Trouwen in 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Trouwen in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:30

16 april aan het strand.. Dat gaat spannend worden :)

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 11:44

Dat is zeker al bijna spannend hoor de zenuwen beginnen nu zeker wel te komen?
Hebben jullie ook een optie als bet regent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:10

Spannend diesel83! Het strand lijkt mee heel mooi, maar inderdaad een risico als het weer minder goed uitpakt. Wat doen jullie als het regent?

Wij hebben een binnen- en een buitenlocatie, op alle weertypes voorbereid :D . Helaas heb ik alleen geen optie voor als het regent voor de foto's met mijn paarden, de binnenbak is toch wat minder mooi voor foto's. Iemand hier toevallig nog een tip voor?

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:28

Nee dat is eigenlijk wel een goede @tessya ik denk dat ik het gewoon een paar dagen erna doe

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:38

Hallo allemaal! Sinds een tijdje heb ik een spiegelreflex camera en lijkt het me heel mooi om new born en bruiloft foto's te maken! Ik ben nog een echte beginner maar ik kan alleen leren door veel te oefenen.
Als er mensen zijn die graag een fotograaf op hun bruiloft hebben, of iemand extra buiten de professionele fotograaf dan zou ik heel graag die persoon willen zijn.
Er zijn geen kosten aan de shoot verbonden. ik woon zelf in de buurt van Amsterdam/ Hilversum en vindt het niet erg om een stukje te rijden met de auto.
Natuurlijk kunnen er ook foto's buiten de bruiloft om gemaakt worden.
Mijn pb staat voor jullie open!

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 13:34

Ja de ceremonie is binnen in de strand locatie maar het is helemaal van glas dus je ziet het strand en de zee. Echt op het strand trouwen raadde ze af. We hebben voor 16 april gekozen omdat we precies deze dag 10 jaar samen zijn.. zenuwen ja en nee...alles is geregeld dus we maken ons daar geen zorgen om maar het is wel spannend om naar de dag toe te leven.

Fotograaf hebben wij al (2 zelfs) is een vriendin en haar vriend die dat gaat doen onwijs goede fotograaf (ook nog in opleiding maar bijna klaar).

In princiepe willen wij de foto shoot op het strand doen met mijn paard (fries :-) ) maar als het echt slecht weer is gaan wij naar de vlindertuin in leidschendam. Dan heb ik alleen geen fotos van mijn paard en daar zijn we nog over aan t nadenken of we dan binnen fotos op stal doen erbij.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 13:42

Hebben jullie een draaiboek? En wat voor tijd houden jullie aan voor de shoot?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:24

Gaaf diesel83! Wij willen ergens in de paar weken na onze bruiloft ook nog naar het strand voor een shoot, hij heeft me namelijk op de duin ten huwelijk gevraagd :D .

Wij hebben ons draaiboek bijna klaar (we hebben nog 2,5 maand :P ). We hebben ongeveer 2 uur gerekend voor de foto's, maar als we hebben wat speling voor het geval het langer of korter duurt. Ik heb geen idee of dit lang of juist te kort is. In de twee uur moeten we namelijk ook nog naar de fotolocatie rijden en daarna door naar de feestlocatie.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:31

Ik trouw 26 juni *\o/* Ik heb 26 daggasten en 90 avondgasten.

Heel globaal mijn dag:
08.00 uur: vertrek naar ouderlijk huis (willen thuis slapen, eigen bed is toch t fijnst!)
08.15 uur: ontbijten met ouders en zus
09.00 uur: kapster
09.30 uur: visagiste
10.00 uur: fotograaf komt
11.30 uur: VL komt mij halen
12.00 uur: op de fotolocatie
15.00 uur: op de trouwlocatie
16.30 uur: op de feestlocatie voor taart/bubbels/diner
20.30 uur: start feest

Wat ik nog moet doen:
* Aankleding/bloemen
* VL pak
* Uitnodigingen verzenden (kaart+tekst al wel gekozen)
* met locaties exacte inhoud doornemen (bv in kerk: kan er muziek? wie zet dat aan? cd, usb enz?)
* boeket

@Diesel83: wat een pech zeg _-:(

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:41

Ahh top zo'n vb draaiboek :-)...dat is ook een idee trouwens ja om na je bruiloft nog 1x alles aan te doen en alsnog een shoot op het strand dan kun je ook zeker mooi weer pakken. Ik hoop gewoon dat het op de dag zo mooi weer is dat we gelijk de fotos kunnen doen op het strand met ons paard:-)

Wij slapen ook gewoon thuis mijn moeder woont in delft en mijn vriend zn ouders in voorthuizen dus dat is niet handig...ook de kapster woont in den haag..op het moment dat mijn vriend de bloemen gaat halen trek ik mijn trouwjurk aan dus dan is het toch een soort van wow van hem als hij terug komt