Zin in!Afgelopen jaren heb ik er gewerkt bij de stroop-stand, maar die staat er dit jaar helaas niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jenkins schreef:Ik mag morgen aan het werk in de De Tuinen standheb er zin in!

Alwiene schreef:takkie_muis schreef:Oh Alwiene ik wil het volgend jaar inhalen en 2 dagen, nee dat is to much 1 dag is leuk strunnen en gewoon lekker met je moeder vorig jaar was ik niet fit dus een minder leuk jaar op de HHB (al maakte ik er het beste van ,en ik kon niet snaaien in de snackhal ideaal!) en dit jaar niet
Ja om me heen hoor ik allemaal mensen die ziek zijn of zijn geweest afgelopen tijd, en mijn ouders hadden van de week allebei griep te pakken. Dus ik ben als de dood dat ik nog even snel ziek wordt voor vrijdag. Ik heb namelijk echt altijd onwijs pech met dat soort dingen, vorig jaar ook gepresteerd om een 1 dag/nacht durende buikgriep te krijgen, maar dan wel net de nacht voor een wedstrijd waar ik al weeeeeeeeeken naar uitkeek. Die heb ik daardoor dus niet kunnen spelen. Nu kijk ik mega uit naar de beurs en ben dus als de dood dat het lot mij weer niet gunstig gezind zal zijnMaar goed... pooosssssssssssiitief blijven denken maar
![]()
Jenkins schreef:Ik mag morgen aan het werk in de De Tuinen standheb er zin in!
, ik blijf jaloers op je functie

. Ik wilde het niet downloaden en kreeg alsnog zakje tikkels, maar ze had gezegd dat ik het zou krijgen als ik het ging downloaden.
Ossie96 schreef:Wij gaan morgen!! Heb er zin in.
Ik ben heel benieuwd hoe druk het is. Dit is voor mij de eerste keer dat ik heen ga dus ik heb geen vergelijking met voorgaande jaren. Over het algemeen kan ik slecht tegen drukke plekken met mensen die de hele tijd tegen je aan lopen (daar wordt ik agressief van haha!) maar ik ga er vanuit dat dat wel meevalt. En anders ben ik ook zo weer buiten
, en eventueel met een lege maag voor de vreethal