ik ben heel benieuwd wat het gesprek nou eindelijk oplevert
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aan het einde van het verhaal wilde ik dan wel veranderen, maar vooral toch eigenlijk altijd bij hem zijn. Dan verandert er dus niets.
Nouja, mijn ex heeft het na veel nadenken dus toch uitgemaakt, en dat was een ontzettend goede beslissing van hem. Het doet pijn, maar ik waardeer hem des te meer (we hebben ook nog contact). Hopelijk denkt jouw vriend er ook zo over, mocht je de relatie beëindigen
je kan nog tientallen jaren gebonden zijn in je toekomst!
Hij heeft ook z'n (hele) goede kanten en dat maakt het gewoon heel erg moeilijk. _Cowgirl schreef:Een update: We hebben samen besloten nu even twee weken "uit elkaar" te gaan. We spreken niet af, maar houden wel lichtelijk contact via whatsapp/facebook. Even om te kijken of we elkaar missen en om goed na te denken wat we willen.
_Cowgirl schreef:Het gaat juist hartstikke goed. Ik vind het op z'n minst normaal elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen. Ik moet zeggen dat we elkaar ook eigenlijk helemaal niet spreken, want wat valt er op dit moment te zeggen? We kunnen elkaar bereiken indien nodig en dat vind ik toch wel handig/belangrijk.