Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
upendo schreef:Misschien moet je eens kijken naar het stukje wat Maarten van Rossum vertelde bij de TV draait door gisteren.
We moeten verdomde veel geluk hebben dat we in Nederland wonen en niet in een derdewereldland. En uiteraard moet je daar niet continu aan denken, maar het zou het leven in Nederland een stuk mooier worden.
For the record. Jezelf een hele maand ergeren is erg zonde hoor hee.
Die hele maand had je ook gewoon je schouders op kunnen halen en door kunnen gaan met je leven.

Urielle schreef:Klagen is goed want klagen is een teken van bewustzijn van onvrede. Onvrede met de bestaande situatie leidt tot de wens om te veranderen. De wens om te veranderen leidt tot inventiviteit.
Zonder klagen was het mensenras al uitgestorven want dan hadden wij ons nooit kunnen aanpassen aan slechtere leefomstandigheden.

maar het ligt echt aan de opvoeding. Mijn moeder stond er niet om te juichen hoor dat ik aangeschoten thuis kwam..dus ik dronk gewoon weinig tot niks...zal wel wat met respect te maken hebben wat tegenwoordig ver te zoeken is (en ook dit heeft met de opvoeding te maken) 
punt... misschien niet bij jou in je omgeving TS maar dan mag je van geluk spreken.
hutch84 schreef:Toevallig kwam ik vandaag tegen dat twee derde van de horeca in zeeland te koop staat .cq te koop is gegaan na in voering rook verbod.