Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saskiaatje schreef:Slina schreef:
Je hebt het vorige week uitgemaakt met je ex en je krijgt nu al cadeautjes voor Kerst van je nieuwe vriend?
Goed geregeld.
Maar waarom zet je dan in je OP 'maak het nooit uit met Kerst', als ik vragen mag?
Anyhow, ik heb de volgende dingen gehad: een Marvin Gaye CD, een dubbel LP van Ray Charles, een Rituals pakket, nog twee Rituals douchegels, een serviesset, een bestekset, een boek over verantwoord eten en trainen, de kersteditie van de Playboy en Playboy parfum. Flink verwend weer dus.
. Geld hebben we gekregen omdat mijn zus een keus huis krijgt en ik helaas me paard heb moeten laten gaan en dit bedrag dus bij een nieuw paard kan leggen
Gabbe schreef:Van me ouders 1000,00 van me opa en oma geld en van me zus. Topper kaartjes![]()
. Geld hebben we gekregen omdat mijn zus een keus huis krijgt en ik helaas me paard heb moeten laten gaan en dit bedrag dus bij een nieuw paard kan leggen
Slina schreef:Gabbe schreef:Van me ouders 1000,00 van me opa en oma geld en van me zus. Topper kaartjes![]()
. Geld hebben we gekregen omdat mijn zus een nieuw huis krijgt en ik helaas me paard heb moeten laten gaan en dit bedrag dus bij een nieuw paard kan leggen
Ik dacht even, woooow. Maar nu snap ik het.
Hopelijk vind je weer een leuk paardje :3