Ik sta altijd op vreemde dingen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:46

In het donker op een kikker,maar het dier leefde nog een beetje.Stoeptegel met de ogen dicht er op
Laten vallen om het uit zijn lijden te verlossen.Was niet leuk voor een dierenvriend om te doen.

antje_vip

Re: Ik sta altijd op vreemde dingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:54

Ik ben een keer op een plank gaan staan waar een enorme spijker recht omhoog stak :oo Gelukkig zat er een dikke zool onder mijn schoen, de spijker zat er helemaal in maar gelukkig zelf niet gewond :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 00:40

pniekepnak schreef:
zonnebloem18 schreef:
Enige wat ik me afvraag (behalve bij de kip) is wat al die dingen op de grond doen.
Ik kijk meestal wel waar ik loop, maar heb nog nooit een pannekoek of broodje tonijnsalade op de grond zien liggen.

Het enige wat ík me afvraag is waarom je je in Godsnaam schuldig voelt als je op een kroket staat?!

Het ziet er gewoon zo dramatisch uit als je zo'n ding daar dan zo zielig ziet liggen... :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 01:55

Ik had nét een pup, superleuk en lief. Ik wil hem even naar buiten laten, dus ik loop naar de hal om mijn schoenen te pakken en ik stapte vol met mijn voet in een koude hoop oliebol :')

Het zat dik tussen mijn tenen en het was zóó gruwelijk goor... Ik riep dus mijn moeder; Geef me een doek! Dan kon ik m'n voet schoonmaken en naar de douche...

Komt mijn moeder er heel rustig aanlopen... ''Waarom dan?'' Ik laat mijn voet zien en toen heeft ze bijna een kwartier staan lachen, terwijl ik stond te schreeuwen dat ze een doek moest gaan pakken _O-

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 02:02

's nachts, even uit bed om naar het toilet te gaan... Bleek dat de kat een muis gevangen had, half kapot gemaakt en de restjes uitgesmeerd over de gangvloer... Ik in het donker, slaapdronken, daar met mijn blote voeten in gaan staan. :r
Zelfde verhaaltje met kattenkots en naaktslakken, trouwens...

Ook met schoenen aan eens op een schedeltje van een muis gaan staan, dat kraakt. :)*

En met zo een mechanisch uitmestkarretje per ongeluk over een nestje jonge muizen gereden, waarna er van dat roze 'fluff' in het profiel van de banden zat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:19

Het is een tijd stil geweest maar het was weer eens zo...

Kat had kennelijk vannacht een muis gevangen en hem op de mat gelegd. Hier kwam ik helaas pas achter toen ik met blote voeten naar buiten liep... -O-

Je begrijpt 't al.. :')

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:28

Arme kroket :(:).

Sammie schreef:
Ik ken iemand die dat eens voor elkaar gekregen heeft :') Gewoon jeuk hebben en met een legoblokje wroeten :=

*plop*

Wat :').

Een naaktslak inderdaad ;( :r.

Hoe kan je een muis onder de mat leggen :').

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:31

Hij lag er ook gewoon OP ;)

Smerig, smerig, smerig...de reden waarom ik ook noooooooit op blote voeten loop :))

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:32

Oh er op _O-.
Hij spatte toch niet uit elkaar :=?
Mn vader is eens op een levende muis gaan staan, die was alleen maar plat.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:34

Ik merk dat ik een reflex heb ontwikkeld op mijn kamer. Zodra ik maar iets onder mijn voet voel trek ik 'm terug, zonder erbij na te denken. Op die manier het leven van vele slakken, oorbellen, brillen, lenzenbakjes, kattenbrokjes en cd-doosjes gered :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:37

Het ergste wat ik ooit had meegemaakt: Mijn kat had gekotst (wat ik niet zag liggen) en ik gleed ongeveer een meter over die kots uit. Resultaat, een sok vol met kots en overal over de vloer verspreid. Brrr :r

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:41

Toen ik 5/6/7 was had 'ik' twee hamsters en een kat. Op een ochtend liep ik in het donker op mijn blote voeten door de huiskamer, voel ik opeens iets slijmerigs en harigs onder mijn voet. Nou, dat was dus één van mijn hamsters. -O-

Uit de kooi geklommen en doodgemaakt (maar niet opgegeten) door de kat. Nu kan ik er om lachen maar indertijd was het echt horror.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:45

Paar keer kattenkots (soms nog warm brrrrr) en kattenplas... Kattenbak staat in de voorraadkast en soms hangt ze met haar kont uit de bak dus tja... Krijg je natte voeten :+
De gevangen muis die bij de tuin deur lag heb ik ook omarmt met mijn voet :') zooo goor!

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:47

Een kat... Ik stond s`ochtends op vanuit bed, maar precies waar ik mijn voeten zetten, lag een kat (stond er dus niet hard op gelukkig :P)

Leuk detail: Ik heb geen kat... -O- (weet ook nog steeds niet van wie hij dan wel was :') )

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:49

Loois93 schreef:
Ik heb het met naaktslakken.. zitten er veel van in mn tuin :')

Ik heb die in huis, en ja, ik heb er 's nachts wel eens met blote voet opgestaan....
Dat gevoel...... :r
Sindsdien doe ik 's nachts wel even het licht aan.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:56

Haha TS you just made my day :')

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:00

Ooit tijdens een festival mijn oordopje verloren. Wilde hem graag terugvinden dus ik heb de hele vloer van de zaal afgespeurd. Helaas, niet gevonden. Na het concert vond ik hem toen ik mijn schoenen uitdeed. Hij zat onder mijn zool tussen het profiel, helemaal heel.

O en ik heb ooit op een kikker gestaan. Op zijn kop... Ik hoorde krak en zag een kikker met geplet hoofd. Arm diertje!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:02

Britta31 schreef:
In het donker op een kikker,maar het dier leefde nog een beetje.Stoeptegel met de ogen dicht er op
Laten vallen om het uit zijn lijden te verlossen.Was niet leuk voor een dierenvriend om te doen.

Nog een kikkerpletter dus :') Ik vond het ook zo zielig!!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:05

MayDayParade schreef:
Een kat... Ik stond s`ochtends op vanuit bed, maar precies waar ik mijn voeten zetten, lag een kat (stond er dus niet hard op gelukkig :P)

Leuk detail: Ik heb geen kat... -O- (weet ook nog steeds niet van wie hij dan wel was :') )

:') :') Ja dat detail doet 't hem wel hahaha.

Hebben jullie ook wel eens dat als je op blote voeten loopt er soms iets blijft plakken dat er echt niet af wil? :') Dat je na vijf keer je voet over een kleedje gehaald te hebben er pas vanaf bent. En je huisgenoten maar kijken waarom je erbij staat als een ongeduldig paard :')

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:11

Met mijn blote voet op een brandende sigaret.. oef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:14

MayDayParade schreef:

Hahahahaha :')

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:14

ow mijn kat heeft er een handje van om door het raam te klimmen en een muis in bed te leggen :+ er in staan heb gelukkig nog niet gehad.

Heb wel eens op een bij gestaan die leefde nog dat deed ook erg zeer :P

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:57

mn vader heeft een keer opgezogen die zat in een vogelnestje van een roodborst en mn vader zoog daar in de buurt en flop. en toen was tie dood door de klap.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:15

x_ankieee schreef:
mijn broertje vond het leuk om een dode muis die door de katten was gevangen in een van mijn laarzen te doen... ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd :')

ALTIJD je laarzen op de kop houden.
Doe ik ook, er zit geregeld water, hout, blikjes of andere troep in mijn laars.. Jawel, door mijn opa er in gepropt :')