Ben mijn pakketbezorger zó zat.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ben mijn pakketbezorger zó zat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:05

Wat een verhalen hier zeg, ook van aangetekend pakket! :oo

Hier kan ik niks over een bezorger zeggen. Ik heb altijd iemand anders, maar nog nooit problemen gehad eigenlijk. Als het bezorgd moet worden als ik er niet ben plak ik een briefje voor het raam dat ze het wel in de schuur mogen leggen. Verder nog nooit problemen gehad. Ik verwacht donderdag een pakketje met schoenen dus hopelijk komt dat ook weer goed!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:06

Flying_Angel schreef:
Wat een verhalen hier zeg, ook van aangetekend pakket! :oo

Hier kan ik niks over een bezorger zeggen. Ik heb altijd iemand anders, maar nog nooit problemen gehad eigenlijk. Als het bezorgd moet worden als ik er niet ben plak ik een briefje voor het raam dat ze het wel in de schuur mogen leggen. Verder nog nooit problemen gehad. Ik verwacht donderdag een pakketje met schoenen dus hopelijk komt dat ook weer goed!

Slim. Er hoeft maar een inbreker langs te komen oid en die weet meteen waar ie moet wezen. Als je altijd dezelfde hebt en het daar onderling mee afspreekt kan ik het beter begrijpen eerlijk gezegd. Maar goed....eigen keuze ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:10

Dat zou ik dus wel willen doen maar zoals ik beschreef heb ik echt altijd iemand anders.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:14

Niet echt problemen hier met Post NL, als wij niet thuis zijn bezorgen ze bij de buren.
(Eigenlijk altijd omdat we vaak weg zijn. :') )

Alleen de gewone postbezorgers komen vaak pas superlaat laatst nog 11 uur 's avonds.. :?

Anoniem

11 uur 's avonds! :oo Dat is wel erg apart

ssssuus

Ik ben superblij met onze pakketbezorger. Als ik niet thuis ben dan komt hij langs mn werk om het daar af te leveren, maakt ook altijd even een praatje enzo!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:15

missnynke schreef:
Ik heb ook erg fijne bezorgers! Ze doen een briefje in de bus, mét hun telefoonnummer, vaak kan ik ze dezelfde dag nog onderscheppen, elders in het dorp, of een dorp verderop.

Ook worden ze wel eens achter huis onder een afdakje gelegd, dat staat dan op een briefje die in mijn brievenbus is gedaan, erg fijn!!!!

Dat had ik laatst ook, waren we net ff weg. Kon hem bellen als het een belangrijk pakje was. Hier ook helemaal geen klachten over de pakketbezorger, komt altijd keurig op de dag aan dat vermeld staat. Alleen wel te vroeg ipv tussen 12 en 2 maar daar ga ik niet moeilijker over doen :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:50

Pff mijn moeder wacht al vanaf vrijdag op een pakje :(

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:52

Everytime schreef:
Niet echt problemen hier met Post NL, als wij niet thuis zijn bezorgen ze bij de buren.
(Eigenlijk altijd omdat we vaak weg zijn. :') )

Alleen de gewone postbezorgers komen vaak pas superlaat laatst nog 11 uur 's avonds.. :?

Dat hoort niet te mogen. Ik werk nu tijdelijk bij post nl en wij moeten tussen 11 uur en 17 uur bezorgen (moet dus voor 17 uur klaar zijn) Al kunnen wij vaak niet eerder dan 11:15 11:30 beginnen om dat de post er niet eerder is.

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:59

jeetje wat een verhalen. Zeker het aangetekende pakketje in de brievenbus vind ik toch wel schandalig.

Hier gelukkig sinds kort een standaard bezorger die netjes z'n werk doet.

1x gehad, had wat voor m'n camera op ebay besteld.
Hadden ze t aan de deurklink gehangen :roll: plasticzakje met het pakketje der in.
Maar was dus wel zo'n 50 euro en we waren gewoon thuis.
Ook geen idee welke bezorgservice dit was.

en een keertje ook een briefje in de deur gehad, terwijl ik de hele dag thuis was :=

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 20:09

Janine1990 schreef:
Ik snap niet dat er nog zoveel bedrijven zijn die met PostNL verzenden.
Wij zijn sinds een paar weken overgegaan naar UPS, wat een opluchting!!! We verzenden internationaal, wat allemaal perfect gaat!! Maar ook binnen Nederland geen enkele klacht.
Terwijl ik normaal minimaal 8 keer per week (en ik werk maar 3 dagen!!!!) met PostNL aan de lijn hing omdat er iets niet bezorgd werd, of de status van het pakket vreemd was.
Leuk aanvullende informatie: Wij verzenden momenteel rond de 25 pakketten per week... Dus dat was wel heel erg veel bellen!

PostNL heeft ook achterlijke reclame gemaakt voor kerstkaarten. Wij vonden al dat we er zo weinig hadden. En kregen vandaag zowaar een stuk of 8 kaarten! Plus een kaart die niet aan ons geaddresseerd is, maar een adres in Friesland :roll: Het adres was keurig geschreven en LIJKT niet eens op ons adres.

Wacht zelf overigens ook op een pakketje vandaag... Ben benieuwd wanneer en OF het uberhaupt komt.

Dit is dan echt per bedrijf verschillend, wij versturen ongeveer 3000 pakketten per jaar. Deze gaan allemaal met PostNL mee. Ze zijn veel goedkoper dan UPS en van al deze pakketten dit jaar zijn we 2 kwijtgeraakt. Wat ik overigens aanvaardbaar vind, aan elk transport zit een risico.

Alleen in de maand december hadden we wat meer pakketten die een dag bleven staan. Maar goed dan is het ook topdrukte natuurlijk!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:02

robert45 schreef:
Dit is dan echt per bedrijf verschillend, wij versturen ongeveer 3000 pakketten per jaar. Deze gaan allemaal met PostNL mee. Ze zijn veel goedkoper dan UPS en van al deze pakketten dit jaar zijn we 2 kwijtgeraakt. Wat ik overigens aanvaardbaar vind, aan elk transport zit een risico.

Alleen in de maand december hadden we wat meer pakketten die een dag bleven staan. Maar goed dan is het ook topdrukte natuurlijk!

Dat is dan inderdaad netjes...
Maar verzenden jullie ook veel naar het buitenland??

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:17

ja we versturen ook veel naar Belgie en Duitsland