Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimberley82 schreef:Natuurlijk is het niet netjes als ze wist dat hij een vriendin had.
Maar dan nog is het die jongen die een relatie heeft.
Al had TS in der nakie voor hem staan dansen was hij degene die er vanaf had moeten blijven.
Die verantwoording had hij tegenover zijn vriendin.
Slina schreef:Toevallig zat ik deze week in zo'n situatie. Alleen was ik degene met een relatie die vreemdging
Mijn vriend had het recht het van mij te horen, niet van degene met wie ik vreemdging.
Dat had ik zelf erg laf en vervelend gevonden.. Je gaat relatie aan met iemand dus moet je ook zelf vertellen. Dus als ik jou was, niks zeggen maar zorgen dat hij het doet. Is ook eerlijk t.o.v. van zijn vriendin.

BaileyMix schreef:Roosch, het is ethisch niet helemaal verantwoord van TS, maar niet haar probleem! Zij heeft geen relatie, dus is het ook haar probleem niet. Of het goed of slecht is wat ze gedaan heeft is andere koek, maar TS wilde het, hij wilde het, beiden stemden is en dat is dat. De consequenties heeft TS lekker niets mee te maken, slechts de jongen in kwestie heeft een probleem. Eigen schuld dikke bult!
Roosch schreef:Ik vind dat echte struisvogelpolitiek. HIJ heeft er spijt van, of HIJ met je verder wil? Bullshit. Het zou moeten zijn, of jij met hem verder wil.
Als je het niet weet zulk je er ook nooit last van hebben. Zou je het dan echt willen weten als hij daarna toch beseft dat jij de enige voor hem bent? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan..
Bespaart je een hoop verdriet en een f*cked up relatie mocht je besluiten om verder te gaan terwijl je weet dat hij is vreemd gegaan. Geryon schreef:Slina schreef:Toevallig zat ik deze week in zo'n situatie. Alleen was ik degene met een relatie die vreemdging
Mijn vriend had het recht het van mij te horen, niet van degene met wie ik vreemdging.
Dat had ik zelf erg laf en vervelend gevonden.. Je gaat relatie aan met iemand dus moet je ook zelf vertellen. Dus als ik jou was, niks zeggen maar zorgen dat hij het doet. Is ook eerlijk t.o.v. van zijn vriendin.
Het is nog veel laffer om vreemd te gaan, je partner te bedriegen in plaats van de ballen te hebben om met hem te praten over eventuele behoeftes. Grappig dat 'je gaat een relatie met iemand aan dus ...' en 'eerlijk' de woorden zijn van een vreemdgaander zelf. Kan je meteen nagaan hoeveel waarde daaraan zit.
Slina schreef:Geryon schreef:
Het is nog veel laffer om vreemd te gaan, je partner te bedriegen in plaats van de ballen te hebben om met hem te praten over eventuele behoeftes. Grappig dat 'je gaat een relatie met iemand aan dus ...' en 'eerlijk' de woorden zijn van een vreemdgaander zelf. Kan je meteen nagaan hoeveel waarde daaraan zit.
Eerlijkheid vind ik zelf ontzettend belangrijk. Heb niet voor niets me vriend de dag erna alles verteld. Affaires is niks voor mij, snap niet hoe mensen dat kunnen en dan nog hun partner recht in de ogen kunnen aankijken.
Maar mensen hebben altijd commentaar als ze niet de hele situatie kennen.
Geryon schreef:Slina schreef:Eerlijkheid vind ik zelf ontzettend belangrijk. Heb niet voor niets me vriend de dag erna alles verteld. Affaires is niks voor mij, snap niet hoe mensen dat kunnen en dan nog hun partner recht in de ogen kunnen aankijken.
Maar mensen hebben altijd commentaar als ze niet de hele situatie kennen.
Er is niets dat vreemdgaan rechtvaardigt.
ShamalArabs schreef:Geryon schreef:
Er is niets dat vreemdgaan rechtvaardigt.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Het is absoluut supersimpel om een kerel gek te krijgen en te verleiden. en feit is (zelfs wetenschappelijk bewezen) dat mannen niet meer helder kunnen denken dan. Ze beloven je de hele wereld en menen er niets van...

ShamalArabs schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens. Het is absoluut supersimpel om een kerel gek te krijgen en te verleiden. en feit is (zelfs wetenschappelijk bewezen) dat mannen niet meer helder kunnen denken dan. Ze beloven je de hele wereld en menen er niets van...
Geryon schreef:Er is niets dat vreemdgaan rechtvaardigt.
Slina schreef:Geryon schreef:Er is niets dat vreemdgaan rechtvaardigt.
Zei ik dat dan?
Het is altijd fout, ik zat ook fout, maar rationeel denken als je verliefd wordt op iemand anders..
Wat het erger maakt, is het verzwijgen en van 2 walletjes gaan snoepen.
Je houdt dan 2 mensen aan het lijntje. Dan moet zo iemand ook gewoon de ballen hebben om te kiezen. En ik koos.
Slina schreef:Geryon schreef:Je hebt het over het niet weten van de hele situatie. Dat is dus ook totaal onnodig omdat het, ongeacht de situatie, een keuze is om vreemd te gaan. En dat is gewoon walgelijk..
Nobody's perfect
Jij nooit iets gedaan waar je achteraf spijt van had of iets wat eigenlijk niet kon?
Mannen kunnen zich ook verantwoordelijk gedragen, weet je. En nobody's perfect? Tja, ik vind het bedriegen van je partner één van de meest foute dingen die je kan doen, met vooral erg nadelige gevolgen voor de bedrogen partij, waarmee je die persoon mogelijk opzadelt met levenslange vertrouwensproblemen. En dat is niet gedramatiseerd. Dat is zo.BaileyMix schreef:Roosch, het is ethisch niet helemaal verantwoord van TS, maar niet haar probleem! Zij heeft geen relatie, dus is het ook haar probleem niet. Of het goed of slecht is wat ze gedaan heeft is andere koek, maar TS wilde het, hij wilde het, beiden stemden is en dat is dat. De consequenties heeft TS lekker niets mee te maken, slechts de jongen in kwestie heeft een probleem. Eigen schuld dikke bult!
Peuk schreef:Roosch schreef:Ik vind dat echte struisvogelpolitiek. HIJ heeft er spijt van, of HIJ met je verder wil? Bullshit. Het zou moeten zijn, of jij met hem verder wil.
Tuurlijk wil je verder met hem, je houdt toch van iemand wanneer je een relatie hebt.Als je het niet weet zulk je er ook nooit last van hebben. Zou je het dan echt willen weten als hij daarna toch beseft dat jij de enige voor hem bent? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan..
Bespaart je een hoop verdriet en een f*cked up relatie mocht je besluiten om verder te gaan terwijl je weet dat hij is vreemd gegaan.