Krissis schreef:FNews schreef:Als je dat denkt.
Ik heb het eerst via een mod gevraagd. die zei dat ik moest mailen
Dan ben je niet helemaal volledig in het verstrekken van informatie jegens ons.
Moeten jullie dan alles van me weten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zilfstar schreef:Er is idd ook een speciaal email adres voor.
Echter is het niet: u vraagt wij draaien bij Bokt.
Je bent in eerste instantie, zoals eerder aangegeven zelf verantwoordelijk voor wat je op Bokt zet.
Dat kun je weten als je de regels leest.
Wil je iets verwijderd hebben, dan moet je hier goede redenen voor aanvoeren en Boktbeheer besluit of dat zwaar genoeg is.
Dus niet: jij wilt het dus doet Bokt het.
FNews schreef:de reden voor mij was zwaar genoeg. Ik hoef niet mn hele priveleven op bokt te hebben.
FNews schreef:saskiakefie schreef:Dit topic gaat toch nergens naar lijden.. wel fijn dat het even duidelijk is dat ie is verwijderd, was ik nog niet achter gekomen. Vervelend TS dat je topic niet verwijderd kon worden, maar ik denk niet dat dit een hele andere situatie is.
weet jij wat mijn situatie was?
Krissis schreef:FNews schreef:de reden voor mij was zwaar genoeg. Ik hoef niet mn hele priveleven op bokt te hebben.
Jij en jij alleen bent verantwoordelijk wat jij over jezelf en andere op internet en dus ook Bokt zet.
Dus als je hele priveleven op bokt staat, heb je het waarschijnlijk zelf erop gezet.
De wijze les zou moeten zijn: eerst denken, dan typen.
FNews schreef:de reden voor mij was zwaar genoeg. Ik hoef niet mn hele priveleven op bokt te hebben.
FNews schreef:Krissis schreef:FNews schreef:de reden voor mij was zwaar genoeg. Ik hoef niet mn hele priveleven op bokt te hebben.
Jij en jij alleen bent verantwoordelijk wat jij over jezelf en andere op internet en dus ook Bokt zet.
Dus als je hele priveleven op bokt staat, heb je het waarschijnlijk zelf erop gezet.
De wijze les zou moeten zijn: eerst denken, dan typen.
mn hele priveleven stond er niet op. Eerst lezen dan typen.