Beautyblunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:09

_Micha_ schreef:
Toen ik 15 was droeg ik altijd een mega dikke streep zwart oogpotlood onder mijn oog, en verder alleen een mini beetje mascara. Ik dacht toen echt dat het super cool was en er strak uit zag.

Niets was minder waar :x

Hahahaha, een vriendin van mij doet dit ook. Maar kan haar niet aan het verstand peuteren dat ze op een huilende bulldog lijkt :')

Anoli

Re: Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:23

mascara in je ogen, oranje foundation allemaal bekend...
Heb ook eens een mooie lichte zomerbroek gehad, was er altijd dol op, tot ik er een keer mee in de regen heb gelopen. Blijk dat ding enorm door te schijnen als ie nat werd :o :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:30

Je ene oog make-uppen met eyeliner en mascara en je andere oog vergeten en vervolgens daar pas achter komen na een dag school. -O-

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:34

Me foundition niet goed uitsmeren en er als duo penotti uit zien

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:36

Toen ik klein was (6), had ik ooit een pony laten knippen. Na een aantal weken was ik het zat, en kwam ik op het briljante idee (ahum) om 'm gewoon af te knippen.. Dus echt serieus, bij het voorste gedeelte van mijn haar had ik nog maar 2 mm ofzo, gelukkig groeit mijn haar snel, maar ik heb echt heeeeeel erg voorschut gelopen die tijd daarna :')

Enphalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:39

_Barbara_ schreef:
Toen ik klein was (6), had ik ooit een pony laten knippen. Na een aantal weken was ik het zat, en kwam ik op het briljante idee (ahum) om 'm gewoon af te knippen.. Dus echt serieus, bij het voorste gedeelte van mijn haar had ik nog maar 2 mm ofzo, gelukkig groeit mijn haar snel, maar ik heb echt heeeeeel erg voorschut gelopen die tijd daarna :')

dit heb ik vroeger ook gedaan! :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:40

ik krijg mn wenkbrauwen maar niet gelijk :')
ik sta altijd met epileren mee te buigen met de pincet, waardoor ik veel pijn lijd maar niks eruit trek, omdat ik mijn hoofd dus mee beweeg met mn arm :+

ik heb ook wel eens prongelijk foundation in mn haar gesmeerd waardoor ik een hele grote vlek had, foundation op gedaan, hard gaan fietsen waardoor ie als een soort crackle nagellak uit elkaar was gegaan op mn gezicht (geen idee hoe het kon :') ) in slaap gevallen met mn dikke mascara er nog op, en vervolgens wakker worden zonder wimpers :=
rode lippenstift op doen, uitschieten en vervolgens zien dat ie 16 uur blijft zitten en er dus niet meer afkrijgen. (was echt zo'n stift http://www.superdrug.com/content/ebiz/s ... 4857_m.jpg deze heb ik dus)

en ja, zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik :=

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:43

Even snel wenkbrauw bij werken en dus even met een scheermesje gedaan schiet je uit dus bijna al het haar weg. Maar de helft is maar terug gekomen van het haar dus mijn wenkbrauwen kunnen tatoeëren

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:48

IlovePuk schreef:
MissDD schreef:
Ehm.... Ik heb, doordat onze (toen nog jonge) kat plotseling op mijn rug sprong, van schrik met mijn wimper-omkrultang alle wimperharen eruit getrokken......
:oo :j

Aich! Ik heb hier toch wel heel erg om moeten lachen! _O- :(:)

Geeft nix hoor, ik later ook, alleen op het moment zelf was het ff auw ;)

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:49

Telt dit? :o :o

Afbeelding

:')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:51

kriistellx schreef:
Mijn wenkbrauwen bij willen knippen en toen perongeluk een heel stuk van mijn wimpers afgeknipt. Doei wimpers :wave:

Ook heb ik een keer mijn hele gezicht onder gesmeerd met vloeibare eyeliner uit woede omdat het me niet lukte om een mooie wing te maken. Uiteraard heb ik het er wel afgehaald onder de douche, niemand heeft het verder gezien :')

Hahahahahhahahhha ik snap die woede die je krijgt van een wing die niet wil lukken maar uit boosheid heb ik nog nooit mijn hele gezicht onder eyeliner gesmeerd :')

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:55

Valt misschien niet helemaal onder 'beauty', maar op zich was het voorval wel grappig.
Ik smeer weleens wat advil op m'n schouder ivm een geïrriteerde pees. Alleen die tube leg ik dan op de trap (en we hebben weinig licht in de gang) en daar lag (blijkbaar) ook een tube lijm. Die ziet er dus bijna hetzelfde uit, had ik niet in de gaten.

De rest kun je wel raden. Ik heb wel even heel raar gekeken ;-). Nog blij dat het geen 2 secondenlijm was.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 20:59

ElanJV schreef:

[ Afbeelding ]

Met uitleg please? :))

Ab2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:02

In de auto je mascara doen om vervolgens over een drempel te gaan :')

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:03

Iris82 schreef:
ElanJV schreef:

[ Afbeelding ]

Met uitleg please? :))

Hele fijne bruiningsspray :') Niet aan te raden! Voor degene die niet zo voor banketstaaf willen lopen komende zomer: Garnier, Ambre Solaire, zogenaamde Natural bronzer
Nou lekker naturel zoals je ziet :o

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:12

makeup, ik doe er niet aan... VEEEEEL TE GEVAARLIJK :o

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:13

Suusie22 schreef:
makeup, ik doe er niet aan... VEEEEEL TE GEVAARLIJK :o

Ik ook niet :')

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:21

Verkeerde kleur fondation...
Panda look als ik niet de waterproof make up gebruikt heb.
Aan 1 kant mijn oorbellen aan doen en de andere kant vergeten en pas 's avonds voor het slapen door hebben :D
Pluk haar afknippen omdat het maar dwars blijft doen heb ik ook wel eens gedaan vroeger :')
Mascara opdoen en nadien moeten niezen, gevolg mascara op je ooglid...
Winged eyeliner op doen, niet gelijk aan beide kanten, bijwerken en het erger maken om uiteindelijk alles weer af te doen en zonder buiten te gaan _O-
....

Edit: oor verbranden met de stijltang komt ook wel eens voor :D

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:24

mascara borsteltje terug willen doen en keihard uitschieten in me hand ,,,
toen was ik iemand van de zwarte hand haha

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:25

Die verrekte winged eyeliner is ook gewoon een ramp.
Eerste oog gedaan. Ah perfect, maar dan weet je al dat de tweede nooit zo mooi gaat worden. Toch probeer ik vol goede moet de tweede, he fiets te lang streepje. Oke laat ik bij het andere oog er nog maar wat bij doen. fiets te dik.

En uiteindelijk eindig je als panda -O-

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:27

Bij mij beland eyeliner ook altijd half in mijn wimpers. En inderdaad, mascara niet goed in de huls doen waardoor je hand opeens zwart is!

Heeft iemand tips? :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:28

_Micha_ schreef:
Die verrekte winged eyeliner is ook gewoon een ramp.
Eerste oog gedaan. Ah perfect, maar dan weet je al dat de tweede nooit zo mooi gaat worden. Toch probeer ik vol goede moet de tweede, he fiets te lang streepje. Oke laat ik bij het andere oog er nog maar wat bij doen. fiets te dik.

En uiteindelijk eindig je als panda -O-

een tip: plakband! er zijn een heleboel filmpjes over.
je plakt de plakband netjes recht, en je kan kliederen wat je wil maar je gaat niet scheef :))

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:36

Tanden poetsen met nivea creme (jaja in een tube natuurlijk :+) ipv tandpasta :o.

Verder verkeerde haarkleur, om vervolgens met een blauw hoofd inclusief voorhoofd te lopen..
V R E S E L I J K! :')

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:37

Oja en natuurlijk mascara op me wang smeren per ongeluk en het er dan bijna niet afkrijgen

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:38

Oeh over haarkleuren gesproken.
Ik heb lange tijd paars haar gehad en met het ontkleuren zou het blond moeten worden, nou mijn haar reageerde dus anders :') Gevolg FLUO oranje haar :D
Heb me maar ziek gemeld en naar de kapster gegaan *schaam* *schaam*
Heb nu wel goede producten van de kappersgroothandel dus zal me niet meer voorvallen :D