Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xsarinax schreef:gelukkig niet tegengekomen vandaag. heb met mijn ouders overlegd en ze vonden het (nóg) niet nodig om er melding van te maken, ze denken dat ze niks voor me kunnen doen, en als het te laat is dan wel.
Delphi schreef:xsarinax schreef:gelukkig niet tegengekomen vandaag. heb met mijn ouders overlegd en ze vonden het (nóg) niet nodig om er melding van te maken, ze denken dat ze niks voor me kunnen doen, en als het te laat is dan wel.
Jammer dat je ouders er zo over denken!!! Met één melding zullen ze niet heel veel kunnen doen. Maar ze zullen waarschijnlijk dat gebied wel iets vaker controleren. Bij meerdere meldingen gaan ze echt wel actie ondernemen. Maar als iedereen er zo over denkt en niemand melding maakt, kan er ook niets aan gedaan worden.
Heel fijn dat je vanavond de wijkagenten hebt gezien en melding hebt kunnen maken! Is het wel een officiële melding die in het systeem komt te staan?
xsarinax schreef:Ja dat is het. en de agenten zeiden dat er meerdere meldingen zijn in die buurt. hij heeft me ook slachtofferhulp aangeboden , site gegeven . en we hebben samen afspraken gemaakt. werd wel een beetje rood toen ze ineens waar de hele groep bij was ze er verder over door gingen, iedereen ook echt aan mij vragen enzo. maar toch heel erg opgelucht dat ze überhaupt 'iets' voor me kunnen doen!
chimello schreef:Als zoiets weer gebeurt zou ik afstappen en naar het eerste beste huis lopen en wachten of de eerste beste wandelaar aanspreken die je tegenkomt. En blijf altijd in een plek waar veel mensen zijn, ga niet naar afgelegen steegjes en vertel het aan je ouders of op school.
. hij wou even met mijn ouders praten.