goedkoop nieuwe kleding kopen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 16:47

Natuurlijk sommige kleding die duurder is zal beter zijn, maar zeker niet alles. ook ik had een longsleeve van gstar en daar zat super snel een gaatje in bij een van de naden. Daarbij een hilfiger trui die binnen no time met gewoon wassen was gekrompen. Alleen met schoenen koop ik wel altijd duurdere, le coq is tot nog toe namelijk het enige merk waarop ik lang kan lopen zonder last van mijn rug te krijgen.

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 16:59

larissa288 schreef:
Lynnepinny schreef:
Ben zelf geen fan van de Primark.. De kleren worden onder vreselijke omstandigheden (veel door kinderen!) gemaakt. Verklaard ook waarom het zo goedkoop is :\

ik dacht altijd dat ze het zo goedkoop konden houden omdat ze dr geen reclame voor maken.. :j :\

het is zelfs op het nieuws geweest toen met de opening in Eindhoven :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 17:03

Ik koop vooral in de sale. Mij maakt het echt niet uit of het 'van vorig jaar' is. Combineer het zelf toch wel op een leuke manier. Verder draag ik veel basics, de zwarte jeans van H&M is een 10tje per stuk (heb je ook grijze en witte van), gewoon normale shirts zitten mij altijd te kort (1,74m) dus heb ik veel basic tops van de H&M die me 5 euro per stuk kosten. Verder heeft de New Yorker altijd hele scherpe sale prijzen, Sting kan je heel erg leuk slagen in de sale, H&M opzich ook wel en verder veel buitenland (eBay) Mijn duurste aankopen zijn mijn Blueblood broeken denk ik maar die blijven echt een lange tijd mooi, wel in de sale gekocht uiteraard :)

LastDream

Re: goedkoop nieuwe kleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 18:46

ik shop ook best wel vaak bij Batavia stad. :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 19:01

larissa288 schreef:
ik shop ook best wel vaak bij Batavia stad. :)

Ja, dat is ook leuk om te doen! :j
Beter dan Rosada qua shops, maar Maasmechelen Village schijnt nog groter te zijn.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 19:44

Maasmechelen is veel duurder dan Batavia.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 19:58

Laatst een donsjas voor $200 ipv $400, mijn vriend een blouse voor $60 ipv $180 :)

H&M/C&A/Primark en al dat soort troep heb ik geen interesse in. Ik wil graag kleding die niet van ellende uit elkaar valt. :+

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 20:01

Fairytales schreef:
Eoweyn_x schreef:
Ik heb totaal geen zicht op waar de Primark nu allemaal zit.. Wil er graag naar toe, een keer in Londen geweest, erg goedkoop! Heb alleen geen zin in die drukte

Op dit moment heeft Primark winkels in: Almere, Eindhoven, Hoofddorp, Rotterdam, Zaandam en Zoetermeer. Ik heb toevallig laatst ook gehoord dat ze een filiaal willen gaan openen in Alkmaar (waar de Bijenkorf zat/zit) en Enschede. In België zit hij in Luik (Liège) :) Als je gaat, ga dan zo vroeg mogelijk en probeer weekenden en vakanties te vermijden, want dan is het meestal stampvol!

Jeetje Anna, dat is pas cheap shopping :wow:

Alkmaar? Bedoel je soms Arnhem?

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 20:06

Anthea schreef:
Laatst een donsjas voor $200 ipv $400, mijn vriend een blouse voor $60 ipv $180 :)

H&M/C&A/Primark en al dat soort troep heb ik geen interesse in. Ik wil graag kleding die niet van ellende uit elkaar valt. :+

Ik draag bijna alleen maar h&m en primark, dingen van de h&m heb ik nu al 5 jaar en nog steeds heel? Dus zo'n troep is t niet, daarbij is t ook nog eens leuk en goedkoper voor de mensen die geen donsjas van 200 kan betalen.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 20:11

Mijn H&M truitjes zijn geweldig!
Heb ze al jaren en was ze echt veel.

Een donsjack wil ik nog niet kado,die arme levend geplukte gansjes...

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 20:16

Knakker schreef:
Alkmaar? Bedoel je soms Arnhem?

Ja, ik heb mij op de vorige pagina al reeds hersteld ;)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 20:20

sorry :)

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 20:22

Het begint ook allebei met de A, dan raak je al snel in de war :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 20:42

ElenaJuna schreef:
Anthea schreef:

Ik draag bijna alleen maar h&m en primark, dingen van de h&m heb ik nu al 5 jaar en nog steeds heel? Dus zo'n troep is t niet, daarbij is t ook nog eens leuk en goedkoper voor de mensen die geen donsjas van 200 kan betalen.

'Heel' en 'goede kwaliteit' zijn twee verschillende dingen. :)

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 20:46

Je zegt zelft dat het uit elkaar valt? Wat dus niet zo is ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:19

:')

Draag jij lekker H&M als jij dat fijn vindt, ik liever niet. :) Ik vind het bagger kwaliteit en het zit bij mij ook totaal niet lekker.

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:21

Prima, maar het gaat hier ook om goedkope kleren. En met goedkoop neem ik aan dat het niet over een donsjas van 200 gaat en aangezien de meeste mensen het wel goede kwaliteit vind en nog eens goedkoop is.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:25

Primark en H&M zijn zowat de winkels waar ik het meeste ga winkelen.
Ook wel Bershka maar dat is voornamelijk in de sale dan is het nog goedkoper :)
Om cru te zijn denk ik niet aan de eventuele kinderarbeid en barre omstandigheden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:28

ElenaJuna schreef:
Prima, maar het gaat hier ook om goedkope kleren. En met goedkoop neem ik aan dat het niet over een donsjas van 200 gaat en aangezien de meeste mensen het wel goede kwaliteit vind en nog eens goedkoop is.

Ik ben niet zo'n fan van kinderarbeid. Ik vind $200 voor een jas die eerst $400 was wel een koopje. :)

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:41

Ik ook niet? Maar een jas van 200 kan ik niet zomaar betalen. Prima dat jij dat wel kan en dat jij dat dan een koopje vind maar dan hoef je niet mij te gaan beschuldigen dat ik van kinderarbeid hou want ja, dat bedoel je. En ik moet ook kleren hebben, en we kunnen niet allemaal dure dingen hebben. En het ging hier om goedkoop, en voor mij is 200 niet goedkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:45

We kunnen wel allemaal dure dingen hebben, als je maar goed zoekt in de uitverkoop. :*

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:45

200 vind ik alsnog duur ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:53

Anthea schreef:
We kunnen wel allemaal dure dingen hebben, als je maar goed zoekt in de uitverkoop. :*

Je berichten komen nogal gefrustreerd over..laat iedereen lekker winkelen waar hij of zij wil.. Dat je primark en h&m in een adem noemt is al opvallend, maar vervolgens roept dat t uit elkaar valt van ellende is sowieso al zodanig overdreven dat je dat zelf ook wel realiseert.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:54

Jeetje ik snap niet waarom er zo persoonlijk wordt aangevallen.. de één vind 200 euro voor een jas wel duur en de ander niet.. Ik kan ook wel in de uitverkoop een trui van 100 euro vinden van een één of ander duur merk, maar dat blijft voor mij duur, of hij nou in de uitverkoop ligt of niet. Een ander, daarentegen, vind dat wel een normale prijs. What's the big deal? :=

Overigens heb ik al eerder een link in dit topic geplaatst, dat de Primark is aangesloten bij de E.T.I, die zich inzet voor goede werkomstandigheden van medewerkers. Kinderarbeid is bij E.T.I uit den boze.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:54

Ik las laatst ergens een artikel dat goedkope modeketens ook meer met het milieu bezig zijn dan topdesigners, dus nog een pluspunt :)