Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:"Pff, we zijn bezig met mijn paard x de uitgestrekte passiafe aan te leren. Maar hij snapt het niet, zijn voorbenen tilt hij wel goed op maar zijn achterbenen sleept hij nog te laag. We proberen het op te lossen door met mijn hand halve ophoudingen te maken en met wat kleine spoortjes hem op te drijven, maar ik denk dat het misschien verstandig is om een lange zweep te nemen zodat ik hem op zijn knie kan tikken. Heb jij dat ook zo geleerd?"
_JTM schreef:Kwanyin schreef:"Pff, we zijn bezig met mijn paard x de uitgestrekte passiafe aan te leren. Maar hij snapt het niet, zijn voorbenen tilt hij wel goed op maar zijn achterbenen sleept hij nog te laag. We proberen het op te lossen door met mijn hand halve ophoudingen te maken en met wat kleine spoortjes hem op te drijven, maar ik denk dat het misschien verstandig is om een lange zweep te nemen zodat ik hem op zijn knie kan tikken. Heb jij dat ook zo geleerd?"
Hahaha deze is echt té leuk
IHN schreef:ik vind het zielig...als hij het toen al deed kan het goed een ziekte zijn (pseudologica fantastica). Denk niet dat dit iets te maken heeft met indruk willen maken qua verliefdheid ofzo....wel met een heel laag zelfbeeld.....wordt hij hier ook nog ff belachelijk gemaakt. En dat je dan bewust probeert nog meer leugens uit hem te trekken....nee, kan er niet om lachen.
Giolli schreef:Yezzi schreef:Maar ze plaatst hier wel foto's van persoon in kwestie, zou ik zelf niet zo om kunnen lachen.
Dat is de persoon niet! Dat is gewoon een internetfoto maar ter vergelijking met wat ik ongeveer vond. Google maar eens op man eerste keer paardrijden, dan kom je hem tegen.
femo schreef:wat een nare foto trouwens.
LindyH schreef:Met zulke types zou ik ook absoluut geen medelijden hebben. Zorg gewoon dat hij straks zo hard mogelijk het deksel op zijn neus krijgt, zodat hij zoiets van zijn leven nooit meer doet. For the sake of womenkind.
LindyH schreef:Met zulke types zou ik ook absoluut geen medelijden hebben. Zorg gewoon dat hij straks zo hard mogelijk het deksel op zijn neus krijgt, zodat hij zoiets van zijn leven nooit meer doet. For the sake of womenkind.