Dat zou mij niks verbazen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat zou mij niks verbazen. muntdrop schreef:Ik denk dat die vrouw niet doorheeft dat ze haar e-mail verkeerd typt en daardoor niet snapt waarom ze haar wachtwoord nog steeds niet heeft, en hem daardoor zo vaak opnieuw aanvraagt. Jammer dat je niet op 1 of andere manier contact met haar kan opnemen. Straks gebruikt ze je mail voor nog meer dingen.

corientjuhh schreef:Ik had dat laatst met mijn gmail account
Een of andere man uit india had op mijn email een account op facebook aangemaakt
Direct ww gewijzigd en facebook op de hoogte gesteld en het account gedeactiveerd..
Snap t nog steeds niet je moet toch op je email komen om een account te kunnen activeren?

_Tara_ schreef:Ik wil wel even voor je kijken
Edit: Dit staat er bij mij in de activatiemail:
Gefeliciteerd ***,
Je bent lid van Knuz.nl!
Je login is: ***************
Je wachtwoord is: ****
Ga naar http://knuz.nl/ om je
voor het eerst aan te melden!
.
xZiva_ schreef:ik vraag me af of het dezelfde vrouw is (het profiel waar je nu een email van hebt gehad)
als daar dezelfde info met foto's enz staat, weet je dus wie het is
) 
xZiva_ schreef:ja ik snap het nog
maar die persoon heeft het 4 cijferige wachtwoord niet, dus daar hoef je volgensmij niet bang voor te zijn?
xZiva_ schreef:ik heb me even aangemeld voor ts om te kijken of die mevrouw er op zou kunnen,
zodra je inlogt kun je meteen het wachtwoord wijzigen.
mevrouw kan dan dus niet op haar profiel
.
muntdrop schreef:Nouja als ik iemand zou proberen op te lichten zou ik geen profiel op een datingssite voor die persoon aanmaken.