Mijn moordlustige wraak actie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:32

_San87_ schreef:
Een spin is nooit alleen :7. Zijn kameraden komen vannacht wraak nemen.

Pas maar op ..... er wordt een wraak actie tegen jou wraak actie bedacht.... :Y)

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:34

AmoorM schreef:
_San87_ schreef:
Een spin is nooit alleen :7. Zijn kameraden komen vannacht wraak nemen.

Pas maar op ..... er wordt een wraak actie tegen jou wraak actie bedacht.... :Y)

En terecht :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 21:34

Tessa_93 schreef:
>;)
Walgelijke actie %)

Tja als je zelf spinnen bezit (ga ik van uit in je profiel) snap ik dat je t zegt. Maar goed je moet ook rekenen dat er mensen zijn die er echt bang voor zijn. Als ik er een zie wil ik dat ie weggaat is er niemand in huis dan maar op deze manier, jammer dan ik ben er dan in ieder geval wel vanaf en heb dan geen angst meer.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 28-12-13 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:34

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:37

_Friemel schreef:
stiekem wil ik deze spin googlen maar ik durf niet :')

Google maar op Nephila :). Zijdespinnen, erg fascinerende dieren, een kennis van me had er eentje als huisdier in zijn woonkamer. Hij had een heel groot houten frame gemaakt, bekleed met klimop en de spin had daartussen haar web gemaakt en woonde dus daar.

_Friemel

Re: Mijn moordlustige wraak actie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:40

Ik vind die documentaires ook erg leuk altijd om te zien alleen nu-even-niet want ik lig in bed, in t donker, alleen :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:40

ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, niks sneu. het enige wat sneu is, is dat ik een halve hartaanval krijg en overal tegenaan klap/spring -O-
zo heb ik al eens spinnen vermoord met: deo, douchegel, shampoo (een echte aanrader :)) )

ik hoop wel dat je weet dat er altijd 2 spinnen in een kamer zijn. ze zijn nooit alleen... ik wens je dus veel succes :=

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 21:46

xZiva_ schreef:
ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, niks sneu. het enige wat sneu is, is dat ik een halve hartaanval krijg en overal tegenaan klap/spring -O-
zo heb ik al eens spinnen vermoord met: deo, douchegel, shampoo (een echte aanrader :)) )

ik hoop wel dat je weet dat er altijd 2 spinnen in een kamer zijn. ze zijn nooit alleen... ik wens je dus veel succes :=

Hihih nee ik had al ergens eerder gezegd dat ie achter de hor zat, dus hij kwam van buiten en zat verder nog niet op mijn kamer.. Zijn maatje zat nog buiten en durft nu helemaal niet meer naar binnen!

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:50

oh bah!
ik had precies hetzelfde gedaan! waarschijnlijk dan ook nog met deo en andere spuitbussen gespoten, want je weet t maar nooit met spinnen :') ben er ook zo ontzettend bang voor!

dat plaatje is btw echt geweldig

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:56

En vervolgens ben je er trots op dat het beest een pijnlijke langzame dood is gestorven...

Sneu hoor... een dier heeft ook gevoel... als je hem dan toch perse dood moet maken had je het wel wat diervriendelijker mogen doen....

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:58

Jezus jongens het is maar een spin hoor, overdrijven is ook een vak.
Ik ben zelf niet bang voor spinnen, maar ik snap het heel goed dat ts er wel bang voor is.
Ik heb hetzelfde alleen dan met naaktslakken en die durf ik niet eens dood te spuiten met een of andere spray. Gelukkig komt vrijwel altijd direkt mijn vriend er aan als ik aan het gillen ben.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:00

Neon schreef:
En vervolgens ben je er trots op dat het beest een pijnlijke langzame dood is gestorven...

Sneu hoor... een dier heeft ook gevoel... als je hem dan toch perse dood moet maken had je het wel wat diervriendelijker mogen doen....

hij is nu toch al dood :')
volgende keer zal ik hem voor je intervieuwen, vraag ik wel welke dood ie liever wil :))

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:02

Neon schreef:

:')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:03

Ekeif96 schreef:
Hahaha, ga je hem begraven :j
dan krijg je straks n spinnen boom! :')

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:04

ach of je spinnen nou opeet in je slaap of dat je ze dood spuit. geen verschil denk

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:06

Kir_Ples schreef:
xZiva_ schreef:

Hihih nee ik had al ergens eerder gezegd dat ie achter de hor zat, dus hij kwam van buiten en zat verder nog niet op mijn kamer.. Zijn maatje zat nog buiten en durft nu helemaal niet meer naar binnen!

Dus hij kon eigenlijk geen kwaad en had die dus best kunnen blijven leven....

Nutteloze actie dus en nog onvriendelijk ook

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:07

DestinyJoy schreef:
ach of je spinnen nou opeet in je slaap of dat je ze dood spuit. geen verschil denk

:)).

Op die eerste manier komen de kameraden van Flinn de Spin wraak nemen op TS, door haar mond in te kruipen terwijl ze slaapt.

Hoeveel spinnen heb je inmiddels op denk je, TS?

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:07

nee, hem vriendelijk verzoeken of ie weer naar buiten wil lopen gaat werken denk je :')

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:08

Ik vind het ook walgelijk. En ook ik ben écht bang voor spinnen. Maar als je dan zo'n beest dood maakt, doe het idd dan snel. En maak er al helemaal niet iets grappigs van. Want dat is wat je met dit topic doet. En 'het is maar een spin?' Ontzettend kortzichtig.. Wij zijn dan ook maar gewoon mensen...

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:08

Citaat:

Helemaal mee eens, walgelijke actie. Het is 'máár' een spin. Belachelijk, een dier is een dier! En dat je hem dood maakt oké, maar had hem dan in een keer dood gemaakt. Wees vooral trots op je actie...

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:09

xZiva_ schreef:
nee, hem vriendelijk verzoeken of ie weer naar buiten wil lopen gaat werken denk je :')

Nou idd, dan ben ik maar dier onvriendelijke hahah weg er mee. :) Zodra het voor mijn klapraam zit en over mijn hand rent dat zit ie in de gevaren zone.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:10

Uppojono schreef:
Citaat:

Helemaal mee eens, walgelijke actie. Het is 'máár' een spin. Belachelijk, een dier is een dier! En dat je hem dood maakt oké, maar had hem dan in een keer dood gemaakt. Wees vooral trots op je actie...

Joh nooit een dier dood gemaakt? Ik wel elke dag zou t wel gebeuren.

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:10

_San87_ schreef:
DestinyJoy schreef:

:)).

Op die eerste manier komen de kameraden van Flinn de Spin wraak nemen op TS, door haar mond in te kruipen terwijl ze slaapt.

Hoeveel spinnen heb je inmiddels op denk je, TS?

_O-
doet me denken aan dat filmpje van Kud

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:11

Ik snap die spinnen ook wel, al die krijsende wijven die er meteen met een opgerolde krant, een bus haarlak of deo of een vliegenmepper aan komen stampen... Ik zou ook rennen, en dan het liefst over de persoon die zo tekeer gaat om niks :)).

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:12

_San87_ schreef:
Ik snap die spinnen ook wel, al die krijsende wijven die er meteen met een opgerolde krant, een bus haarlak of deo of een vliegenmepper aan komen stampen... Ik zou ook rennen, en dan het liefst over de persoon die zo tekeer gaat om niks :)).

Hij was zo snel, ik had niet eens de tijd om te schreeuwen. :+