jaloers pestgedrag negeren? hoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:17

Ik zou trouwens ook tegen je vrienden en klasgenoten zeggen dat je gewoon niet wil weten wat ze allemaal zegt dat is namelijk helemaal niet interessant. Daarmee krijgt ze alleen maar de aandacht die ze wil met haar negatieve gedrag. Als hun het je niet vertellen en zij het alleen achter je rug om doet heb jij er een stuk minder last van. Ze is de aandacht niet waard.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:25

En wat maakt het in hemelsnaam nou uit dat TS een hengst heeft, als zij graag een hengst wil dan wil ze dat toch, er boven staan inderdaad, haar terugpakken helpt nietnword het alleen maar erger van

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:46

jumerenik schreef:
Amandavd schreef:
Wel fijn dat de mods zo gewaardeerd worden, precies onder de mod post gaat er weer een paar door met zeuren over wel of niet hengst.

niet gelijk na de mod post hoor. of vind je dat ik ook zeur?? ;(

Nee hoor, foutje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:56

Ik zou dat meisje er persoonlijk op aanspreken. Vragen wat haar nou precies dwars zit dat ze je zo behandelt. Als ze dan door blijft jennen; geen aandacht meer aan besteden en lekker laten leven.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:12

jumerenik schreef:
Amandavd schreef:
Wel fijn dat de mods zo gewaardeerd worden, precies onder de mod post gaat er weer een paar door met zeuren over wel of niet hengst.

niet gelijk na de mod post hoor. of vind je dat ik ook zeur?? ;(

Nee hoor, foutje![/quote]
:) :D ;)

Brainfail

Re: jaloers pestgedrag negeren? hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 22:27

Ik heb met haar gepraat en heel de klas was haar een beetje erg zat aan het worden maar nu is ze heel vriendelijk en niet eens meer zo van het moet maar vriendelijk, maar het lijkt erop dat ze het misschien heeft ingezien.
Ik durf niet te hard te juichen maar ben toch al blij dat ze nu wel vriendelijk is. :) .
Oo en wat mijn paard betreft die hinnikt nog wel maar niet meer zo veel. (Alleen als er een ander paard hard hinnekt roept hij terug en als we door de gang lopen doet hij wel zo huee (weet even geen andere beschrijving srry :') ) en soms als er een interessant paard voorbij zijn stal loopt)