Voor haar dus ook niet!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Roxx schreef:VivaLaVida schreef:Ohja..
Vind het echt overkomen alsof jullie een beetje een oogje op elkaar hebben ofzo. Maar dan kan aan mij liggen hoor. Vind het wel een slapjanus van een kerel hoor..
Precies wat ik ook dacht!
.

liedje89 schreef:Vind het apart dat de man hier het haasje is, een normale vriendin accepteerd het gewoon als je een keer iets voor jezelf wilt doen. Het klopt al niet dat hij het idee heeft dat hij daar een of andere supersmoes voor nodig heeft in een gezonde relatie kan dat toch gewoon? Denk dat ze beide schuld hebben hoor.
Ik zou trouwens niet helpen met smoezen bedenken, zo moeilijk kan het toch niet bedenken om een avond vullende hobby te verzinnen die vriendin vast niet interessant vind. Ga wekelijks naar de "modeltreinen club " oid
Collie2008 schreef:Zijn relatie is zijn verantwoordelijkheid. Dus als hij meer vrijheid wilt, moet hij dat als een volwassen man oplossen. Goede afspraken maken met zijn vriendin. Daar heb jij helemaal niets mee te maken verder lijkt me. Je kan hem alleen maar stimuleren om met zijn vriendin te praten. Doet hij dat niet dan ga jij lekker met je andere vrienden stappen en zit hij thuis. Da's zijn probleem