Iphone voor en na delen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_helga_

Re: Iphone voor en na delen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:22

Heb 2 jaar lang de 4 gehad nooit geen problemen mee gehad :D

Sinds vandaag de 5S dus dat is nog even afwachten :P

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:31

_Mellanie schreef:
mijn iphone gaat weer weg :j

ook al vind ik hem top werken, hij gaat me veel te vaak kapot, denk dat ik er in 2 jaar nu stuk of 5 nieuwe schermpjes zijn opgekomen

Hoe krijg je dat voor elkaar? :=

Heb nu al 6 jaar iPhone en nog nooit een kapot scherm gehad dus denk niet dat het aan het toestel ligt maar aan de gebruiker

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:57

Chrissie schreef:
_Mellanie schreef:
mijn iphone gaat weer weg :j

ook al vind ik hem top werken, hij gaat me veel te vaak kapot, denk dat ik er in 2 jaar nu stuk of 5 nieuwe schermpjes zijn opgekomen

Hoe krijg je dat voor elkaar? :=

Heb nu al 6 jaar iPhone en nog nooit een kapot scherm gehad dus denk niet dat het aan het toestel ligt maar aan de gebruiker

Ik denk dat bij zo'n geweld ieder willekeurig merk het zelfde 'probleem' had geleverd. Ik heb de mijne nu een jaar en heb er gewoon zo'n flipcase voor, ding heeft letterlijk één minuscuul krasje en is al vaker gevallen maar gewoon goed beschermd.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 00:21

Ik heb een silicone hoesje en een screenprotector en nergens last van.

Moet tog gek doen wil ik me beeldscherm kapot make

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:09

Ik heb altijd siliconen bumpers gehad, nooit wat mis, een hard cover een laag valletje en gelijk orijs..

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:27

Ik heb ook een hoesje en een screenprotector en daar heeft mijn iphone 4 al meer dan drie keer een val van de trap mee overleeft!

Ik ben heel tevreden met de iphone, Ik rad je wel aan om 16gb te nemen en geen 8gb want die is zo vol.

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:49

Ik heb ook iets meer dan een jaar een iPhone 4 en ik kan niet wachten totdat ik een nieuwe telefoon kan uit kiezen! En dat wordt geen iPhone meer...
Ik vind m verschrikkelijk langzaam en aangezien ik dingen altijd heel snel wil doen hebben we wel eens meningsverschillen.. Daarnaast kan ik mijn helderheid van het scherm ook niet op z'n hoogst zetten anders is de batterij binnen een korte tijd leeg..

Opzich werken de apps ansich goed en iMessage is ook handig. Maar voor mij geen iPhone meer..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:38

Ik heb sinds vorige week een Google Nexus (LG), betaalbaarder en een veiliger scherm, geen geprul met iTunes, veel meer zelf in te stellen, beter batterijverbruik...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:50

Had ik ook met mijn 4. Die kon de updates gewoon niet meer aan. Met de 5s heb ik dat probleem niet, maar op een gegeven moment zal die het ook niet meer kunnen bijbenen denk ik. Maar ik denk wel dat dat met alle toestellen is, als ze ouder worden.

steefvicky schreef:
Ik heb ook iets meer dan een jaar een iPhone 4 en ik kan niet wachten totdat ik een nieuwe telefoon kan uit kiezen! En dat wordt geen iPhone meer...
Ik vind m verschrikkelijk langzaam en aangezien ik dingen altijd heel snel wil doen hebben we wel eens meningsverschillen.. Daarnaast kan ik mijn helderheid van het scherm ook niet op z'n hoogst zetten anders is de batterij binnen een korte tijd leeg..

Opzich werken de apps ansich goed en iMessage is ook handig. Maar voor mij geen iPhone meer..

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 19:26

Ik ga morgen mijn iphone op halen :D
Voor 200 euro heb ik er een kunnen overnemen.

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 19:28

Super! Welke krijg je?

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 19:30

De 4

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 19:37

Ik heb net mijn aller eerste Iphone besteld :D
de 4S! Morgen komt hij al aan, moet nog even wachten op simkaartje, maar ben er nu al blij mee *\o/*

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 19:45

ik heb nu een jaar de 4, maar geweldig ding <3 kan niet zonder. met de baterij vaak 2 dagen doen als ik thuis ben veel. al 3 a 4 keer heel hard laten vallen maar door de dikke siliconen hoesje nog geen krasje etc. nee ben er verliefd op en wil geen andere telefoon meer.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 08:19

Wat voor hoesjes/bescherming hebben jullie er rond zitten? Ik ga zo een full body case nemen van Mini in the box. Heb er een super mooie gezien :)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 08:29

Nadelen van mijn iPhone 5?
Eigenlijk geen. Batterij zie ik hier vaak langs komen, maar deze is vele malen beter dan de batterij die in Samsung modellen zitten. Mijne gaat 1,5e dag mee.

Natuurlijk zijn er heel veel voordelen, maar voor mij t belangrijkste. De apps zijn safe. Om een app aan te mogen bieden moet je aan een hele waslijst eisen voldoen bij Apple. Bij android is dit gemakkelijker en zit er veel meer zooi tussen.
Ik heb nog nooit betaald voor een app maar tis dan ook niet dat ik iets mis? Socialmedia apps zijn gratis, whatsapp tegenwoordig ook zag ik.

Ik heb trouwens Blackberry, android en Apple gehad en mijn liefde is echt voor Apple. Daarbij is de service van Apple echt top. Power button reageerde steeds minder na 11 maanden en kreeg gewoon een nieuwe telefoon mee.
Dit is met Samsung wel anders, 3x opsturen voor t zelfde probleem en dan krijg je pas een nieuwe.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 08:37

Elk nadeel heeft zijn voordeel. Hij is misschien duur in aanschaf maar levert op marktplaats toch gauw nog een e200 op. Dus als je na je abonnement een nieuwe kan uitzoeken krijg je voor je oude nog wat terug. Dat alleen is al een reden om er zuinig mee om te gaan.
Bijna alle onderdelen zijn te vervangen mocht het nodig zijn. Bij een goed servicepunt binnen 24uur.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 08:39

Samsung ook nooit meer
Die gsm's zijn meestal binnen het jaar kapot. Die van mij heb ik voor 20 euro verkocht.
Blackberry vind ik wel goed, heb er nu nog een, ook niet te groot enz fijne telefoon
Maar apple is nog eens 10x beter <3

Maar hebben jullie bescherming rond je iphone? Zo ja wat voor?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 10:38

Luca03 schreef:
Wat voor hoesjes/bescherming hebben jullie er rond zitten? Ik ga zo een full body case nemen van Mini in the box. Heb er een super mooie gezien :)

Ik heb een volledig houten case. Voor 11 euro op mooimobiel.nl
Die werken ook vrij goed tegen schokken en krassen op de voorkant, omdat ze aan de voorkant net ietsje uitsteken. Dus als je hem op de kop neerlegt, zal het scherm niet krassen. Ook heb je goed grip. Mobiel wordt wel iets groter en dikker

Ook heb ik een screenprotector op de voorkant. En ik zorg altijd dat alleen mijn telefoon in een bepaald vak van mijn tas zit en niet ook mijn sleutelbos.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:37

Wel grappig dat je mensen ziet zeggen 'ik heb een nieuwe telefoon gekregen'. Apple geeft nooit nieuwe telefoons weg. Het betreft altijd gereviseerde telefoons met nieuwe voor en achterkant. Dus gerepareerde telefoons in een 'nieuw hoesje'. Maar nooit een nieuwe uit de fabriek. Hun klantenservice is idd top, maar ze zijn niet gek hoor, als ze iedereen voor iedere scheet een nieuwe telefoon zouden geven zouden ze er geen winst op maken. :D

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:04

Lara_Silver schreef:
Wel grappig dat je mensen ziet zeggen 'ik heb een nieuwe telefoon gekregen'. Apple geeft nooit nieuwe telefoons weg. Het betreft altijd gereviseerde telefoons met nieuwe voor en achterkant. Dus gerepareerde telefoons in een 'nieuw hoesje'. Maar nooit een nieuwe uit de fabriek. Hun klantenservice is idd top, maar ze zijn niet gek hoor, als ze iedereen voor iedere scheet een nieuwe telefoon zouden geven zouden ze er geen winst op maken. :D

Klopt maar ze zijn dan toch echt zo goed als nieuw en weer met een jaar garantie. Nieuw in mijn ogen dus ;)

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:19

Luca03 schreef:
Samsung ook nooit meer
Die gsm's zijn meestal binnen het jaar kapot. Die van mij heb ik voor 20 euro verkocht.
Blackberry vind ik wel goed, heb er nu nog een, ook niet te groot enz fijne telefoon
Maar apple is nog eens 10x beter <3

Maar hebben jullie bescherming rond je iphone? Zo ja wat voor?

Snap niet hoe mensen hun samsung kapot krijgen o.o mijn s2 zonder hoes of iets was echt onverwoestbaar ding is nu met 2,5 jaar met pension maar doet het nog prima en is nooit kapot geweest en dat ding is zelfs nog tijdens het fietsen uit me zak gevallen en meegestuiterdnaast me en had alleen een paar krasjes ( tja wat wil je zonder hoes)

Apple vind ik te duur zelf en heb er wel een tijdje een van iemand geleend maar vond het toch niet helemaal fijn werken vond hem vooral vrij sloom

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 12:23

Ik had mijn samsung in een hoesje , is 1 keer gevallen. Geen krassen.
Mijn garantie was afgelopen en poef ik kreeg geen berichten meer binnen en kon niet versturen. Eerst nieuwe simkaart, hielp niet dus het lag aan het toestel
Ik had een galaxy gio

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:42

Als hoedje raad ik een bumper aan van siliconen dat goed stuitert waardoor de schok van het vallen wordt opgevangen. Daarnaast een hoedje dat als je je mobiel met het scherm tegen de grond legt het scherm de grond niet raakt. Dan kan je er mee gooien maar blijft de telefoon goed heel! Denk aan paard rijden op de grond vallen vanuit een stevige draf op straat = geen krasje! Hard hoesje van hard plastic betekent nog niet kunnen vallen van 50cm hoog dat stuitert niet is dus bam = krak..

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 17:32

Ik heb mijn iphone :D
Een mooie zwarte iphone 4, nu nog een leuk hoesje en dan zijn we klaar ;)
Ben super blij alleen is mijn humeur een beetje down omdat ik deze ochtend heb gehoord dat mijn katje van 10 maand is overleden