ElanJV schreef:Ik zal nooit weglopen.. Loop dan naar de bar en zeg er dan wat van.
Dat doe ik ook als het eten en bediening normaal is en ik zie dat het (overdreven) druk is.
Maar ik ben 1 maal weggelopen omdat ik maar het dessert (en de rekening) niet kreeg.
Bij diverse mensen gemeld (oh sorry... u krijgt het gelijk), nooit gehad.
Daarna gemeld dat ik wilde betalen (ook naar de bar gelopen, maar ik mocht alleen afrekenen aan tafel), en zijn we na 1 1/2 uur na het hoofdgerecht (en geen dessert en geen rekening gekregen) maar weggelopen.
Wat moet je dan?
Als je niet mag afrekenen, dan houdt het voor mij ook op.
En 1 x omdat de service zo slecht was en bij mijn man geen van de bestellingen correct was.
Als eerste gerecht kreeg hij een visstoofpotje (mijn man gruwelt van vis), dus na 1 hap even melden dat hij het verkeerde had gekregen.
Hij kreeg maar geen nieuwe geleverd en toen hebben we maar geruild van gerecht.
Het hoofdgerecht ging wederom fout, weer 1 of andere visschotel... en hij kreeg geen nieuwe omdat hij er al een hap van gegeten had (daarom kreeg hij ook geen nieuw voorgerecht) want nu konden ze hem niet meer opnieuw gebruiken. En hij had maar beter moeten opletten wat hij kreeg voorgeschoteld.
Toen ben ik opgestaan en zijn we weggegaan... die man nog wel schreeuwen hoe asociaal we waren en dat hij blij was dat klanten zoals wij nooit meer terug zouden komen.