Sinds vandaag de 5S dus dat is nog even afwachten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Mellanie schreef:mijn iphone gaat weer weg
ook al vind ik hem top werken, hij gaat me veel te vaak kapot, denk dat ik er in 2 jaar nu stuk of 5 nieuwe schermpjes zijn opgekomen

Chrissie schreef:_Mellanie schreef:mijn iphone gaat weer weg
ook al vind ik hem top werken, hij gaat me veel te vaak kapot, denk dat ik er in 2 jaar nu stuk of 5 nieuwe schermpjes zijn opgekomen
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Heb nu al 6 jaar iPhone en nog nooit een kapot scherm gehad dus denk niet dat het aan het toestel ligt maar aan de gebruiker
steefvicky schreef:Ik heb ook iets meer dan een jaar een iPhone 4 en ik kan niet wachten totdat ik een nieuwe telefoon kan uit kiezen! En dat wordt geen iPhone meer...
Ik vind m verschrikkelijk langzaam en aangezien ik dingen altijd heel snel wil doen hebben we wel eens meningsverschillen.. Daarnaast kan ik mijn helderheid van het scherm ook niet op z'n hoogst zetten anders is de batterij binnen een korte tijd leeg..
Opzich werken de apps ansich goed en iMessage is ook handig. Maar voor mij geen iPhone meer..

kan niet zonder. met de baterij vaak 2 dagen doen als ik thuis ben veel. al 3 a 4 keer heel hard laten vallen maar door de dikke siliconen hoesje nog geen krasje etc. nee ben er verliefd op en wil geen andere telefoon meer.
Luca03 schreef:Wat voor hoesjes/bescherming hebben jullie er rond zitten? Ik ga zo een full body case nemen van Mini in the box. Heb er een super mooie gezien
Lara_Silver schreef:Wel grappig dat je mensen ziet zeggen 'ik heb een nieuwe telefoon gekregen'. Apple geeft nooit nieuwe telefoons weg. Het betreft altijd gereviseerde telefoons met nieuwe voor en achterkant. Dus gerepareerde telefoons in een 'nieuw hoesje'. Maar nooit een nieuwe uit de fabriek. Hun klantenservice is idd top, maar ze zijn niet gek hoor, als ze iedereen voor iedere scheet een nieuwe telefoon zouden geven zouden ze er geen winst op maken.
Luca03 schreef:Samsung ook nooit meer
Die gsm's zijn meestal binnen het jaar kapot. Die van mij heb ik voor 20 euro verkocht.
Blackberry vind ik wel goed, heb er nu nog een, ook niet te groot enz fijne telefoon
Maar apple is nog eens 10x beter
Maar hebben jullie bescherming rond je iphone? Zo ja wat voor?