Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en gewoon genoten van dat maffe weer! Ik hou er wel van, om een paar dagen per jaar helemaal dik ingepakt door de sneeuw heen te banjeren. Ik waan me dan echt een beetje in zo'n sprookjeswereld
Ik heb eigenlijk nog geen winterjas nodig gehad... Meestal loop ik rond met een fleech trui en een bodywarmer. 
Choiix schreef:Wat mij betreft is alle sneeuw na kerst overbodig
Ik HAAT winter. Het is koud, ik sta bijna elke week 's ochtends weer iemand een starthulp te geven omdat ik de enige ben die z'n auto accu gewoon goed bijhoud/laad waardoor ik weer 10-15 min later op werk ben, m'n vriendin (sorry dames, man hier) kan in haar rolstoel de deur amper uit als het glad is/er sneeuw ligt.
Wat mij betreft vriest het gewoon lokaal. Akkerbouw die vrieskou nodig heeft gun ik graag de kou die ze nodig hebben (net zoals alle anderen die afhankelijk zijn van vorst) maar voor de rest? Lekker overslaan...

al die kou, regen, wind en sneeuw!
ik ga gegarandeerd 2x per week onderuit met mijn fiets als het glad is/sneeuw ligt! (ben ook een beetje klungelig
) schaatsen vindt ik niks aan.. dat het zoveel donker is vindt ik ook vreselijk! de snijdende wind in mijn gezicht
nee ik vindt het niks! en zal het heerlijk vinden als we de sneeuw en echte kou een keertje overslaan! geef mij maar de zomer, de warmte, lekker zwemmen, zonder jas naar buiten, de lange dagen, lekker bqq'en, alles dat groeit en bloeit, zomervakantie
ik kan niet wachten tot de lente en zomer!

sommigen vinden kou en sneeuw misschien niet zo leuk, maar het is eens iets anders, regenen doet het al genoeg! Als het vriest of sneeuwt gaan mensen andere dingen doen en dat maakt het nou net zo leuk
even een uitdaging in de dagelijkse sleur...