Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die verloren keer dat ik er mee in handen heb gestaan heb ik hem bijna vermoord, jeetje wat kan een stofzuiger agressie oproepen in een mens. 
Erwin89 schreef:anneliesdj schreef:
De stang was vanaf het begin niet ideaal, maar is nu ook stuk, werkt niet goed meer.
Filter was mijn eigen schuld maar hij zoog toch al niet goed meer dus was al aan vervanging toe.
Maakt nu ook dondersveel herrie, kinderen schreeuwen dat ik niet meer mag stofzuigen.
Het is een AEG elektrolux air max
jammer zeg. AEG Electrolux is normaal gesproken best wel goed spul. maar dat model ken ik niet. Is het een stofzakloze?
KimD schreef:Wij hebben toen we gingen samenwonen een stofzuiger gekocht van de Philips, maar bij thuiskomst leek dit een zakloze te zijn. Wat een onding! Zolang we die hadden weigerde ik te stofzuigen, vriendlief vind hem echter fantastisch en snapt mijn probleem niet.Die verloren keer dat ik er mee in handen heb gestaan heb ik hem bijna vermoord, jeetje wat kan een stofzuiger agressie oproepen in een mens.
snap je?
KimD schreef:Nu heb ik me de CATDOG aangeschaft omdat wij hier 8 vogels hebben, 1 hond en drie katten + bijbehorende modder van hond en paarden wat mee naar binnen komt. Wat een heerlijk ding, het kost was maar je hebt ook wat.
Edit: Deze dus. http://www.elcheapo.nl/stofzuiger/miele ... _dog_5000/