Mama: Grasmaaier. Ikke: Grasma-aaier.. Banaan was boenoen en mijn eerste vis heette Groaaarrrrrdrrr..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blijheid schreef:missRosanne schreef:http://m.youtube.com/watch?v=MXXRHpVed3M
Ik verstond vroeger altijd: woaah we're going to eat pizza.wist ik veel wat Ibiza was.
Bij 'zie ginds komt de stoomboot' zingen ze 'Hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer'
Ik verstond 'Hoe huppelt zijn paardje? Ik denk op en neer'
Relaxed schreef:Als ik zwart wit foto's van vroeger zag, dacht ik ook echt dat er in die tijd geen kleur wasDat alles toen dus echt zwart wit was
. Dacht dat het monstertjes waren. Het is toch ook best logisch
! Die telefoontjes aan de zijkant zijn natuurlijk de ogen, en dat ding wat uitsteekt is dan de mond. Reuze gevaarlijk!
. Ik ging altijd helemaal in een stoel zitten, en sprong van bank tot stoel omdat ik bang was dat hij me opzoog. Helemaal logisch. Daardoor ben ik nog steeds nog wel een beetje bang voor de stofzuiger, je moet er niet te dicht bij me mee komen
.
. Heb volgensmij ook hele instructies aan mensen lopen geven hoe je een normaal hoofd moest tekenen zonder al die rare kleurtjes.
.
Iolanthe schreef:Niet van mij maar mijn broer: op reis in Duitsland reden we langs de autosnelweg, en af en toe passeerden we dus pijlen met "Ausfahrt" er op. Na tientallen kilometers vraagt hij hoe groot de stad Ausfahrt wel niet is, want "we rijden al zo lang en er zijn nog steeds pijlen daar naar toe"

, oftewel de dubbeldekker