Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sterkte!xSlvna schreef:Had ook zo iets, onverwachts uit. Nadat ik een week later meldde dat ik hem vreselijk miste kreeg ik een foto van zijn rug die onder de krassen zat van seks met een andere meid. En dan ga je, als je die foto krijgt in de klas. Heb dus ook een half uur op de WC zitten huilen.![]()
Ondertussen (net een week later) ben ik er al weer grotendeels overheen. Het voelt gewoon rot om het te zien, maar ga vooral niet saai op de bank hangen, life goes on, ook zonder hem.
Sterkte, hij is het verdriet niet waard! Lief in een relatie en zodra het uit is gelijk de echte, vrijgezele vent uithangen, verschrikkelijk.
_Dominique schreef:Ik wil hem confronteren met de waarheid, dat hij weet dat ik het weet.
Ik twijfel. Vele zeggen niet doen, je hebt er niks aan..
Maar zo simpel is t niet
en pb maar gerust _Dominique schreef:Nogmaals bedankt lieve allemaal.
Heb helaas een bizarre mededeling.
Vorige week donderdag is het uitgegaan.
Vrijdag avond had hij een groot feest in een discotheek, ik vroeg hem de komende tijd rustig aan te doen met meisjes. "Ja tuurlijk snap ik mheb ook geen plannen dus maak je geen zorgen."
Zat ik op school in de aula in mn tussenuur vandaag met 4 vrienden.
Zegt een vriend opeens ja do we hebben je mee genomen naar de aula omdat ons iets ter oren is gekomen.
En toen zei een vriendin datze heeft gehoord van een vriendin van mijn ex dat hij die vrijdag met 2 andere meisjes heeft gezoend.
Ik ben opgestaan, weg gerend naar de wc's ben in elkaar gezakt op de grond daar en heb vreselijk hard zitten huilen. Een andere vriendin kwam naar me toe om me gerust te stellen.
Ik vroeg hem die ochtend op whatsapp nog of hij het leuk vond om over een tijdje af te spreken puur om bij te kletsen. "Ja is goed!" Zei hij maar even later "bij nader inzien kunnen we pas beter later afspreken, minstens over een paar maanden."
Lieve bokkers ik ben kapot. Ik heb het idee dat er steeds minder over blijft.
Verdomme 1 dag uit, hoe kan hij dit maken..
Ik heb geschreeuwd en gehuild en ik hoop dat deze nachtmerrie stopt.
Ik wil hem confronteren met de waarheid, dat hij weet dat ik het weet.
Ik twijfel. Vele zeggen niet doen, je hebt er niks aan..
Maar zo simpel is t niet