje kun je zelfs weer verliefd worden.. Morgen ben ik inmiddels al 3.5 jaar samen met de liefde van mijn leven!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:30

TS hoe is het met je?

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:35

Wat kan ik me plaatsen in je gevoel lieve TS.

Ik heb hetzelfde gehad met mijn allereerste 'echte' liefde.
2 jaar samen en toen kwam er een einde aan (zijn keus).
Ik heb toen vaak op de brug gestaan, ik was zo geobsedeerd door die jongen.
Ik heb denk ik wel een jaar zware liefdesverdriet gehad, met therapieën als gevolg.

Lieve TS, ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven en sterkte wensen met je verdriet.
Mocht je dingen van je af willen schrijven, je mag mij altijd een berichtje sturen.
Ik ben een luisterend oor en zal kijken waar ik je helpen/steunen kan.

:(:)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:36

Liefdesverdriet is verschrikkelijk en je denkt op dit moment dat het nooooooit meer goed komt. Maar dat is wel echt zo.
Het geeft niet dat je nog niet toe bent aan het veranderen van je status/foto etc.
Dat komt wel.
Wel geef ik je één tip: zoek geen contact. In dit stadium van liefdesverdriet, ben je nog absoluut niet in staat om een vriendschap aan te gaan met de jongen waar je van houdt. Je zult nogmaals dit gevoel hebben van verdriet, als hij straks een nieuwe vriendin heeft.
Hij is waarschijnlijk iets verder in het verdriet verwerken als jij en zalmisschien ook eerder toe zijn aan een nieuwe relatie.
Wel denk ik dat hij geen reeel beeld heeft van het hebben van een relatie. zoals jij het beschreef(vanaf september ofzo) een relatie tot nu, dat zijn juist de leukste maanden van een relatie. die echte pure verliefdheid. Nieuwe dingen ontdekken samen, die kriebels, geluk etc. Maar dat veranderd na een aantal maanden in 'houden van'. Op dat moment ken je elkaar aardig goed, en ga je samen een toekomst opbouwen. de kriebels zijn er een beetje af en dat is eigenlijk het moeilijkste punt in een relatie.. want dan leer je elkaar echt kennen. Ook de negatieve kanten.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:07

Ik ken het gevoel TS. Ik heb dit met mijn ex ook gehad, mijn vorige relatie, ik was echt helemaal kapot! Despressief, suïcidaal, en nog erger....
Als je wil praten staat mijn PB voor je open!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:57

Nogmaals bedankt lieve allemaal.

Heb helaas een bizarre mededeling.
Vorige week donderdag is het uitgegaan.
Vrijdag avond had hij een groot feest in een discotheek, ik vroeg hem de komende tijd rustig aan te doen met meisjes. "Ja tuurlijk snap ik mheb ook geen plannen dus maak je geen zorgen."

Zat ik op school in de aula in mn tussenuur vandaag met 4 vrienden.
Zegt een vriend opeens ja do we hebben je mee genomen naar de aula omdat ons iets ter oren is gekomen.
En toen zei een vriendin datze heeft gehoord van een vriendin van mijn ex dat hij die vrijdag met 2 andere meisjes heeft gezoend.
Ik ben opgestaan, weg gerend naar de wc's ben in elkaar gezakt op de grond daar en heb vreselijk hard zitten huilen. Een andere vriendin kwam naar me toe om me gerust te stellen.

Ik vroeg hem die ochtend op whatsapp nog of hij het leuk vond om over een tijdje af te spreken puur om bij te kletsen. "Ja is goed!" Zei hij maar even later "bij nader inzien kunnen we pas beter later afspreken, minstens over een paar maanden."

Lieve bokkers ik ben kapot. Ik heb het idee dat er steeds minder over blijft.
Verdomme 1 dag uit, hoe kan hij dit maken..
Ik heb geschreeuwd en gehuild en ik hoop dat deze nachtmerrie stopt.

Ik wil hem confronteren met de waarheid, dat hij weet dat ik het weet.
Ik twijfel. Vele zeggen niet doen, je hebt er niks aan..
Maar zo simpel is t niet

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:00

Ja jongens..
Mijn eerste vriendje ging naar Qnight de dag dat het uitging, de volgende ochtend heb ik ook van alles gehoord en zijn hele (toen der tijd) hyves stond vol met berichten van meisjes.
Mijn ex daarna, ging nadat het uit was naar Renesse, tja als ik zo de vakantie foto's bekijk, weet ik wel wat er allemaal gebeurd is.

Ik heb vaak gelezen dat jongens het op die manier verwerken/proberen te vergeten..

Wederom weer een dikke knuffel TS

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:03

Ts, het is uit. Hij doet niets verkeerds. Besef je dat ook goed, het is geen bezit van je en hoe k*t het ook is! wat wil je eraan doen? Hij hoeft geen verantwoordelijkheid af te leggen.

En wie zegt dat het waar is? Via via komen ook gekke verhalen de wereld in..

Meid, sterkte en wees sterk en probeer hem los te laten en neem dit mee als een mooie ervaring, de tijd die je hebt gehad met hem.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:04

Had ook zo iets, onverwachts uit. Nadat ik een week later meldde dat ik hem vreselijk miste kreeg ik een foto van zijn rug die onder de krassen zat van seks met een andere meid. En dan ga je, als je die foto krijgt in de klas. Heb dus ook een half uur op de WC zitten huilen. _O-

Ondertussen (net een week later) ben ik er al weer grotendeels overheen. Het voelt gewoon rot om het te zien, maar ga vooral niet saai op de bank hangen, life goes on, ook zonder hem.

Sterkte, hij is het verdriet niet waard! Lief in een relatie en zodra het uit is gelijk de echte, vrijgezele vent uithangen, verschrikkelijk.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:04

Dat vind ik een mooi; hij is het verdriet niet waard! :j

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:07

na die actie van hem, wil je hem toch ook niet meer terug?
je zit nu in een moeilijke tijd, aan de ene kant wil je hem terug, aan de andere kant weer niet omdat hij juist zoiets heeft geflikt (in ieder geval, je was er totaal niet blij mee)
je moet nu voor jezelf gaan kiezen, en niet voor hem...

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:11

Lieve TS laat het hoe moeilijk het ook is gaan. Je bereikt er niks mee. Voor even misschien, maar na een tijdje werkt het alleen maar tegen je.

Jullie zijn niet meer samen, hij gaat door op zijn manier en jij op de jouwe. Als hij er voor kiest gelijk met andere aan de gang te gaan is dat zijn keuze. En dat is echt ontzettend moeilijk en rot voor jou.

Je bent sterker dan dit en dat zul je over een tijdje in gaan zien echt. Dit is altijd enorm klote om het even zo te zeggen en het lijkt alsof het nooit meer goed komt. Maar geloof me als ik zeg dat het goed komt. Je gaat inzien dat er nog veel leukere jongens bestaan en weer genieten van de dingen waar je eerst ook van kon genieten. Momenteel zul je dat niet inzien, maar echt dat gaat weer komen. Alles op jou tijd, jou tempo.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:36

Aw arme TS, komt hard aan zoiets.. En ál weet je dat hij vrijgezel is en kan maken wat hij wilt, toch doet het pijn omdat hij kort daarvoor nog gevoelens voor jou had en zijn leven met je deelde. ;( Sterkte!

xSlvna schreef:
Had ook zo iets, onverwachts uit. Nadat ik een week later meldde dat ik hem vreselijk miste kreeg ik een foto van zijn rug die onder de krassen zat van seks met een andere meid. En dan ga je, als je die foto krijgt in de klas. Heb dus ook een half uur op de WC zitten huilen. _O-

Ondertussen (net een week later) ben ik er al weer grotendeels overheen. Het voelt gewoon rot om het te zien, maar ga vooral niet saai op de bank hangen, life goes on, ook zonder hem.

Sterkte, hij is het verdriet niet waard! Lief in een relatie en zodra het uit is gelijk de echte, vrijgezele vent uithangen, verschrikkelijk.

Ulgh, eerlijk? Wie verzint het om daar een foto van te maken.. >;)
Ook rot voor jou zeg..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:42

_Dominique schreef:
Maar zo simpel is t niet

Je hebt er niets aan. Hij weet dat jij het weet, heeft echter geen zin meer in de confrontatie. Ben blij dat hij het contact heeft verbroken, dat geeft jou alle kans om er overheen te komen, gaat een stuk makkelijker als alle contact met die persoon verbroken is.

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:44

xSlvna schreef:
Nadat ik een week later meldde dat ik hem vreselijk miste kreeg ik een foto van zijn rug die onder de krassen zat van seks met een andere meid.

Wat een volwassen reactie zeg. Wees blij dat je daar vanaf bent!

Ts sterkte!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:49

Volwassen is het niet, maar de boodschap is wel echt heel duidelijk, laat me met rust. :=
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 08-02-14 02:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:52

Wat klinkt dit bekend zeg. Mijn ex maakte het iets langer dan een maand geleden uit en ik ben er nog steeds kapot van. Ik houd ontzettend veel van hem en mis hem enorm. Het lastige is dat we elkaar veel tegenkomen ivm studie. Dat maakt het enorm moeilijk eroverheen te komen. En ook ik ben geobsedeerd door het idee van hem met een ander meisje, ik kan het maar niet loslaten. Ik zag ergens dat iemand letterlijk moest overgeven, ik ook.

Het voelt alsof de wereld stopt met draaien, alsof je nooit meer gelukkig wordt. Liefdesverdriet doet zo ontzettend veel pijn! Maar, geloof mij maar, langzaam zullen ook de goede dagen te komen. De dagen dat je niet constant aan hem denkt, dat je je licht en vrij voelt en dat je vertrouwen in de toekomst hebt. En soms moet je weer even een stap terug. Dat is allemaal normaal, je moet een rouwproces door. Een paar tips die mij goed hebben geholpen:

Geen contact, helemaal niks. Ik verbood mezelf op fb/app etc te kijken en ondanks dat ik er nog niet aan toe ben zijn nummer te verwijderen, heb ik zijn naam veranderd in x, zodat ik niet constant met hem wordt geconfronteerd.

Dwing jezelf er elke dag uit te gaan. Maak een deal: als je een half uurtje gaat wandelen, maakt niet uit waarheen, mag je daarna een half uur in je bed kruipen om te huilen. Licht en beweging maken dat je je in ieder geval lichamelijk beter gaat voelen.

Vraag je vrienden in het vervolg dat soort nieuwtjes achter wege te laten. Het helpt jou helemaal niets om dat te weten. Sterker nog, het doet je alleen maar pijn omdat er helemaal niets is dat je eraan kunt doen.

Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, ik weet helaas hoe rot het is :(

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:55

Weet je ondanks dat je nu dit moet doormaken, geloof me ook vaak genoeg gehad en het went nooit, ben je weer dichter bij de ware die wel bij je blijft. Als jij wil huilen dan huil je en als je wil slapen ga dan ook slapen , als je chocola wil eet dat dan lekker, ga in bad en verwen jezelf want dat verdien je. Je komt er echt weer overheen dikke :(:) en pb maar gerust

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:58

_Dominique schreef:
Nogmaals bedankt lieve allemaal.

Heb helaas een bizarre mededeling.
Vorige week donderdag is het uitgegaan.
Vrijdag avond had hij een groot feest in een discotheek, ik vroeg hem de komende tijd rustig aan te doen met meisjes. "Ja tuurlijk snap ik mheb ook geen plannen dus maak je geen zorgen."

Zat ik op school in de aula in mn tussenuur vandaag met 4 vrienden.
Zegt een vriend opeens ja do we hebben je mee genomen naar de aula omdat ons iets ter oren is gekomen.
En toen zei een vriendin datze heeft gehoord van een vriendin van mijn ex dat hij die vrijdag met 2 andere meisjes heeft gezoend.
Ik ben opgestaan, weg gerend naar de wc's ben in elkaar gezakt op de grond daar en heb vreselijk hard zitten huilen. Een andere vriendin kwam naar me toe om me gerust te stellen.

Ik vroeg hem die ochtend op whatsapp nog of hij het leuk vond om over een tijdje af te spreken puur om bij te kletsen. "Ja is goed!" Zei hij maar even later "bij nader inzien kunnen we pas beter later afspreken, minstens over een paar maanden."

Lieve bokkers ik ben kapot. Ik heb het idee dat er steeds minder over blijft.
Verdomme 1 dag uit, hoe kan hij dit maken..
Ik heb geschreeuwd en gehuild en ik hoop dat deze nachtmerrie stopt.

Maar zo simpel is t niet

Als hij dit inderdaad gedaan heeft kan je tenminste goed kwaad op hem worden , en dat is erg goed voor de verwerking maar wat een lohooseher

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 09:56

Lara_Silver schreef:
Volwassen is het niet, maar de boodschap is wel echt heel duidelijk, laat me met rust. :=

Was sarcastisch ;)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 10:10

Och meissie, ik herken je verhaal van toen ik 17 jaar was (en zelfs wat ouder)
Ik ben wel nog steeds samen met dezelfde persoon, maar men wat zijn wij door een hel gegaan. Ik was heel afhankelijk van mijn vriendje onze relatie werd steeds slechter en toen het uit ging zakte ik compleet in elkaar. Ik smeekte ook steeds of hij terug wilde komen en mij niet in de steek wilde laten etc. Hij luisterde wel naar mijn gesmeek maar eerlijk? Fijn was anders. Ik stelde mijzelf veel te laag op.

Op een gegeven moment was het weer uit. En ik was er nu zelf ook helemaal klaar mee. Toen kreeg hij spijt, ik was nog er steeds klaar mee. En dat voelde goed (gniffel) uiteindelijk wel weer bij elkaar gekomen maar dat doet er nu niet toe.

Het moraal van mijn verhaal is, dat jij je iets minder afhankelijk moet opstellen. Dat is veel beter voor je eigen waarde meid. Zo'n jongen is jou niet waardig. Je bent zelfs beter zonder hem, hoe moeilijk ook je kan iemand niet verplichten van jou te houden, bij je te blijven of naar je te luisteren.

Meid echt waar, het is gemeen wat hij heeft gedaan maar misschien voor hem ook een stukje verwerken. Kop op, je kant het! Spreek lekker af met vriendinnen en praat zo min mogelijk met hem, dat werkt het beste! En natuurlijk mag je heerlijk uit huilen :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 12:46

Wieldop schreef:
Lara_Silver schreef:

Was sarcastisch ;)

Weet ik, daarom zeg ik ook dat het wellicht niet volwassen is, maar desalniettemin wel een duidelijke boodschap heeft.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:21

Lara_Silver schreef:

Nee dat was de boodschap niet, de boodschap was 'Ik vertel wel even eerlijk wat ik in die week gedaan heb', maar nog. :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:23

Ehm nee; als jij een kerel stuurt 'ik mis je' en je krijgt een foto van zijn bekraste rug terug dan is de boodschap gewoon 'laat me met rust'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:25

Haha offtopic maar my God, ik erger me dood aan de foto van je auto/parkeer skills in je profiel Lara_Silver :+

TS, hoe gaat het inmiddels? Liefdesverdriet is k.ut, daar kan je je zo ziek door voelen..