. Naar het schijnt kun je zowat een huis kopen met het geld dat je in je leven aan je kinderen besteed
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Naar het schijnt kun je zowat een huis kopen met het geld dat je in je leven aan je kinderen besteed
. Patsab schreef:Aria zz, buiten het feit dat ik met alle liefde mijn moeder in huis zou halen als ze niet meer voorzichzelf kan zorgen , is dat echt geen reden om kinderen te nemen of hebben mijn ouders voor die reden kinderen gekregen,voor hetzelfde geld zeggen ze baai baai moeders, ga maar lekker een tehuisje zoeken.
Ben je ook mooi in de aap gelogeerd dan
Aria_zz schreef:Patsab schreef:Aria zz, buiten het feit dat ik met alle liefde mijn moeder in huis zou halen als ze niet meer voorzichzelf kan zorgen , is dat echt geen reden om kinderen te nemen of hebben mijn ouders voor die reden kinderen gekregen,voor hetzelfde geld zeggen ze baai baai moeders, ga maar lekker een tehuisje zoeken.
Maar ik wil dan ook geen kinderen, en als ik er zou willen dan zou dit de reden zijn en dat vind ik dan zo mensonterend van mezelf om mijn kinderen dat aan te doen, dat ik er dan liever geen heb. Maar ik vind het wel jammer dat er blijkbaar vanuit de familie niet meer voor de ouderen gezorg kan worden.
Patsab schreef:Aria zz, buiten het feit dat ik met alle liefde mijn moeder in huis zou halen als ze niet meer voorzichzelf kan zorgen , is dat echt geen reden om kinderen te nemen of hebben mijn ouders voor die reden kinderen gekregen,voor hetzelfde geld zeggen ze baai baai moeders, ga maar lekker een tehuisje zoeken.

) en ja tuurlijk zou ik ze af en toe GRAAG achter het behang willen plakken (wat ik niet heb) maar kan ook zeker niet meer zonder ze!
)! ze zijn mijn eigen vlees en bloedIris82 schreef:Ik had ook niet verwacht dat het mijn leven zo zou veranderen. Dat is wel iets waar je echt tegen moet kunnen TS. En niet iedereen heeft zo'n enorme ommezwaai in zn leven als dat ik die een gekregen heb, maar ik heb dus wel echt vanalles op moeten zeggen omdat ik er gewoon geen tijd en puf meer voor heb (paarden, vrijwilligerswerk, uitgaan).
Ik houd ontzettend veel van het kleine mannetje, zou m never nooit meer kwijt willen, maar het heeft het leven allemaal wel een stukje minder spannend gemaakt.
Aria_zz schreef:Patsab schreef:Aria zz, buiten het feit dat ik met alle liefde mijn moeder in huis zou halen als ze niet meer voorzichzelf kan zorgen , is dat echt geen reden om kinderen te nemen of hebben mijn ouders voor die reden kinderen gekregen,voor hetzelfde geld zeggen ze baai baai moeders, ga maar lekker een tehuisje zoeken.
Maar ik wil dan ook geen kinderen, en als ik er zou willen dan zou dit de reden zijn en dat vind ik dan zo mensonterend van mezelf om mijn kinderen dat aan te doen, dat ik er dan liever geen heb. Maar ik vind het wel jammer dat er blijkbaar vanuit de familie niet meer voor de ouderen gezorg kan worden.
Joolien schreef:Ja ik heb dus al een beste ommezwaai gehad in mijn leven, en ben psychisch ook behoorlijk aan de grond geweest en er is ook altijd de angst om daar weer naar terug te gaan.
Iris82 schreef:Joolien schreef:Ja ik heb dus al een beste ommezwaai gehad in mijn leven, en ben psychisch ook behoorlijk aan de grond geweest en er is ook altijd de angst om daar weer naar terug te gaan.
I know.
Van de andere kant maakt een kindje wel dat je een enorme vechter wordt. Want je voelt tot in iedere vezel van je lijf waar je het voor doet en dat maakt je zo veel sterker. Goed het eerste half jaar ben je nog volop aan het ontzwangeren en snotter je nog bij de aanblik van een oude aap op tv. Om daarna weer te snotteren omdat je moest snotteren om een oude aap op tv. En ga zo maar door.
Maar je komt in een soort zen-golf door alle regelmaat en structuur en je gaat de kleine dingetjes des levens weer extra leren waarderen en waarom: omdat jouw kleintje dat ook doet! Samen de wereld weer opnieuw ontdekken, het is geweldig! (en stiekem vind ik springkussens en trampolines nog steeds erg leuk en hoef ik nu geen excuus meer te verzinnen om tussen de peuters te staan springen!)