Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Polly schreef:Daar doen ze pas wat mee als de mensen het melden bij het CBR. Net als het invullen van de eigen verklaring is dat de verantwoording van iedereen die de weg op wil in of op een voertuig waarvoor een rijbewijs is vereist.
Zijn regelmatig mensen die dat teveel werk vinden maar die wijs ik wel op de risico's, bij een ongeval kan de schade uitgekeerd worden maar er zitten genoeg mensen bij de verzekeraars die alles natrekken en ze komen er heus wel achter.
ik heb weleens met iemand zitten praten die dat werk deed en die had nog niet zo lang geleden een uitgekeerd bedrag teruggevorderd na 5 jaar, persoon bleek ook e.e.a. niet opgegeven te hebben.
Denk dat je dat niet moet willen.
NatasjavE schreef:Ik vraag me toch ernstig af wat het CBR doet met al die mensen die zonder diagnose ASS(of ADHD ftm)
Of pas na het behalen van het rijbewijs gediagnostiseerd zijn?
Shadow0 schreef:Niets. Dat staat namelijk niet in de regeltjes. Er is eigenlijk geen goede reden om aan te nemen dat mensen die het rijbewijs behaald hebben niet geschikt zouden zijn, en er is ook geen meldplicht ofzo.
.
wat dacht je van al die roekeloze bestuurders die ongelukken veroorzaken en noem maar op?
.