Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en ook leuk dat iedereen er al van weet, gaan ze na het weekend vragen hoe het was
haha

Heb aangegeven dat als hij iets wou doen dat hij dan even concrete plannen moest maken omdat ik vrij moest vragen en het op dagen als valentijnsdag nogal moeilijk te krijgen is. Nu is mijn rooster definitief en weten we dus niet of we iets gaan doen met Valentijn

Is 20 min rijden dus wel te doen Hihi..

) Heb bij de Xenos vandaag een klein kartonnen bakje in de vorm van een hart gekocht, wat rozenblaadjes waar "I love you" op staat voor erin, wat hartjes stickers om op de doos te plakken en een stuk lint voor erom heen, chocolaatjes erin.. en dan maar hopen dat ze het leuk vindt. ^^
)
Dat is al cadeau genoeg.
Yv_ schreef:Ik heb zo'n hekel aan valentijnsdag, dat verplichte gedoe: bah.
Vriendlief to be is wel een romanticus en ik weet dat hij iets in de planning had, dus maak mn borst maar nat. Van mij hoeft meer dan gezellig samen happie eten niet.
Rensjee schreef:- Zelfgemaakt doosje met 100 papiertjes met redenen waarom hij zo leuk is.

Jikkeee schreef:Rensjee schreef:- Zelfgemaakt doosje met 100 papiertjes met redenen waarom hij zo leuk is.
Jemig, ik vind mijn vriend geweldig maar 100 papiertjes
Wat hij van mij met nieuwjaar heeft gekregen is een soort 'kalender' met iedere maand een tekst als aankondiging van wat leuks, is echt heel leuk vind ik ^^