liedje89 schreef:Roweentje89 schreef:Dit diertje had een kudde gevonden en ik durf te wedden dat dat diertje daar bij ging blijven en voor geen enkele problemen zou zorgen.
Koeien blijven over het algemeen niet de hele winter buiten natuurlijk dus dan is het opzich niet gek om te denken dat het hert misschien binnenkort ergens anders zijn heil zou gaan zoeken? Nog niet perce een reden om te schieten trouwens dat had je namelijk al maanden van te voren kunnen weten en een ander plekje voor het beest kunnen zoeken...
Vind het wel een beetje raar dat de politie in dit verhaal de zwarte piet toegespeeld krijgt, als de provincie een vergunning voor afschot geeft en een jager dat vervolgens verneukt wat had de politie dan moeten doen, pleisters plakken? Het is toch niet verkeerd dat de politie zo'n beestje niet aangeschoten rond laat lopen of het gaat vangen met allemaal onnodige stress terwijl hij toch dood "moet", maar het gewoon uit zijn leiden verlost...
Heb echt op mijn handen moeten zitten, maar nu ga ik toch even reageren.
Ik ben het namelijk wel met bovenstaande reactie eens.
Iedereen roept hier maar, maar niemand weet exact het verhaal. Er moet een melding geweest zijn over dit diertje anders was de politie er vast niet op afgegaan. Er moet dus iemand geweest zijn die gebeld heeft en daarop is actie ondernomen.
Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, maar ik denk dat het anders in elkaar zit dan er gesuggereerd wordt
Handig om te wachten op de uitslag van het onderzoek lijkt mij.