Wij hebben appelbeignets en oliebollen(met en zonder krenten) maar ik houd er niet van. Ik ga zo lekker aan de toastjes met kip-kerrie. Kijk ik al de hele dag naar uit
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Gezellig Ik zit op de bank met de hond op schoot de laatste paar afleveringen van seizoen 3 van Teen Wolf opnieuw te kijken Ik ga de oven aanzetten en er 's lekker een appelflap in doen
Ik heb inmiddels een wijntje op (nee, niet geslaagd vind het niet te zuipen), een biertje en 3 breezers. Heb er nog 4 staan.. de champagne lus ik al helemaal niet dus sla ik over vannacht
New Years Eve ga ik sowieso kijken! Vind hem wel grappig, eens per jaar moet kunnen denk ik dan haha. Nog meer suggesties?
Wasje is klaar om opgehangen te worden en buurjongen is heel flink iets aan het aansteken wat niet af wil gaan. Blijft heen en weer rennen. Maar ik denk dat als hij klapt dat ik dan tegen het plafond zit. Hij is bij de ondergrondse containers bezig