_San87_ schreef:Een spin is nooit alleen. Zijn kameraden komen vannacht wraak nemen.
Pas maar op ..... er wordt een wraak actie tegen jou wraak actie bedacht....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tessa_93 schreef:![]()
Walgelijke actie
_Friemel schreef:stiekem wil ik deze spin googlen maar ik durf niet
. Zijdespinnen, erg fascinerende dieren, een kennis van me had er eentje als huisdier in zijn woonkamer. Hij had een heel groot houten frame gemaakt, bekleed met klimop en de spin had daartussen haar web gemaakt en woonde dus daar.

)
xZiva_ schreef:ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, niks sneu. het enige wat sneu is, is dat ik een halve hartaanval krijg en overal tegenaan klap/spring
zo heb ik al eens spinnen vermoord met: deo, douchegel, shampoo (een echte aanrader)
ik hoop wel dat je weet dat er altijd 2 spinnen in een kamer zijn. ze zijn nooit alleen... ik wens je dus veel succes
ben er ook zo ontzettend bang voor!Neon schreef:En vervolgens ben je er trots op dat het beest een pijnlijke langzame dood is gestorven...
Sneu hoor... een dier heeft ook gevoel... als je hem dan toch perse dood moet maken had je het wel wat diervriendelijker mogen doen....

Kir_Ples schreef:xZiva_ schreef:ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, niks sneu. het enige wat sneu is, is dat ik een halve hartaanval krijg en overal tegenaan klap/spring
zo heb ik al eens spinnen vermoord met: deo, douchegel, shampoo (een echte aanrader)
ik hoop wel dat je weet dat er altijd 2 spinnen in een kamer zijn. ze zijn nooit alleen... ik wens je dus veel succes
Hihih nee ik had al ergens eerder gezegd dat ie achter de hor zat, dus hij kwam van buiten en zat verder nog niet op mijn kamer.. Zijn maatje zat nog buiten en durft nu helemaal niet meer naar binnen!
Citaat:En vervolgens ben je er trots op dat het beest een pijnlijke langzame dood is gestorven...
Sneu hoor... een dier heeft ook gevoel... als je hem dan toch perse dood moet maken had je het wel wat diervriendelijker mogen doen....
Uppojono schreef:Citaat:En vervolgens ben je er trots op dat het beest een pijnlijke langzame dood is gestorven...
Helemaal mee eens, walgelijke actie. Het is 'máár' een spin. Belachelijk, een dier is een dier! En dat je hem dood maakt oké, maar had hem dan in een keer dood gemaakt. Wees vooral trots op je actie...
_San87_ schreef:DestinyJoy schreef:ach of je spinnen nou opeet in je slaap of dat je ze dood spuit. geen verschil denk.
Op die eerste manier komen de kameraden van Flinn de Spin wraak nemen op TS, door haar mond in te kruipen terwijl ze slaapt.
Hoeveel spinnen heb je inmiddels op denk je, TS?
_San87_ schreef:Ik snap die spinnen ook wel, al die krijsende wijven die er meteen met een opgerolde krant, een bus haarlak of deo of een vliegenmepper aan komen stampen... Ik zou ook rennen, en dan het liefst over de persoon die zo tekeer gaat om niks.