Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Uitzonderingen zijn mensen die nog leren autorijden (met een L aan het raam of via rijschool), die laat ik gewoon rustig sukkelen. Iedereen moet het leren maar aan de andere kant, als ze nog niet deftig kunnen invoegen of niet meer durven dan 30, is het dan wel al verstandig om ze op zo'n drukke baan te laten? lucifertje schreef:SecretLIN schreef:och ik had het gister op de snelweg nog
rij met een gang van 130 op de linker rijbaan achter een andere auto, rechts rijd een vrachtwagen met een andere auto erachter gaat die eikel zijn auto nog ff tussen die van mij en mijn voorganger DRUKKEN ik moest vol op de rem anders zat hij bovenop mij ( lijkt me niet handig als je 130 rijd) dus ik groot licht op en op de claxon drukken vervolgens haal ik hem weer in rij naast hem en gaat hij dom staan zwaaien dus ik steek mijn middel vinger op komtie achter me rijden ineens groot licht op, toen heb ik even mijn mistlampen achter aangezet waardoor hij op de rem ging.. en daarna hield hij wel afstand..
Als je nou genoeg afstand houdt tussen je voorganger en jezelf dan voorkom je dit soort gevallen in 99%. Ik vind het ook ronduit vervelend als mensen op de linkerbaan zo weinig afstand hebben dat je er gewoon niet tussen kan.
trek dan expres heel langzaam op hahahaha
gaan ze hele tijd zitten kijken etc..
en dan vervolgens schieten ze als malloten weg.. nadat ik eerder weg ben omdat ze meer met mij bezig zijn dan met het stoplicht

Kinke schreef:Ik vrees…dat wij later ook van die mensjes zullen worden die 80 rijden waar je 100 mag…ik zie het nu aan mijn vader (70 jaar). Heeft enorm veel kilometers gereden, was altijd een ontzettend goede chauffeur. Maar nu…hij wordt toch echt langzamer. Dus wie er op het traject Ommen-Hoogeveen wel eens achter een rode pinda rijdt….succes met ergeren
) wil gaan inhalen. Bloed- en bloedirritant.
Eerst richting aangeven, dán pas remmen. Djeez. 

pmarena schreef:Ja, en als je genoeg afstand houdt op de linkerbaan dan vindt bijna iedereen dat wel reden om zijn auto er tussen te doen, op een net iets te lage snelheid en dan blijf je steeds een beetje moeten remmen.
Zo wordt je ook wel afgeleerd om voldoende afstand te houden.
Jans schreef:Ik vind het altijd zo stom: al die dikke audi's, maar ook porsches voelen zich zo uitgedaagd als ik naast ze sta bij het stoplight (ik sta dan links als ik af wil slaan, of gewoon rechts als ik rechtdoor moet), dat ze zich helemaal gaan opfokkengaan ze hele tijd zitten kijken etc..
Dat ik dan denk, jongens doe eens rustig joh, het is maar een Arosa 1.0, die trekken niet zo hard open dan vervolgens schieten ze als malloten weg.. nadat ik eerder weg ben omdat ze meer met mij bezig zijn dan met het stoplicht
![]()
Varekaj schreef:Vrachtwagens die je willen pletten tussen een andere vrachtwagen omdat je moet ritsen en het gaat hen niet snel genoeg, dat noem ik ook gewoon agressie hoor.