Jannepauli schreef:Om 't maar even grof te zeggen:
Vriendin is ver weg, meneer staat droog..
Komt een gewillig meisje langs dat zich gevleid voelt door de aandacht..
Volgende stap: overnachten, naakt, in hetzelfde bed, masseren..
Hoe duidelijk wil je 't hebben?
Vind dat je behoorlijk denigrerend overkomt nu. TS komt op mij niet over als een gewillig meisje (integendeel), en daarnaast was er al sprake van vriendschap, die steeds closer geworden is. Als je gewoon een wipkip wil ga je daar echt niet weken achteraan zitten.

" dan vind ik het een heel ander verhaal. Dat soort debiele dingen zeg ik namelijk ook gerust tegen vrienden, ongeacht of het jongens of meiden zijn, dat is mijn soort humor
.
ik durf niet eens te posten.
.. Deze jongen klopt in mijn ogen echt niet. Zijn vriendin gaat vreemd: dat is hun zaak, máár als hij haar daar mee terug wilt pakken en bij jou wilt blijven slapen en dat soort ongein ?! Ik zou dat echt niet doen. Je moet je zelf dan maar eens afvragen als jij wat met hem zou krijgen, dadelijk doet hij zulke geintjes ook bij anderen in jullie relatie. En ook al beweert hij dat hij nooit vreemd zal gaan en hij dit nog nooit heeft mee gemaakt, maar jij zo bijzonder voor hem bent: niet in geloven, want het feit dat een jongen een relatie heeft en met een ander zo intiem is.. Dát zegt genoeg.