Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
larissa288 schreef:Lynnepinny schreef:Ben zelf geen fan van de Primark.. De kleren worden onder vreselijke omstandigheden (veel door kinderen!) gemaakt. Verklaard ook waarom het zo goedkoop is
ik dacht altijd dat ze het zo goedkoop konden houden omdat ze dr geen reclame voor maken..![]()
Fairytales schreef:Eoweyn_x schreef:Ik heb totaal geen zicht op waar de Primark nu allemaal zit.. Wil er graag naar toe, een keer in Londen geweest, erg goedkoop! Heb alleen geen zin in die drukte
Op dit moment heeft Primark winkels in: Almere, Eindhoven, Hoofddorp, Rotterdam, Zaandam en Zoetermeer. Ik heb toevallig laatst ook gehoord dat ze een filiaal willen gaan openen in Alkmaar (waar de Bijenkorf zat/zit) en Enschede. In België zit hij in Luik (Liège)Als je gaat, ga dan zo vroeg mogelijk en probeer weekenden en vakanties te vermijden, want dan is het meestal stampvol!
Jeetje Anna, dat is pas cheap shopping
Anthea schreef:Laatst een donsjas voor $200 ipv $400, mijn vriend een blouse voor $60 ipv $180
H&M/C&A/Primark en al dat soort troep heb ik geen interesse in. Ik wil graag kleding die niet van ellende uit elkaar valt.
ElenaJuna schreef:Anthea schreef:Laatst een donsjas voor $200 ipv $400, mijn vriend een blouse voor $60 ipv $180
H&M/C&A/Primark en al dat soort troep heb ik geen interesse in. Ik wil graag kleding die niet van ellende uit elkaar valt.
Ik draag bijna alleen maar h&m en primark, dingen van de h&m heb ik nu al 5 jaar en nog steeds heel? Dus zo'n troep is t niet, daarbij is t ook nog eens leuk en goedkoper voor de mensen die geen donsjas van 200 kan betalen.

ElenaJuna schreef:Prima, maar het gaat hier ook om goedkope kleren. En met goedkoop neem ik aan dat het niet over een donsjas van 200 gaat en aangezien de meeste mensen het wel goede kwaliteit vind en nog eens goedkoop is.
Anthea schreef:We kunnen wel allemaal dure dingen hebben, als je maar goed zoekt in de uitverkoop.