Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gelukkig zat er een dikke zool onder mijn schoen, de spijker zat er helemaal in maar gelukkig zelf niet gewond
pniekepnak schreef:zonnebloem18 schreef:Enige wat ik me afvraag (behalve bij de kip) is wat al die dingen op de grond doen.
Ik kijk meestal wel waar ik loop, maar heb nog nooit een pannekoek of broodje tonijnsalade op de grond zien liggen.
Het enige wat ík me afvraag is waarom je je in Godsnaam schuldig voelt als je op een kroket staat?!

.
?
)
(weet ook nog steeds niet van wie hij dan wel was
)
MayDayParade schreef:Een kat... Ik stond s`ochtends op vanuit bed, maar precies waar ik mijn voeten zetten, lag een kat (stond er dus niet hard op gelukkig)
Leuk detail: Ik heb geen kat...(weet ook nog steeds niet van wie hij dan wel was
)
Ja dat detail doet 't hem wel hahaha.
Dat je na vijf keer je voet over een kleedje gehaald te hebben er pas vanaf bent. En je huisgenoten maar kijken waarom je erbij staat als een ongeduldig paard
x_ankieee schreef:mijn broertje vond het leuk om een dode muis die door de katten was gevangen in een van mijn laarzen te doen... ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd