Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nolanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:09

Valentijn onzin, commecieel blablabla..... Ik maak lekker gebruik van de kans om mijn vriend eens extra te verwennen!

Valentijnsdag heeft hij gewoon de hele dag stage, maar daarna ontvoer ik hem en gaan we samen een weekendje weg naar giethoorn. Hij weet zelf nog van niks, is er van overtuigd dat hij zaterdag gewoon naar voetbal moet en dat hij zondag naar z'n oma moet. Gelukkig heb ik die alle twee stiekem af kunnen zeggen.

Nu heb ik dus een leuk nieuw setje gekocht, dat ik die avond aantrek. Verder heb ik een hartjes pan gekocht, zodat we lekker klef hartjespannekoeken kunnen bakken.

Verder nog een gedicht over onze relatie en een reep chocolade met "you're the best i ever had" erop.

Als kleinigheidje heb ik ook nog twee wensballonnen in de vorm van een hart die ik 's avonds samen op wil laten.

Al met al heb ik dus lekkere kleffe plannen, maar ik vind het heerlijk om hem te verrassen en te verwennen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:14

Iemand zin om af te spreken op valentijnsdag? Ik voel me eenzaam. :+

Casca

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:24

Wat klef nolan :D en ook leuk dat iedereen er al van weet, gaan ze na het weekend vragen hoe het was :+

@xslvna: wie weet wat er ng gaat gebeuren :P haha

Die m&m's zijn grappig! :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:31

Hopelijk zijn de m&m's ook lekker _O-

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:34

Bij die Lidl hebben ze nu van die grote snoephartjes! Die zijn leuk!

Dilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:38

Voor valentijn krijgt vriendlief (en ik zelf :p) een bon om een keer een sleehondentocht te gaan maken... in maart... Op Valentijnsdag zelf zijn we beide dit jaar toevallig vrij... Waarschijnlijk dat we gaan zwemmen met de kleinste en het thuis verder gezellig maken.
Veel geven we niet om valentijn maar doen elkaar vaak een dagje 'samen' kado...
Al moet ik zeggen ooit heb ik het huis ook wel helemaal volgehangen met roze en rode balonnen en overal hartjes opgehangen... :+

Ik krijg van vriendlief kaartjes voor de Flanders Horse Expo en een ketting die ik al een tijdje wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:36

Wij hebben nog geen plannen, boehoe :') Heb aangegeven dat als hij iets wou doen dat hij dan even concrete plannen moest maken omdat ik vrij moest vragen en het op dagen als valentijnsdag nogal moeilijk te krijgen is. Nu is mijn rooster definitief en weten we dus niet of we iets gaan doen met Valentijn

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:15

Wij hebben samen afgesproken om te gaan uit eten.
Maar wil eigenlijk nog wel iets kleins doen, gewoon hem even extra laten zien dat ik heel veel van hem hou.
Denk dat het een kaartje in zijn tas word dat hij dan vind op zijn werk.
En na het uiteten lekker kaarsjes aan en een knus avondje... <3

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 21:38

ohh die m&m's zijn super leuk.!! :D

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:41

Ik kom me hier ook maar eens melden om wat inspiratie op te doen. Paar maanden terug heb ik een hele leuke jongen gedatet die ik eigenlijk maar niet uit mijn hoofd krijg... Ik wil (anoniem) iets laten bezorgen bij hem de 14e.

De kaart met 50 briefjes, het mandje en de m&m's zijn erg leuk! Ik wil graag iets meer dan een kaartje en rozen voor een man vind ik ongepast, haha! Iemand ideeën? O:)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:53

Nolan pakt goed uit wel heel erg leuk hoor.

Vandaag schoot mij iets te binnen misschien iets voor iemand die aan valentijn doet waarvan zijn/haar partner van muziek houd?
Misschien is het leuk om een week lang of iig vanaf nu tot aan valentijn alle stukjes songtekst op een blad te schrijven die je op dat moment in je hoofd hebt, te binnen schieten of je op dat moment hoort op de radio of in je itunes. als citaat met evt daarachter de naam van de artiest. En dan heb je tegen valentijn een blad of meer vol, vol met stukjes songtekst die je allemaal (op een positieve manier natuurlijk) aan hem/haar doen denken of op de een of andere manier met jullie te maken hebben.

Kwam er op omdat ik bij belachelijk veel nummers aan mijn vriend denk eigenlijk dat het me wel eens grappig leek om dat allemaal eens op te schrijven. Maar ik zoek dat nooit :=

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:03

@sunNDLM: die ideeën zit ik dus ook op te wachten :P al is het bij mij een grapje, maar de meeste valentijnscadeautjes zijn toch voor vrouwen :D ik denk dat het bij mij maar bij een kaartje blijft.

Misschien een goede fles drank van het een of ander? Net waar hij van houdt.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 23:18

Hihihi dat is mijn probleem dus ook ja.. Beetje alle dingen die ze zo aan prijzen in de winkels zijn vrouwen dingen.. En om nu iets met een foto ofzo te doen vind ik beetje vroeg na net 1 maand.. :P

Casca een fles drank is wel een leuk idee ja.. :P

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:27

Dat vind ik dus ook...

Wat ik tot nu toe heb bedacht is een box/mand/doos beplakt met memo's in de vorm van een hartje (€1,- bij de HEMA). Met daarop dingen die ik leuk vind aan hem, songteksten, gedichtjes, etc. En dan nog een aantal kleine grappige dingetjes.

Afbeelding

Qua bezorging denk ik er aan om het op z'n auto te zetten voordat hij naar zijn werk gaat. Hij woont nog thuis en ik wil liever niet dat de bezorger het aan z'n moeder geeft hahaha. Een minpuntje, hij gaat om 6.20 uur naar zijn werk en woon 1 uur rijden bij mijn huis vandaan... :')

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 00:28

Ohh ook een super leuk idee.!! :D

Ik had wel zitten denken een kaart wil ik hem wel geven maar vind het leuk als hij die 's ochtends meteen ziet liggen dus had al bedacht om ergens midden in de nacht eventjes die kant op te rijden.. :P Is 20 min rijden dus wel te doen Hihi.. :P

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:35

Wat een leuk topic :D

De week van Valentijn zijn ik en vriendlief ook een halfjaartje samen. Helaas moet meneer die vrijdag met een vriend gaan quizzen dus zien we elkaar niet met Valentijnsdag... Baal ik wel van maar dat met die vriend was al een hele tijd afgesproken :)

We zien elkaar dus niet die dag, maar ik ga 'm wel verrassen. Heb al een plannetje gesmeed om doorheen de dag naar hem thuis te gaan en z'n cadeautjes daar op z'n bed te droppen, zodat hij ze meteen vindt als hij thuiskomt van school of later van de quiz :))

Ik heb trouwens een kaart/brief voorzien en ga zogenaamde 'love coupons' maken. Voor het concept moet je maar even googlen. Leuk én budgetvriendelijk! En nog een mooie roos erbij :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:42

Voor mij ook mijn allereerste Valentijnsdag, ik was ook zo'n persoon die altijd riep dat het commercieel gedoe was en dat ik daar niet aan mee deed. Maar sinds ik helemaal hotel de botel ben op me vriendin is dat toch wel wat veranderd. :Y)

Maar omdat we met Kerst elkaar ook al een cadeau gegeven hadden en we beiden in Maart jarig zijn heb ik besloten niet echt een cadeau te kopen maar zelf iets kleins te maken en doen. We gaan sowieso samen uit eten en omdat ik een groot kook en bak liefhebber ben ga ik mijn eigen chocolaatjes maken in de vorm van hartjes. (Uiteraard :P ) Heb bij de Xenos vandaag een klein kartonnen bakje in de vorm van een hart gekocht, wat rozenblaadjes waar "I love you" op staat voor erin, wat hartjes stickers om op de doos te plakken en een stuk lint voor erom heen, chocolaatjes erin.. en dan maar hopen dat ze het leuk vindt. ^^

Ik ben alleen bang voor haar plannen, ze maakt me steeds bang met rozenblaadjes en kaarsjes door me hele kamer. Omdat ik gezegd had dat het in de film altijd zo leuk lijkt, maar wie gaat dat opruimen. :+

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:35

Ik heb een kaartje gekocht met deze tekst erop: Dus het is valentijnsdag?!? nou en? het is één grote uitvinding van winkeliers die jou geld willen. Als ik ooit iemend zou willen vertellen dat ik hem leuk vind, of van hem hou, dan heb ik geen goedkope woorden nodig van de commerciële industrie! Ik kan makkelijk zonder! Zeker weten! HA!

Vond het wel een leuke tekst omdat ik weet hoe mijn vriend erover denkt (commercieel etc) dus dan doe ik het maar zo, omdat ik het toch stiekem best leuk vind om hem te verassen, uiteraard wel met een kleinigheidje erbij :)

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:45

Jaa ik ben ook nog op zoek naar iets kleins!
Dit heeft hij al gehad:
- Zelfgemaakt doosje met 100 papiertjes met redenen waarom hij zo leuk is.
- Blanco kussenslopen met daarop zelf dingen gestreken (één romantisch en eentje met een vis want die vind hij oh zo leuk! :') )
- Enorme kaart (ze hebben hele leuke bij de action)
- Chocoladetaart in hartvorm

Dus kom maar ideeën :D

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:22

Carlienn_ die tekst is echt geweldig! Heb je die zo gekocht of zelf verzonnen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:26

Ik heb zo'n hekel aan valentijnsdag, dat verplichte gedoe: bah.
Vriendlief to be is wel een romanticus en ik weet dat hij iets in de planning had, dus maak mn borst maar nat. Van mij hoeft meer dan gezellig samen happie eten niet.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:32

Mijn vriend komt de 14e met de trein mijn kant op! :D Dat is al cadeau genoeg.

Ik heb een hele grote valentijnskaart gekocht, waar ik gewoon een mooie brief in ga schrijven. Misschien kom ik nog een leuk cadeautje tegen, maar anders vind ik het ook wel goed zo. Vorig jaar wilde hij absoluut niks hebben, aangezien hij van zijn ex altijd verplicht iets voor valentijn moest doen. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:32

Yv_ schreef:
Ik heb zo'n hekel aan valentijnsdag, dat verplichte gedoe: bah.
Vriendlief to be is wel een romanticus en ik weet dat hij iets in de planning had, dus maak mn borst maar nat. Van mij hoeft meer dan gezellig samen happie eten niet.

Gezellig eten, bos bloemen erbij, kaartje erbij, chocola erbij.... en dan savonds een bed met rozenblaadjes en kaarsjes.
Dat lijkt me wel wat voor jou :j :')
:+:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:34

Rensjee schreef:

Jemig, ik vind mijn vriend geweldig maar 100 papiertjes :=

Wat hij van mij met nieuwjaar heeft gekregen is een soort 'kalender' met iedere maand een tekst als aankondiging van wat leuks, is echt heel leuk vind ik ^^

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:37

Jikkeee schreef:
Rensjee schreef:

Jemig, ik vind mijn vriend geweldig maar 100 papiertjes :=

Wat hij van mij met nieuwjaar heeft gekregen is een soort 'kalender' met iedere maand een tekst als aankondiging van wat leuks, is echt heel leuk vind ik ^^

hahah ja en dat van de minst onromantische persoon die er rond loopt :+
Had meerdere redenen en ik vond het zeeeeeeeeer creatief van mezelf :=