Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Even nieuwsgierig trouwens;
je bent op je 15e van huis weg gelopen, waar waren/ zijn je ouders in dit hele verhaal?

TrojkaPink schreef:Of ik van mijzelf hou? Ik denk het niet. Ik zie mijzelf echt als minderwaardig op sommige momenten voel ik mijzelf heel erg sterk maar meestal niet. Ook met mijn huidige relatie heb ik wat problemen omdat hij in mijn ogen rare dingen doet die overigens schijnbaar heel erg normaal zijn ( vragen of ik mee uit wil gaan, ook eten voor mij maken enzo dat vind ik echt heel erg raar(
Je zou eens kunnen kijken naar EMDR-therapie, dat is erg geschikt voor het verwerken van trauma'sTrojkaPink schreef:Dat vind ik dus ook zo raar.. dat er mensen zijn die hier stil van worden terwijl het voor mij eigenlijk een hele normale situatie was..

TrojkaPink schreef:Ja misschien wel Corelli en idd hij was niet lief maar minder naar. Maar sommige dingen die waren ronduit gemeen, mij een puppy geven en die 5 dagen later weer van mij afpakken en verkopen.
Of mijn blackberry was kapot, hij kwam thuis en gaf mij een mooie smartphone ik zei nog is die voor mij? Jaahaa zei hij speciaal voor jou gekocht uur later wou hij hem zelf hebben..
TrojkaPink schreef:Dat vind ik dus ook zo raar.. dat er mensen zijn die hier stil van worden terwijl het voor mij eigenlijk een hele normale situatie was..
... het omgekeerde kan dus ook... maximuss schreef:TrojkaPink schreef:Dat vind ik dus ook zo raar.. dat er mensen zijn die hier stil van worden terwijl het voor mij eigenlijk een hele normale situatie was..
Ik ben opgegroeid in een niet zo fijne situatie maar bij mij uit dit zich tegenwoordig aan bindingsangst en een "ikke eerst" instelling: ik heb deze zomer een relatie verbroken omdat hij al 6 maand aan het zeuren was over mijn nieuwe paard... het omgekeerde kan dus ook...