Daten naar relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 17:52

Mijn vriend en ik hebben eigenlijk ook nooit echt 'bepaald' dat we vriend en vriendin waren. hij stelde me gewoon ineens aan iemand die hij kende en ik nog niet gezien had voor als zijn vriendin :) Dus toen dacht ik... OH :D oke dan! *\o/*

Ik snap wel dat je er een beetje onzeker van wordt en het is ook maar net wat je zelf prettig vind en wat je zelf precies wilt. Dat kun je uiteraard wel gewoon aangeven. maar de vraag 'hoe zit het nu eigenlijk tussen ons' is voor sommige mannen soms gewoon moeilijk te beanwoorden ;) en 'goed' is denk ik niet het antwoord dat je op dit moment wilt, dus misschien moet je hem gewoon een specifieke vraag stellen: 'zal ik je aan die-en-die voorstellen als mijn vriend of als mijn ik-weet-niet-precies-wat-hij-van-mij-is'. Mag hij kiezen ;)

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 21:37

Ik snap je heel goed hoor. En dat gaat het er niet eens om dat je er nu direct een label aan wil hangen, maar meer of de ander er met dezelfde intentie instaat. Dus of het voor hem op termijn ook naar iets toe zou kunnen groeien, of dat hij het bijvoorbeeld bij scharrelen zou willen laten en dat eigenlijk genoeg vindt.
Nee hoor ik begrijp dat je dat wilt weten, zou ik zelf ook willen weten. Vooral omdat je je toch voor iemand openstelt.